Nog steeds niet klaar met haar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is schapenhaar, Ambi.
[ afbeelding ]
Dit is authentiek Nederlands pluishaar.
Mensen snappen niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude, die broekjes zitten hoog hoorDat zijn vintage levi's shorts. Sukkel
YES SISTER. Jij snapt mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
Kwalificeert dat ook al als pluishaar? Dat heb ik vandaag ook, maar ik noem dat eigenlijk altijd gewoon een bad hair day
Ik vind dat je wel een beetje op haar lijkt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Candice. Swanepoel. Candice Swanepoel.
Zulks zou eigenlijk niet in het wild rond mogen lopen. Zo mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Candice. Swanepoel. Candice Swanepoel.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind 't nog mooi ookMaar niet bij die Chiny.
[..]
For real?
Hier de rest van de Vogue Espańa shoot.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zulks zou eigenlijk niet in het wild rond mogen lopen. Zo mooi.
Maar die eerste foto vind ik wel het įllermooist.
Dalijk ga ik buiten mijn schoenen lopen girl :s :$ :$quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een beetje op haar lijkt.
Sws Candice.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan alleen niet kiezen, Candice of Rosie.
Makkelijke keuze.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Cosie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Natuurlijk niet, Lauren is leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog steeds niet klaar met haar?
Bedroom achilleshiel, dat zeg ik je.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
Kwalificeert dat ook al als pluishaar? Dat heb ik vandaag ook, maar ik noem dat eigenlijk altijd gewoon een bad hair day
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cosie?
Cansie?
Rodice?
Rosice?
Vind Candice wel iets leuker, maar vind Rosie ook.
Recalcitrantquote:
Rosie doet te weinig nu, vind haar daarom ook minder leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Candice is prachtig, maar wel alleen ''mooi''. Rosie heeft een apart gezicht weet niet, ze straalt echt wat uit.
Ringen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rosie doet te weinig nu, vind haar daarom ook minder leukVan Candice krijg ik gewoon
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |