nieuwe ontwikkelingenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Vraag TS deel 1:
BNW / bom Boston door Illuminati?
[..]
Laaste update Boston:
[..]
En verder met dit topic, waarin Tribalwars bewijzen gaat aanleveren dat de Illuminati de aanslag hebben gepleegd!
Het 'bewijs' dat tot nu toe geleverd werd:
[..]
verdacht inderdaad daarom waren deze 2 jongen ook uitgenodigt op het bureau voor een aantal vragen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef Summers het volgende:
Het is toch ook wat , elke beschuldiging blijkt niet waar te zijn , ik dacht dat het broertje werd verdacht van de 3 moorden .
Ok, bedankt voor je input.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er klopt geen hol van het officiele verhaal.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het aantal mensen zoals jij toe en vormen zij een belandgrijke bron voor de huidige beschaving.
Ah, okee. Verlicht ons met jouw versie van het verhaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er klopt geen hol van het officiele verhaal.
uberhaupt een versie.. tot nu toe heb ik nog niet echt een variant gehoord.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, okee. Verlicht ons met jouw versie van het verhaal.
Wat? Dit heb ik gemist. Heb je misschien een linkje voor me? Of bedoel je met neppe gewonden de plaatjes die Summers hier al een paar keer heeft geplaatst?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Als mensen zich afvragen waarom er geen duidelijk verhaal op tafel ligt.....
Dat is waarschijnlijk omdat alle onderzoeken die daar mee te maken hebben nog lopen en de 'padvinders van Boston' weten ook niet alles. Dan is zeer opmerkelijk dat iemand al 100% kan gaan voor een insidejob.
Maar er zijn wel 'rare' dingetjes.
Zoals neppe gewonden en een dode welke al dood was???
Maar he, twee verslaggevers van het zelfde nieuws stonden ook op de zelfde parkeerplaats terwijl ze dat niet van elkaar wisten....dus....
Als het een insidejob is vind ik wel dat er grote blunders zijn gemaakt.
Geen issidejob? Dan hebben een heleboel mensen de joker uit zitten te hangen.
wie wat waar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Als mensen zich afvragen waarom er geen duidelijk verhaal op tafel ligt.....
Dat is waarschijnlijk omdat alle onderzoeken die daar mee te maken hebben nog lopen en de 'padvinders van Boston' weten ook niet alles. Dan is zeer opmerkelijk dat iemand al 100% kan gaan voor een insidejob.
Maar er zijn wel 'rare' dingetjes.
Zoals neppe gewonden en een dode welke al dood was???
Maar he, twee verslaggevers van het zelfde nieuws stonden ook op de zelfde parkeerplaats terwijl ze dat niet van elkaar wisten....dus....
Als het een insidejob is vind ik wel dat er grote blunders zijn gemaakt.
Geen issidejob? Dan hebben een heleboel mensen de joker uit zitten te hangen.
Ik zal het proberen op te zoeken, maar het ging over een vrouw die in beeld was(foto) met daar onder zo'n nieuwsbalk. Daar stond op dat ze gedood was bij de aanslag, terwijl ze ook al dood was tijdens een schietpartij in een school.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat? Dit heb ik gemist. Heb je misschien een linkje voor me?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik zal het proberen op te zoeken, maar het ging over een vrouw die in beeld was(foto) met daar onder zo'n nieuwsbalk. Daar stond op dat ze gedood was bij de aanslag, terwijl ze ook al dood was tijdens een schietpartij in een school.
Oke dit is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik zal het proberen op te zoeken, maar het ging over een vrouw die in beeld was(foto) met daar onder zo'n nieuwsbalk. Daar stond op dat ze gedood was bij de aanslag, terwijl ze ook al dood was tijdens een schietpartij in een school.
Aan de hand van dit plaatje heb je deze conclusie getrokken? of zijn er meer bronnen die hierop wijzen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om deze vrouw.
Dat is allang gedebunked.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om deze vrouw.
Ik heb het ooit in een flits voorbij zien komen en het kwam weer in mij op.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan de hand van dit plaatje heb je deze conclusie getrokken? of zijn er meer bronnen die hierop wijzen?
is dat Krystle Campbell?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om deze vrouw.
Vertel?quote:
Klopt al heel wat draadjes terug.quote:
Dan moet je maar even 16 topics teruglezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Vertel?
Btw die vrouw is of was een docent op de Sandy Hook school, maar hoe die dan twee keer dood gaat?
http://wafflesatnoon.com/(...)ton-marathon-victim/quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik heb het ooit in een flits voorbij zien komen en het kwam weer in mij op.
Deze afbeelding staat zo ongeveer ook 100000 keer op fb...dus vandaar denk ik.
Hoe kom je er bij dat ze voor de 2e keer hoekie om ging?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Vertel?
Btw die vrouw is of was een docent op de Sandy Hook school, maar hoe die dan twee keer dood gaat?
Thnx voor de link Dlocks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Klopt al heel wat draadjes terug.
Zie: http://www.snopes.com/politics/conspiracy/boston.asp (zie Sandy Hook principal)
Op die pagina zie je gelijk wat voor smerige dingen bepaalde complot gelovers nog meer verzinnen en hoe ze zelf 'bewijsmateriaal' fabriceren.
Ik meende daar beter bewijs van te hebben gezien, maar alleen die afbeelding dus...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze voor de 2e keer hoekie om ging?
Heb je misschien iets van een video of een bron hiervan? is de eerste keer dat ik dit hoor.
En nu je het zegt die foto heb ik inderdaad gezien op het Sandy Hook topic.
Dat is dus het lullige. Je leest iets half en hup, je plaatst het. Zo komen dit soort rare verhalen in de wereld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:31 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik meende daar beter bewijs van te hebben gezien, maar alleen die afbeelding dus...
Verder wou ik me ook niet verdieping in dit bmb gebeuren, aangezien er nu een periode van slecht zicht heerst door de storm. Misschien is het na de zomer allemaal duidelijker en kan ik dan eens rustig aan gaan kijken.
Want nu zeggen mensen de ene dag A en de volgende dag B.
Echt hequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het aantal mensen zoals jij hard af.
Maar toch, ik kwam er zo sneller achter dan alle 16 delen door te spitten. ^^quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus het lullige. Je leest iets half en hup, je plaatst het. Zo komen dit soort rare verhalen in de wereld.
Achter iets wat niet klopt, bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Maar toch, ik kwam er zo sneller achter dan alle 16 delen door te spitten. ^^
Dat wel, maar je kunt ook stoppen met lezen van sites die dit soort leugens verspreiden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Maar toch, ik kwam er zo sneller achter dan alle 16 delen door te spitten. ^^
Ik ben op onderzoek naar de grote sprongen tot nu toe op BNW sinds janurai is het +1 en -1 zo'n Beetje dus.. heb je misschien een grafiekje en bron..quote:
In BNW ga je natuurlijk niet om harde cijfers, feiten en bronnen vragen. Als zij het zeggen of zo ervaren dan is het gewoon het zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben op onderzoek naar de grote sprongen tot nu toe op BNW sinds janurai is het +1 en -1 zo'n Beetje dus.. heb je misschien een grafiekje en bron..
Ga wel ff informeren bij de lokale supermarkt of de verkoop van aluminium folie gestegen is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
In BNW ga je natuurlijk niet om harde cijfers, feiten en bronnen vragen. Als zij het zeggen of zo ervaren dan is het gewoon het zo.
Mijn insteek was eventjes anders.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat wel, maar je kunt ook stoppen met lezen van sites die dit soort leugens verspreiden.
Niet dat je helemaal geen nieuwe media meer moet volgen. Maar netzoals bij oude media zijn er ook bij nieuwe media bepaalde bronnen die je moet negeren.
Common sense is in ieder geval je eigen verstand gebruiken en je eigen conclusies trekken nav je eigen waarnemingen . We leven in een wereld waar gezond verstand word verward met iemand met de juiste functie en de juiste status en vanuit de juiste bron vertrouwen dat diegene gezond verstand heeft . Dan maar geen " gezond verstand " .quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Er blijven mensen met common sense.
Exact!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Common sense is in ieder geval je eigen verstand gebruiken en je eigen conclusies trekken nav je eigen waarnemingen . We leven in een wereld waar gezond verstand word verward met iemand met de juiste functie en de juiste status en vanuit de juiste bron vertrouwen dat diegene gezond verstand heeft . Dan maar geen " gezond verstand " .
Hij kan ook geprobeerd hebben een wapen van een FBI'er af te pakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef Tingo het volgende:
Waarom is de man die ze zeggen heeft 'n FBI agent met 'n mes aangevallen niet gefouillerd(searched) voor dat hij was 'geinterviewde'?
http://news.sky.com/story(...)pect-to-2011-murdersquote:Boston bombing suspect Tamerlan Tsarnaev and a friend, who was shot dead while being interviewed by FBI agents in Florida, were allegedly behind an unsolved triple murder in 2011.
Law enforcement sources confirmed to NBC News that 27-year-old Chechen immigrant, Ibragim Todashev, was on the point of signing a confession implicating himself and the elder Tsarnaev brother when the meeting on Wednesday night in Orlando turned violent.
In a statement, the FBI said: "The agent along with two Massachusetts State Police troopers and other law enforcement personnel were interviewing an individual in connection with the Boston Marathon bombing investigation when a violent confrontation was initiated by the individual."
"During the confrontation, the individual was killed and the agent sustained non-life threatening injuries. As this incident is under review, we have no further details at this time," the statement added.
Despite earlier reports that Todashev had been armed with a knife, investigators later said it was unclear whether he had been carrying a weapon.
Todashev is said to have been friends with Tamerlan Tsarnaev, who is suspected along with his surviving brother Dzhokar of being behind the double bombing which killed three people and injured more than 260 at the Boston marathon.
Investigators in Massachusetts have been looking into whether the friends were involved in the triple homicide in a Boston suburb two years ago.
http://www.dailymail.co.u(...)merlan-Tsarnaev.htmlquote:Ibragim Todashev, 27, was shot dead at his condo near Universal Studios just after midnight, FBI Special Agent Dave Couvertier confirmed to MailOnline.
Dus waar heeft hij de mes gekregen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij niet gefouilleerd is.
Vanaf t begin,ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://news.sky.com/story(...)pect-to-2011-murders
vreemd verhaal...
Ik denk dat onderstaande ook wel in bold mag:quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://news.sky.com/story(...)pect-to-2011-murders
vreemd verhaal...
al helemaal in combinatie met:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)merlan-Tsarnaev.html
Ondervraging thuis, bekentenis van drievoudige moord uitschrijven en ondertekenen inbegrepen??
Op basis van de huidige, onvolledige informatie is het inderdaad een vreemd verhaal. Ben ik het helemaal mee eens.quote:"During the confrontation, the individual was killed and the agent sustained non-life threatening injuries. As this incident is under review, we have no further details at this time," the statement added.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |