quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef seto het volgende:
de echte mascotte, never forget
[ afbeelding ]
Het is de man zonder kapsel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef seto het volgende:
de echte mascotte, never forget
[ afbeelding ]
niet hier, BB-topic is beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
lieve users.. kan iemand mij helpen afvallen?
BB of fitness topic. Hier worden mensen alleen kapot gemaakt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
Zag laatst zo'n enorm skinny dude een tanktop passen in de H&M, hij probeerde een beetje te flexen voor de spiegel enzo. Wel schattig om te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
zou die niet weten dat als je 58kg weegt bij 185cm dat je dan volgens de wet geen tank toppie aan mag?
oh, dan ga ik snel weg!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
BB of fitness topic. Hier worden mensen alleen kapot gemaakt.
lol. zo een eentje waarbij je je afvraagt hoe die banden van het hempje op z'n "schouders" blijven liggen en er niet langs afglijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:19 schreef seto het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n enorm skinny dude een tanktop passen in de H&M, hij probeerde een beetje te flexen voor de spiegel enzo. Wel schattig om te zien.
www.slank-en-sterk.nlquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
Niet alles draait om de calorietjes, jongons!!!quote:[..]
maar niet alles draait om calorieën, dan zou je in theorie ook kunnen leven op een zak chips per dag.
TS: het begin is het moeilijkst.
Wat tips van mij:
- geen troep in huis halen, dan eet je het ook niet op.
- bedenk je dat je naar troep snakt, omdat je verslaafd bent. Van verslavingen kun je afkicken en dan heb je het niet meer nodig.
- zoek een manier van bewegen die je leuk vindt, die bij je past en die je kunt volhouden.
Succes! En je bent altijd welkom in Gezond Slank voor feedback op je lijstje
Die mensen zijn echt de types waar Jesse zijn geld vandaan haaltquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef 16meter het volgende:
Op donderdag 23 mei 2013 08:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Niet alles draait om de calorietjes, jongons!!!
anders prik je zo een gat in d'r rug.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef 16meter het volgende:
precies carbon
mager scharminkel daar zou ik m dus echt niet voor uit me broekje halen
laat haar terugkome als ze 150kg squat
heb ze zo een dwarsleziequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef 16meter het volgende:
ja idd met me lans van 32 ECHTE centimeters
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Seam het volgende:
NWS / Fysiek sterke mannen zijn vaker rechts
Wat stemmen jullie broeders?
Allemaal PVV?
lol, ik ben zo rechts als het maar kanquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier is maar op een manier achter te komen: een poll:
Poll: Welke politieke partij heeft jouw voorkeur?
• VVD
• PvdA
• PVV
• SP
• CDA
• D66
• Christen Unie
• Groen Links
• SGP
• Partij voor de Dieren
• 50Plus
• Anders, namelijk...
• Geen voorkeur/mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |