PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Je doet een beetje alsof je er trots op bent dat je nog nooit gewerkt hebt. Verder gaat het mij ook niks aan natuurlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom wordt er ineens zo gehaat omdat ik 1 opmerking maak? Ik krijg meer studiefinanciering omdat ik extra geld leen.
In deze tijden van crisis worden profiteurs ook gelijk aan de schandpaal genageld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je doet een beetje alsof je er trots op bent dat je nog nooit gewerkt hebt. Verder gaat het mij ook niks aan natuurlijk.
Precies. Net als 5atb-ers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In deze tijden van crisis worden profiteurs ook gelijk aan de schandpaal genageld.
Ik ben ook een profiteur hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In deze tijden van crisis worden profiteurs ook gelijk aan de schandpaal genageld.
Ultra defensive en high pressure is mijn vaste recept. Win de laatste tijd erg vaak van zequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:48 schreef Rijst het volgende:
hoe kan je winnen van een 5atb? Ik verlies altijd van ze met 30-40% balbezit.
Toefjes predikt geduld, en zelf verdedigend spelen. Maar ik vindt het altijd moeilijk om me daar aan te houdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:48 schreef Rijst het volgende:
hoe kan je winnen van een 5atb? Ik verlies altijd van ze met 30-40% balbezit.
Dit doe ik ook altijd. En dan zelf gewoon lb+y spammen en hopen op het beste.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ultra defensive en high pressure is mijn vaste recept. Win de laatste tijd erg vaak van ze
Ik ben daar zeker niet trots op maar er wordt hier een probleem gemaakt omdat iemand van 15 niet wil werken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je doet een beetje alsof je er trots op bent dat je nog nooit gewerkt hebt. Verder gaat het mij ook niks aan natuurlijk.
Als je 1-0 voorkomt heb je al gewonnen. Dan staat ie met zn 3 spitjes tegenover een ultra defensief 3-5-2 team dat maar druk blijft gevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toefjes predikt geduld, en zelf verdedigend spelen. Maar ik vindt het altijd moeilijk om me daar aan te houden
Ik blijf altijd combineren, je krijgt sowieso een paar kansjes. En dan moet je het geluk (of kwaliteit) hebben dat je die maakt.
Nee hoor. Hij zegt dat hij niet kan werken. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker niet trots op maar er wordt hier een probleem gemaakt omdat iemand van 15 niet wil werken.
ik ga het volgende keer p roberen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ultra defensive en high pressure is mijn vaste recept. Win de laatste tijd erg vaak van ze
True. Als je 1-0 voorkomt tegen een 5atb, mag je dat in principe nooit meer uit handen geven. Maar die voorsprong creeren, dat is nog wel eens een probleempjequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 1-0 voorkomt heb je al gewonnen. Dan staat ie met zn 3 spitjes tegenover een ultra defensief 3-5-2 team dat maar druk blijft geven
Hij moet het zelf weten natuurlijk, maar GJE en Djeetje gaan vanzelf problemen krijgen in hun latere leven als ze zo'n instelling blijven houden. Voor ze het weten zijn ze 23 en hebben ze een blanco CV. Dan ben je eigenlijk al zo goed als kansloos op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker niet trots op maar er wordt hier een probleem gemaakt omdat iemand van 15 niet wil werken.
fmlquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij moet het zelf weten natuurlijk, maar GJE en Djeetje gaan vanzelf problemen krijgen in hun latere leven als ze zo'n instelling blijven houden. Voor ze het weten zijn ze 23 en hebben ze een blanco CV. Dan ben je eigenlijk al zo goed als kansloos op de arbeidsmarkt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij moet het zelf weten natuurlijk, maar GJE en Djeetje gaan vanzelf problemen krijgen in hun latere leven als ze zo'n instelling blijven houden. Voor ze het weten zijn ze 23 en hebben ze een blanco CV. Dan ben je eigenlijk al zo goed als kansloos op de arbeidsmarkt.
Punt is: Iedereen wil winnen. Ook een 5@tb speler. Je moet die wedstrijd gewoon ingaan met het doel 0-0 te spelen. Hij gaat vanzelf forceren, want hij wilt winnen. Dan komt er vanzelf ruimte, en komen er ook vanzelf kansjes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
True. Als je 1-0 voorkomt tegen een 5atb, mag je dat in principe nooit meer uit handen geven. Maar die voorsprong creeren, dat is nog wel eens een probleempje
Dit. En daarnaast: het gaat niet alleen om het CV. Je moet jezelf ook een soort van mentaliteit aanleren van aanpakken en discipline. Als je dat niet voldoende hebt, of dan nog moet leren, krijg je het verdomde lastig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef poker4lifee het volgende:
dit jaar nog geen 5 wedstrijden gespeeld tegen 5atb teamsKom ze gelukkig bijna nooit tegen
[..]
fml21 en blanco
Denk dat het wel meevalt, alleen komen zo ook niet echt intelligent over en zit daar eerder het probleemquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar ik kom ook 5atb-ers tegen waarbij ik me na 60 min spelen serieus afvraag of ze echt wel willen winnen. Onverklaarbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Punt is: Iedereen wil winnen. Ook een 5@tb speler. Je moet die wedstrijd gewoon ingaan met het doel 0-0 te spelen. Hij gaat vanzelf forceren, want hij wilt winnen. Dan komt er vanzelf ruimte, en komen er ook vanzelf kansjes.
ja klopt, tijd is niet het probleemquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Jij hebt toch altijd belachelijk veel vrije tijd over.
Menez CAMquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef Rijst het volgende:
mijn team nu na het maveren
[ afbeelding ]
Haha, meen je niet? Je gaat die vraag geheid krijgen bij sollicitatie gesprekken: Waarom heb je van je 15e tot je 21e niet gewerkt? Met zo'n vraag is het gesprek eigenlijk al bij voorbaat kansloosquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef poker4lifee het volgende:
dit jaar nog geen 5 wedstrijden gespeeld tegen 5atb teamsKom ze gelukkig bijna nooit tegen
[..]
fml21 en blanco
Nasri?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Menez CAMBedankt voor de tip, ik zocht nog een goede Franse CAM!
ja toen ik naar een bijbaan op zoek ging een tijd terug kreeg ik dat soort vragen al constantquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, meen je niet? Je gaat die vraag geheid krijgen bij sollicitatie gesprekken: Waarom heb je van je 15e tot je 21e niet gewerkt? Met zo'n vraag is het gesprek eigenlijk al bij voorbaat kansloos
Gewoon prof pokeraar worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja klopt, tijd is niet het probleem
Gourcouff was ook wel nice 4^ wf en skills stond vaak op de goede plek alleen vond hem iets te traag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Menez CAMBedankt voor de tip, ik zocht nog een goede Franse CAM!
SIF Valbuena zou ook nog kunnen, maar uit mijn hoofd is die redelijk vergelijkbaar met Menezquote:
Ik zou je er echt niet te druk om maken, je bent nog jong pluk de dag #yoloquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja toen ik naar een bijbaan op zoek ging een tijd terug kreeg ik dat soort vragen al constantMooi kut en heb het er mezelf idd niet makkelijk op gemaakt zo.
15-18 verdiende ik met poker wel een stuk meer dan ik met een bijbaan zou hebben gedaan
Misschien vrijwilligerswerk gaan doen ofzo, maarja of daar iets tussenzit wat een beetje oke is, ook geen idee.
Tja, je kunt ook zetten op je cv: 2000-2001: diverse uitzendbaantjes. En dan gokken dat ze geen navraag gaan doen. Dan ben je er ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja toen ik naar een bijbaan op zoek ging een tijd terug kreeg ik dat soort vragen al constantMooi kut en heb het er mezelf idd niet makkelijk op gemaakt zo.
15-18 verdiende ik met poker wel een stuk meer dan ik met een bijbaan zou hebben gedaan
Misschien vrijwilligerswerk gaan doen ofzo, maarja of daar iets tussenzit wat een beetje oke is, ook geen idee.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook zetten op je cv: 2000-2001: diverse uitzendbaantjes. En dan gokken dat ze geen navraag gaan doen. Dan ben je er ook
Je moeder?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
aan wie moest ik denken?
Wou ik eerst ook hebben maar ik vond hem wel smooth aanvoelen op RM.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF Valbuena zou ook nog kunnen, maar uit mijn hoofd is die redelijk vergelijkbaar met Menez
Ja, gewoon allemaal bedrijven googlen die inmiddels overleden zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dat is niet zo'n gek idee, en dan 1 zoeken die nu niet meer bestaat.
Precies, gewoon vertellen dat je iets in de boekhouding bij Enron deedquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dat is niet zo'n gek idee, en dan 1 zoeken die nu niet meer bestaat.
Ik refereer hier naar Maver.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wou ik eerst ook hebben maar ik vond hem wel smooth aanvoelen op RM.
Kamikazie natuurlijk!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
aan wie moest ik denken?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maverquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker man, in je Djoekie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ee donderstraal toch een eind op joh, bamihapje in me mik en gas op die lollie.
Daarna nog een broodje kebab en een frikandelletje zeker!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ee donderstraal toch een eind op joh, bamihapje in me mik en gas op die lollie.
En nog wat Koala vlees als jij niet uitkijkt ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:03 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Daarna nog een broodje kebab en een frikandelletje zeker!
Vrees dat niet veel deze begrijpenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, gewoon vertellen dat je iets in de boekhouding bij Enron deed
hahah doelde meer op een uitzendbureau dat nu niet meer bestaat. Maar dat kan idd ook nog danquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gewoon allemaal bedrijven googlen die inmiddels overleden zijn
Te weinig vet! Afgetrainde body jeweet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En nog wat Koala vlees als jij niet uitkijkt ...
Begin dan een eigen uitzendbureau en zeg dat je ''ondernemend'' bezig bent geweest in je jonge jarenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah doelde meer op een uitzendbureau dat nu niet meer bestaat. Maar dat kan idd ook nog dan
Niet normaal hoeveel neppe uitzendbureaus hier trouwens zittenecht honderden gewoon, heel google maps er vol mee. allemaal turken die er 1 op hun eigen huisadres hebben
Beetje respect voor je alter-ego.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Rijst het volgende:
Ik ben die mongool niet. Maar als jullie dat zo graag willen doe ik wel alsof vanaf nu.
echt onderscheiden doe ik me niet dan..quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Begin dan een eigen uitzendbureau en zeg dat je ''ondernemend'' bezig bent geweest in je jonge jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Daarom was het ook voor Poker bedoeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:08 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Denk je nou dat Djeetje weet waar het verhaal van Enron over gaat zonder te googlen?
Zou lekker nog 2 dagen wachten, komt wel een happy hour rondom de CL finalequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef Reemi het volgende:
Ik kan niet meer wachten met SIF Lukaku kopen
50/100k packs in de rust sowiesoquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou lekker nog 2 dagen wachten, komt wel een happy hour rondom de CL finale
Doe ik ook, moet op de centen letten na die pricebumpquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou lekker nog 2 dagen wachten, komt wel een happy hour rondom de CL finale
Ik heb gisteren coins verkocht, dus ik voel me nu ook armquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Doe ik ook, moet op de centen letten na die pricebump
En ik maar denken dat de winnaar van de SMLENO-cup voor eeuwig in gouden dukaten zou baden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Doe ik ook, moet op de centen letten na die pricebump
wel makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
Poker loop gewoon ergens leuk een stage van een halfjaar, dan zit het wel goed waarschijnlijk.
Hoeft geen nadeel te zijn, bij eindbaas Luiz is het één en al voordeelquote:
Jumping is wel een nadeel, mag wel wat hoger van mij (bij Mathieu)quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoeft geen nadeel te zijn, bij eindbaas Luiz is het één en al voordeel
Record geef ik al heel lang niets meer omquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:21 schreef Thorb het volgende:
Meteen aan het begin van de wedstrijd weer van de EA server gekickt. Gaat lekker met record zo denk ik
27kquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker jezus
wat is de prijs van IF Mexes nu?
Niemand loopt ook 1 op 1 meer bij mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:23 schreef poker4lifee het volgende:
goed record sowieso niet echt te doen want als het goed begint te worden kom je ineens constant tegen tegenstanders die rond je niveau zittenniet leuk meer dan als elk potje ineens achterlijk moeilijk is
Je studeert nu tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel makkelijker gezegd dan gedaannergens voor 'opgeleid' ook
ja dan weet je al dat het niet op schietquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niemand loopt ook 1 op 1 meer bij mij.
ja dat welquote:
Ik laat hem invallen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Welk team heb je nou gemaakt met hem?
betaal jij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
F1 2012 kan je nu voor 19,95 downloaden van xbox live. Hebben we 24 man om een eigen competitie op te zetten?
Amen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef DannyDeko het volgende:
WAT EEN GRAF*($&%(*$%&( SPEL IS DIT ZEG![]()
Dat ieder zielig #*$&(* ventje dood neer mag vallen.
En weer een slachtofferquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef DannyDeko het volgende:
U mad bro?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef DannyDeko het volgende:
Ik speelde gisteren tegen een team met MOTM Courtois.quote:
Trouwens de stats voor TIF Benitez:quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Trouwens de stats voor TIF Benitez:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even van weFUT posten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral die physical stats zijn bizar:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Konko slechtquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even van weFUT posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was snel!!!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
Ingame stats SIF Lukaku nu beschikbaar op WeFut.nl
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef marcie216 het volgende:
Hoe kan je dan zorgen dat ze er weer als nieuw uit zien, want ben 16 en al dat vetten is veel werk!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pfff
Plastic schoenen kopen voor 120 euro
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel zoiets zijn gok ik
Die zwart met groene die Santi volgens mij aan had dit seizoen zijn ook primaquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Gewoon Copa Mundials
Die zijn ook tof ja. En als je niet wil poetsen, moet je gaan zaalvoetballenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zwart met groene die Santi volgens mij aan had dit seizoen zijn ook prima
Snap die felle kleurtjes sowieso niet gewoon een simpele schoen die bij je sokken past vind ik veel beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zijn ook tof ja. En als je niet wil poetsen, moet je gaan zaalvoetballen
Yupz, ook niet mijn ding. Sterker nog, als ik tegen een speler sta met kleurtjes, ben ik eerder genegen even een tikkie uit te delenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap die felle kleurtjes sowieso niet gewoon een simpele schoen die bij je sokken past vind ik veel beter
Als laatste man dat soort schoenen hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef marcie216 het volgende:
Haters gonna hate
Nee zijn bazen schoenen en van leer. Staat ook in het topic dus beter lezen.
Ik deel ook schoppen uit, maakt mij niet uit welke schoenen ze hebben.
Laatste man je weet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als laatste man dat soort schoenen hebben
Laatste man hoort dit te hebben:quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als spits of links/rechtsvoor vind ik het totaal niet erg, hoort het zelfs een beetje bij maar als laatste man![]()
Dat deed ik ook altijd, vaak zijn dat van die simpele zielen die menen dat ze de Ronaldo van de amateur velden zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yupz, ook niet mijn ding. Sterker nog, als ik tegen een speler sta met kleurtjes, ben ik eerder genegen even een tikkie uit te delen
Kom maar door met de foto's danquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef marcie216 het volgende:
Haters gonna hate
Nee zijn bazen schoenen en van leer. Staat ook in het topic dus beter lezen.
Ik deel ook schoppen uit, maakt mij niet uit welke schoenen ze hebben.
Laatste man je weet
Dat jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd, vaak zijn dat van die simpele zielen die menen dat ze de Ronaldo van de amateur velden zijn
Zeg gewoon merk en type.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:08 schreef marcie216 het volgende:
Ik zit op mijn telefoon. Heb daar fotos van. Hoe krijg ik die hier?
Mijn vorige schoenen waren gwn zwart en ijzere noppen.
Gewoon in hun gezicht uitlachen werkt ook nog wel goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ja
Hoofd naar beneden, moves maken zonder ook maar een beetje oog te hebben voor je vrijlopende teamgenootjes
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als spits of links/rechtsvoor vind ik het totaal niet erg, hoort het zelfs een beetje bij maar als laatste man![]()
http://www.voetbalshop.nl(...)aarLcCFYFY3goduGcA4gquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.voetbalshop.nl(...)aarLcCFYFY3goduGcA4g
Je hebt gewoon minstens 30 euri teveel betaald
Hee hoe ging ie?quote:
Mwauh, ben benieuwdquote:
Kan zijn, maar dan heb je geen schoenen van 120 euro.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef marcie216 het volgende:
Ah wacht even, ik heb noppenset erbij gekocht!
http://m.nike.com/us/en_u(...)d-653995/pgid-776276
Die
Niks mis met zaalvoetbal hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zijn ook tof ja. En als je niet wil poetsen, moet je gaan zaalvoetballen
Oke succes ermeequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, ben benieuwdNiet heel goed, ook niet heel slecht. Kan alle kanten op
Nu volgende week vrijdag iot herkansing, dat moet ik wel halen en dan ben ik wel klaar ermee
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef marcie216 het volgende:
Kan ik teruggaan met mijn schoenen? Ik voel me opgelicht..
Nee 110,95 dacht ik. Want noppenset was een 10tje of iets dergelijksquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dan heb je geen schoenen van 120 euro.
Ja maar dan moet je ze wel niet poetsen met sopquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben ook wel eens teruggegaan met Predators die 3 maanden later helemaal gescheurd waren bij de wreef. Ook bij Intersport. Ik kreeg gewoon mijn geld terug.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef marcie216 het volgende:
Alleen een buitelandsvoetbal toernooi, en 4 trainingen, als ik ze poets zie je er niks meer van!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als je er niet op gevoetbalt hebt en het bonnetje nog hebt
Wie zegt dat daar wat mis mee is dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks mis met zaalvoetbal hoor
En als je op kunstgras speel of je ze ook nooit schoon te maken
Ik denk dat jij gewoon de ultradure versie gekocht heb. Met het lichtste materiaal, een Messi-chip, de beste noppen en dat soort ongein.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Alleen een buitelandsvoetbal toernooi, en 4 trainingen, als ik ze poets zie je er niks meer van!
Ik stop er mee wel kampioen van heel noord holland en moet nu landelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zegt dat daar wat mis mee is dan?
Ik speel zelf ook in een zaalvoetbalcompetitie.
Hmm zou best kunnen. Zitten van die domme dingen aan de binnekant van mijn schoen waardoor je extra effect kan geven. En werkt echt. Corners stijf in se haak gedraaidquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon de ultradure versie gekocht heb. Met het lichtste materiaal, een Messi-chip, de beste noppen en dat soort ongein.
Ook een omhaal vanaf de tribune er mee gescoord ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm zou best kunnen. Zitten van die domme dingen aan de binnekant van mijn schoen waardoor je extra effect kan geven. En werkt echt. Corners stijf in se haak gedraaid
Jij neemt de corners, als laatste man?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm zou best kunnen. Zitten van die domme dingen aan de binnekant van mijn schoen waardoor je extra effect kan geven. En werkt echt. Corners stijf in se haak gedraaid
Misschien moet je hem vragen voor je nieuwe vid.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ook een omhaal vanaf de tribune er mee gescoord ?
Dan kan Marcie de skills nadoen die Djeetje in zijn montages gebruiktquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet je hem vragen voor je nieuwe vid.
Haha normaal niet. Maar onze vaste cornernemer was wissel en niemand deed wat. Dus eiste ik hem op. Raakte hem helemaal verkeerd in het kruis ahahquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij neemt de corners, als laatste man?
Je vergeet te vertellen dat de wind wel heel gunstig stondquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha normaal niet. Maar onze vaste cornernemer was wissel en niemand deed wat. Dus eiste ik hem op. Raakte hem helemaal verkeerd in het kruis ahah
Oh kreeg ik daarom rood afgelopen weekendquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:20 schreef marcie216 het volgende:
Zaalvoetbal mag je elkaar niet neer hakken..
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh kreeg ik daarom rood afgelopen weekendAgressieve voetballersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou best wel eens kunnen ja!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat de wind wel heel gunstig stond
Gelukkig zitten die extra dingen aan de zijkant op de goede plek dan voor jouquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha normaal niet. Maar onze vaste cornernemer was wissel en niemand deed wat. Dus eiste ik hem op. Raakte hem helemaal verkeerd in het kruis ahah
Precies. Ik kwam er laatst ook een tegen, die zo agressief tegen me deed. Toen heb ik overwogen om te stoppen met voetbal, en lekker te gaan steppen met mijn hond.quote:
Ik maakte laatst een fout in de wedstrijd. Kwam geen goal uit. Maar de tegenstander heeft het geweten. Heb er ongeveer 4 neer gemaaid in de resterende 10 min haahquote:
Ik ben totaal niet agressief, zowel binnen als buiten het veld niet. Dus je kan nagaan wat die kerel een hele hoop heeft uit moeten vreten wilde die me zo kwaad krijgen.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Ik kwam er laatst ook een tegen, die zo agressief tegen me deed. Toen heb ik overwogen om te stoppen met voetbal, en lekker te gaan steppen met mijn hond.
Zonder geweld geen voetbalquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een fout in de wedstrijd. Kwam geen goal uit. Maar de tegenstander heeft het geweten. Heb er ongeveer 4 neer gemaaid in de resterende 10 min haah
Ja zag je interview op tv Lulring, je had het er moeilijk mee, maar goede beslissing broederquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Ik kwam er laatst ook een tegen, die zo agressief tegen me deed. Toen heb ik overwogen om te stoppen met voetbal, en lekker te gaan steppen met mijn hond.
Is Lurling gestopt met voetballenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zag je interview op tv Lulring, je had het er moeilijk mee, maar goede beslissing broeder
Ja werd het niet tijd ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is Lurling gestopt met voetballen?
Nee, maar die gast weet shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is Lurling gestopt met voetballen?
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, maar die gast weet shit
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef duurzamebijbaan het volgende:
Zo ben je werkzaam als Junior Accountmanager.
Dit houdt in dat je langs de deuren zal gaan...
En dan lekker door blijven praten als ze de deur in je smoel dichtgooienquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef MolFan het volgende:
Het is gewoon stroom verkopen deur aan deur
Ja haahah. Uitzendbureau met een 06 nummerquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan lekker door blijven praten als ze de deur in je smoel dichtgooien
Van de Nederlandse Energie Maatschappij zeker?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef duurzamebijbaan het volgende:
JA!
een baantje waar je bezig bent met duurzame en biologische producten!
Iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van de Nederlandse Energie Maatschappij zeker?
Wij hebben geen werk nodig, GJE zijn vader betaald ons al.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef duurzamebijbaan het volgende:
JA!
Je spamt overal waar het kan.. lees even de regeltjes door voor je, je op dit forum begeeft aubquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef duurzamebijbaan het volgende:
JA!
Betaalt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij hebben geen werk nodig, GJE zijn vader betaald ons al.
TR al reeds gemachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Je spamt overal waar het kan.. lees even de regeltjes door voor je, je op dit forum begeeft aub
Ik zal snel je houding aanpassen als ik jou was, anders gooien de moderators je er zo uit.
JoeydeBruinebeer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Je spamt overal waar het kan.. lees even de regeltjes door voor je, je op dit forum begeeft aub
Ik zal snel je houding aanpassen als ik jou was, anders gooien de moderators je er zo uit.
Sorry Tim, maar tl;wrquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Kan iemand hem helpen?
BNW / Vreemde gebeurtenissen de laatste weken. ADVIES NODiG
De oplossing voor zijn probleem is nog lastiger dan die wiskunde som die gisteren werd gepostquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Kan iemand hem helpen?
Waar the fuck haal je die naam vandaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef MolFan het volgende:
Hai mijn naam is Mike en voor vrienden JoeydeBruineBeer hahaha laat je likkuhh
fut?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een potje fifa doen op de xbox?
Ze zijn in ieder geval groterquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef JoeydeKoala het volgende:
Iemand probeert mij te flashen![]()
Alsof bruine beren cooler zijn dan koala's![]()
x100
sowieso. Bruine beren > Koala'squote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef JoeydeKoala het volgende:
Iemand probeert mij te flashen![]()
Alsof bruine beren cooler zijn dan koala's![]()
x100
Thx 4 the updatequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef MolFan het volgende:
MolFan
Gewoon betalen als je een echt uitzendbureau bent
Zo duur is nationalevacaturebank toch niet?
14:43
Duurzame bijbaan
we willen onze bijbanen promoten voor de jeugd
14:43
MolFan
Ja kan toch via nvb?
Oftewel het is te duur
The fuckquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Kan iemand hem helpen?
Bruine beren boven koala's zettenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
sowieso. Bruine beren > Koala's
op elk moment van de dag
iddquote:
Niet meer van deze tijd. Gewoon een pak, zonder dasquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een goede das maakt de man heb ik wel eens begrepen.
Die is echt wel echt tof zeg! Ik heb een zilveren, maar ik wil er ook 1 in de NAC-kleurenquote:
ik wilde even een hoogtepunt uit mijn leven delenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij komt hier even je pakje showen?
Die is zeker tof alleen kenserduur want limited oplagequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is echt wel echt tof zeg! Ik heb een zilveren, maar ik wil er ook 1 in de NAC-kleuren
quote:
Hoogtepunt op mijn Facebook timelinequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ik wilde even een hoogtepunt uit mijn leven delen
Ik heb wel stropdassen maar dat is echt voor hele formele afspraken. Meestal alleen pak aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet meer van deze tijd. Gewoon een pak, zonder das
Fijn om daar nu deel van te mogen uit maken. Ik snap alleen niet waarom daar dan zo'n kansloos plaatje op moet volgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ik wilde even een hoogtepunt uit mijn leven delen
Uhuh. Me too.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel stropdassen maar dat is echt voor hele formele afspraken. Meestal alleen pak aan.
16 procent kortingquote:
Tik hem aan.quote:
Ik had een opdracht in een oud tentamen over het BIG NAC menuquote:
Nouja wat moet een RKCer met een NAC sjaal. Het is wel een mooie sjaal trouwens.quote:
Tegen de kou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja wat moet een RKCer met een NAC sjaal. Het is wel een mooie sjaal trouwens.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had een opdracht in een oud tentamen over het BIG NAC menu
Het siert je dat je hem nog hebt. Een doornsee Feyenoord-sjaal had ik namelijk direct weggeflikkerdquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja wat moet een RKCer met een NAC sjaal. Het is wel een mooie sjaal trouwens.
Wat is die godsgruwelijk lelijk zegquote:
Ik vind hem best mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is die godsgruwelijk lelijk zeg
Ik heb wel een Feyenoord shirtquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het siert je dat je hem nog hebt. Een doornsee Feyenoord-sjaal had ik namelijk direct weggeflikkerd
baasquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind hem best mooi
[..]
Ik heb wel een Feyenoord shirt
Volgens mij was de oorspronkelijke tekening met I love hondensteps erop hoorquote:
Getrolld worden door je eigen fanshopquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef Fuszy het volgende:
Serieus die klote fanshop van Feyenoord is mij aan het trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |