Neinquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Falen, de oplossing voor alles![]()
Is het vakantiegeld er al?
wehkamp verkoop het ook allemaal voor dezelfde prijs, maar dan zonder vastlopenquote:
Welkon?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wehkamp verkoop het ook allemaal voor dezelfde prijs, maar dan zonder vastlopen
*heeft jurk besteld*
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welkon?![]()
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet tralalalala
dat scheeltquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm nee zie niet echt iets wat ik persé wil*sluit site weer*
wat een koopje!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord tralalalala
En ik heb ook heul niet gezien dat deze nu 30 kost:
[ afbeelding ]
Ja die had ik ook gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord tralalalala
En ik heb ook heul niet gezien dat deze nu 30 kost:
[ afbeelding ]
Zo'n subtiel bericht van jou ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik zeg op FB tegen Baas dat 'ie best die jurk van TopVintage mag bestellen: ""Gezien in Hitkrant" staat eronder. Fail! Welke maat?".
NOG EEN KEERquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef Incantrix het volgende:
Da's een leuke SQ!
Taart, haha, dat was dus duidelijk jaheb er ook nog inpakpapier van gekocht.
En, na maar een half uur zoeken, ook die lade-inzetjes die Debs in haar helmer had. Organiseer all the helmers
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef Incantrix het volgende:
Da's een leuke SQ!
Taart, haha, dat was dus duidelijk jaheb er ook nog inpakpapier van gekocht.
En, na maar een half uur zoeken, ook die lade-inzetjes die Debs in haar helmer had. Organiseer all the helmers
NEE IS DUURquote:
Ik heb sowieso kleding genoegquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezienMaar ik heb eik wel jurkjes zat voorlopig..... Dus nope ik doe het niet
Subtiel werkt ECHT niet bij die van mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n subtiel bericht van jou ook
die heeft MCquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
Of deze: http://www.wehkamp.nl/dam(...)130&F=1,2,19,17&SM=1
Nah... *klikt weer weg*
ik ook, sinds wanneer is dat een valide argument?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso kleding genoeg
jaaaaquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Incantrix het volgende:
Dafuq loop ik nou weer te klooien?
En fu! Ik moet eigenlijk ook nog een jurk voor een bruiloft. Zal ik gaan kijken?
Priem gebruikt het net om geen jurk te bestellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, sinds wanneer is dat een valide argument?
Thnxquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]je moet er wel ff 1 ijkantje vanaf snijden, dan passen ze beter
.
Priem zwicht toch wel, uiteindelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem gebruikt het net om geen jurk te bestellen
Goed puntquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Priem zwicht toch wel, uiteindelijk
Ja ben je oranje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik stop trouwens acuut met mijn zonnebankkuur denk ik. Kwam net een vergadering binnen en het eerste wat ik naar mijn hoofd kreeg was "lekker zonnebankje gepakt?"
Gewoon doen wat voor jou fijn voelt, post anders ff foto in de FB, denk dat wij een realistischer test panel zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik stop trouwens acuut met mijn zonnebankkuur denk ik. Kwam net een vergadering binnen en het eerste wat ik naar mijn hoofd kreeg was "lekker zonnebankje gepakt?"
Je wordt niet oranje van een zonnebank, wel van te veel spraytanquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ben je oranje?![]()
Vergeet niet dat de zon vorig jaar zomer voor het laatst geschenen heeft, iedereen is bleek. Dus enige vorm van kleur valt al op
ik denk dat het feit dat ik voor het eerst in 100 jaar make-up loos op kantoor ben ook wel mee speeltquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon doen wat voor jou fijn voelt, post anders ff foto in de FB, denk dat wij een realistischer test panel zijn.
Wellichtquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het feit dat ik voor het eerst in 100 jaar make-up loos op kantoor ben ook wel mee speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, ik zit nog in die meeting)
disclaimer
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie het niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, ik zit nog in die meeting)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |