PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Zo heeft Benitez wel 9 chem.quote:
Waarom heb je Jackson een blauw kaartje gegeven?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo heeft Benitez wel 9 chem.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1626
Leuk team vind ik.
Zo Maver. Gefeliciteerd met TOTS Mandzukic. Je bent vast met een hardnekkige ochtend erectie wakker geworden na al je ervaringen?quote:
haha, dat valt wel mee, ben nog wel moe maar kon niet meer slapen dus ben ik er maar uit gegaan. Prijzen zijn trouwens niet echt gestegen vannacht, das wel positiefquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo Maver. Gefeliciteerd met TOTS Mandzukic. Je bent vast met een hardnekkige ochtend erectie wakker geworden na al je ervaringen?
Had je TOTS Mandzukic Maver?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo Maver. Gefeliciteerd met TOTS Mandzukic. Je bent vast met een hardnekkige ochtend erectie wakker geworden na al je ervaringen?
Kijk, ik heb mijn team naar je vernoemd. omdat ik heel lang twijfelde tussen Kiessling en Mandzukicquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, dat valt wel mee, ben nog wel moe maar kon niet meer slapen dus ben ik er maar uit gegaan. Prijzen zijn trouwens niet echt gestegen vannacht, das wel positief
ja en TOTS Kroosquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je TOTS Mandzukic Maver?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, ik heb mijn team naar je vernoemd. omdat ik heel lang twijfelde tussen Kiessling en Mandzukic
[ afbeelding ]
EssWijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, ik heb mijn team naar je vernoemd. omdat ik heel lang twijfelde tussen Kiessling en Mandzukic
[ afbeelding ]
Ik heb het ook altijd voor de eerste minuut afgezetquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:56 schreef DuTank het volgende:
Ik vind Djeetje echt een toffe gozer, maar ik kan zijn filmpjes echt niet aanhoren met dat Engels...
Het is wel al beter mijn engels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:56 schreef DuTank het volgende:
Ik vind Djeetje echt een toffe gozer, maar ik kan zijn filmpjes echt niet aanhoren met dat Engels...
Klopt alleen nu is het best moeilijk om het tegelijk te zeggen met wat er te zien is aangezien ik niet even in een keer alles kan vertellen in het engels uit mijm hoofd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon veel blijven doen, gaat t vanzelf beter
ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon veel blijven doen, gaat t vanzelf beter
Ajax was toch niet meer van het kopen kopen kopen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is nou een speler die echt goed bij Ajax zou passen.
Fischer op links, Maher op 10 en Chadli op rechts![]()
![]()
Geld zat jonguh!quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ajax was toch niet meer van het kopen kopen kopen?
PSV gaat ook echt wel he-le-maal los, als Strootman, Toivonen, Lens, Matavz, Pieters, Marcelo, Mertens onder andere verkocht zijn.quote:
gaat toch niet gebeuren.. veel te duur. en hij wilt naar het buitenland.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ajax gaat nooit genoeg betalen voor Maher.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ben ik het ook mee eens.quote:
Oh maar als er niemand vertrekt dan hoef ik Maher en Chadli niet bij Ajax te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajax gaat nooit genoeg betalen voor Maher.
Als Ajax er daadwerkelijk in zou slagen met hun aankoopbeleid binnen 5 jaar weer de CL te winnen, dan zou ik Maher aanmoedigen om naar Ajax te gaan, maar op het moment denken ze in stuivertjes als het om het kopen van spelers gaat, en gigantische zakken met euro's als ze willen verkopen.
Daar heb je gelijk in, en ik vond het van de winter trouwens wel een rare zet om Cuenca te huren? Want dat is toch totaal niet de visie van 'het nieuwe Ajax', waar alles meer op de toekomst gericht moet zijn. Spelers voor 1 of 2 seizoenen huren slaat dan eigenlijk nergens op...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oh maar als er niemand vertrekt dan hoef ik Maher en Chadli niet bij Ajax te zien.
Maar er gaat echt wel iemand komen wanneer Eriksen en de Jong verkocht zijn. Daarnaast vertrekt Babel ook nog en mocht Chadli komen dan hoeft Cuenca ook niet meer gehuurd te worden.
Aangezien ik dit team ga maken als er een TOTS Jackson komt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom heb je Jackson een blauw kaartje gegeven?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:15 schreef TBakkert het volgende:
En nu moet ik gaan, want ik moet nog ontbijten, en over een kwartiertje naar school...
Ik zou gewoon nog een paar pakjes openen, dan krijg je ze allebei toch wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef Maver24 het volgende:
wie is er beter, Muller of Farfan. Farfan is wel bijna de helft goedkoper maar ja, 91 rated staat gewoon leuk, haha
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:18 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een paar pakjes openen, dan krijg je ze allebei toch wel.
Nou Cuenca was ook meer een noodoplossing, die heeft trouwens in die paar wedstrijden meer laten zien dan Boerrigter en Lukoki bij elkaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en ik vond het van de winter trouwens wel een rare zet om Cuenca te huren? Want dat is toch totaal niet de visie van 'het nieuwe Ajax', waar alles meer op de toekomst gericht moet zijn. Spelers voor 1 of 2 seizoenen huren slaat dan eigenlijk nergens op...
ik ben nu wel even klaar met pakjes, dus graag jullie mening wie er nou beter is op RMquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:18 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een paar pakjes openen, dan krijg je ze allebei toch wel.
Goed van je om iedereen die met deze spelers al gespeeld heeft de meningen te vragenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ben nu wel even klaar met pakjes, dus graag jullie mening wie er nou beter is op RM
Idd. Als het nou over Ben Kramer ging..quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed van je om iedereen die met deze spelers al gespeeld heeft de meningen te vragen
misschien een ervaring met de NIF, dat zou toch kunnen, oh ja stom, Muller is standaard geen RMquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed van je om iedereen die met deze spelers al gespeeld heeft de meningen te vragen
Ik denk dat je jezelf het beste af kunt vragen: wat wil/verwacht ik van mijn RM. Dan naar de ingame stats kijken, en dan de afweging maken welke speler het beste aan jouw specifieke eisen kan voldoen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
misschien een ervaring met de NIF, dat zou toch kunnen, oh ja stom, Muller is standaard geen RM
moet zeggen dat ze allebei wel erg op elkaar lijken, muller heeft alleen HIGH/HIGH workrates dus die bestrijkt de hele rechterkant terwijl Farfan merendeels aan aanvallen denkt . ik ben er nog niet uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf het beste af kunt vragen: wat wil/verwacht ik van mijn RM. Dan naar de ingame stats kijken, en dan de afweging maken welke speler het beste aan jouw specifieke eisen kan voldoen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef BDIL het volgende:
Ik speel echt tegen een cunt nu,met mayuka en TOTS Suárez voorin
Nu al met zweethanden voor de tv zittenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef BDIL het volgende:
Ik speel echt tegen een cunt nu,met mayuka en TOTS Suárez voorin
Ik heb ook de PS aangezet. Voel me een uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu al met zweethanden voor de tv zitten
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook de PS aangezet. Voel me een uitkeringstrekker
Profiteren dan maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook de PS aangezet. Voel me een uitkeringstrekker
Muller IF was welquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
moet zeggen dat ze allebei wel erg op elkaar lijken, muller heeft alleen HIGH/HIGH workrates dus die bestrijkt de hele rechterkant terwijl Farfan merendeels aan aanvallen denkt . ik ben er nog niet uit
armoedzaaierquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, in de tijden dat de prijzen kelderen zijn de matchcoins wel weer mooi meegenomen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Clubmensen lachen mij uit. Raapfeest was toch weer belangrijk.
Ja jij.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef BDIL het volgende:
Als ik de makers van dit crack spel ooit tegenkom...
Baje Wrm post he niet meer met je echte account?quote:
Raapfeest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Clubmensen lachen mij uit. Raapfeest was toch weer belangrijk.
Hij loopt dwars door de tegenstander heen.quote:
Ik doe mee. Fok! Knokploeg dit dat...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef BDIL het volgende:
Als ik de makers van dit crack spel ooit tegenkom...
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:58 schreef Toefjes het volgende:
Net een wedstrijd gedaan. Voor de wedstrijd over en weer complimenten gemaakt over elkaars elftallen. Uitslag 1-1, en elkaar gecomplimenteerd over het vertoonde spel. Zo kan het dus ook.
Laatst ook eens gehad, daarna toegevoegd op PSN en nooit meer gesprokenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:58 schreef Toefjes het volgende:
Net een wedstrijd gedaan. Voor de wedstrijd over en weer complimenten gemaakt over elkaars elftallen. Uitslag 1-1, en elkaar gecomplimenteerd over het vertoonde spel. Zo kan het dus ook.
Ik kreeg laatsts zelfs een berichtje van iemand die zich verontschuldigde omdat ie had gewonnen terwijl die het niet verdiende. Ik was helemaal verbaasdquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:58 schreef Toefjes het volgende:
alsof jij een mooi team hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:58 schreef Toefjes het volgende:
Doe ik ook wel eens, als ik onterecht win, en tegenstander speelt gewoon sportief, dan vind ik het niet meer dan normaal. In totaal 3 keer gedaan ofzo. Zo vaak kom ik dus sportieve tegenstanders tegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kreeg laatsts zelfs een berichtje van iemand die zich verontschuldigde omdat ie had gewonnen terwijl die het niet verdiende. Ik was helemaal verbaasd
FC Ben Cramer is mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof jij een mooi team hebt![]()
hij probeerde je te misleiden en zo de overwinning binnen te slepen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef DannyDeko het volgende:
Voor wie ff lekker wil knallen:
Wat ging ik uit mn plaatje zeg.
Nog 3 dagen toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef DannyDeko het volgende:
Voor wie ff lekker wil knallen:
Wat ging ik uit mn plaatje zeg.
oke je hebt gelijk. Ben cramer is een mooi teamquote:FC Ben Cramer is mooiBundesliga team is lelijk, dat geef ik toe. Daar ga ik zo maar eens mee aan de slag
Nah nog niet, scheelt dat ik nu ook al sochtends vertrek. Want normaal gesproken moet ik die dag echt tig keer zenuwschijtenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al van die wat zenuwachtige kriebels?
Doe een andere Italiaan op LB man, die kerel uit de RPL? Komt nog steeds uit chem-wise.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk. Ben cramer is een mooi team![]()
ga zelf deze maken denk![]()
http://wefut.nl/squad/1627
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nah nog niet, scheelt dat ik nu ook al sochtends vertrek. Want normaal gesproken moet ik die dag echt tig keer zenuwschijten![]()
[..]
Doe een andere Italiaan op LB man, die kerel uit de RPL? Komt nog steeds uit chem-wise.
Revontulet scoorde in de laatste wedstrijd even ratterig de winnende in de 90e minuutquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij loopt dwars door de tegenstander heen.
Die gelijkmaker was ook viesquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Revontulet scoorde in de laatste wedstrijd even ratterig de winnende in de 90e minuut
Watch dogs?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net voor het eerst beelden gezien van Watch Dogs. Damn.Dat wordt na GTA V ook echt een must have.
afdeling down met johnny is ook weer aangekomen zie ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef MrMolotov het volgende:
Fifa 14 Ultimate Team dus alleen op de xbox one....
EA, wat een k*t bedrijf
Wat ben jij een k*t mongol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef MrMolotov het volgende:
Fifa 14 Ultimate Team dus alleen op de xbox one....
EA, wat een k*t bedrijf
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Watch dogs?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
andersom hierquote:
Jammer dat er geen steen op het veld ligt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Revontulet, voor al uw smerig vieze doelpunten
Dit. Heb het echt al meerdere keren gedaan, als ik echt geluk had.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kreeg laatsts zelfs een berichtje van iemand die zich verontschuldigde omdat ie had gewonnen terwijl die het niet verdiende. Ik was helemaal verbaasd
Dat valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar weten we nog minder van dan van de xbox
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen steen op het veld ligt.
voor zover ik weet hebben zij nog helemaal niks gezegd over always online, tweedehands games of PSNquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorAlleen ze lieten de console zelf niet zien.
Kijk maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor zover ik weet hebben zij nog helemaal niks gezegd over always online, tweedehands games of PSN
Ik zou Gotze en Kroos omdraaien hoor...quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:10 schreef Maver24 het volgende:
ik ga 4411 spelen met Kroos op CF, dan op CM, Martinez en Gotze ,
die heb ik live gezien en daar heb ik ze niks over horen zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kijk maarDan weet je alles wat verteld is tot nu toe.
Nu breng je hem aan het maverenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Gotze en Kroos omdraaien hoor...
Gotze heeft pace voor op het middenveld, Kroos kan op CF lekker vanaf astand schieten en passes gevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Gotze en Kroos omdraaien hoor...
Als het gewoon een betere versie van de PS3 wordt ben ik tevreden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar weten we nog minder van dan van de xbox
Misschien heb ik een andere speelstijl, maar bij mij is de CM juist de passer en afstandschieter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gotze heeft pace voor op het middenveld, Kroos kan op CF lekker vanaf astand schieten en passes geven
Als ze al deze bullshit doorzetten welquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als het gewoon een betere versie van de PS3 wordt ben ik tevreden.
Maar ben jij nou niet ook niet voor het eerst aan het twijfelen wat betreft de xbox?
Anders krijg ik een te traag middenveld, Martinez is ook al niet te snelste dus wil ik wel iemand naast hem hebben staan die wel pace heeft, dus Gotzequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien heb ik een andere speelstijl, maar bij mij is de CM juist de passer en afstandschieter.
Gundogan zou ook een optie zijn, of MOTM Muller.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Anders krijg ik een te traag middenveld, Martinez is ook al niet te snelste dus wil ik wel iemand naast hem hebben staan die wel pace heeft, dus Gotze
Ik hoop dat iedereen er hier zo over denkt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ze al deze bullshit doorzetten wel
Nee, te veel fan boys hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen er hier zo over denkt.
Allemaal naar de PS4. Fuck de exclusive contentquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Worden toch wat stadions of andere onzin johquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allemaal naar de PS4. Fuck de exclusive content
nee man veel te veel concurrentie op de PS4 marktquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook hoger dus makkelijker winst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee man veel te veel concurrentie op de PS4 markt
al die non rare silvers die dan 5 keer over de kop gaan
maar relatief gezien moet je ook meer betalen voor spelers dus dat maakt de verhouding weer gelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook hoger dus makkelijker winst.
Ja, dat zegt hij toch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maar relatief gezien moet je ook meer betalen voor spelers dus dat maakt de verhouding weer gelijk
Niet helemaal. De matchcoins zijn hetzelfde in aantal, dus wat dat betreft heb je een nadeel op PS.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maar relatief gezien moet je ook meer betalen voor spelers dus dat maakt de verhouding weer gelijk
met 30 man op dezelfde spelers jagenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet helemaal. De matchcoins zijn hetzelfde in aantal, dus wat dat betreft heb je een nadeel op PS.
Dit. En het is nou niet zo dat de prijzen op PS3 of Xbox heel absurd zijn ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:35 schreef over_hedge het volgende:
Wie zegt dat de prijzen bij de nieuwe consoles weer zo zullen zijn?? Als er meer mensen ps4 kopen dan worden de spelers op de ps4 goedkoper.. Dus ligt er maar net aan welke console wint.
Want iedereen die iets koopt van zijn vaders geld is op eens GJEquote:
Wel in potentie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Want iedereen die iets koopt van zijn vaders geld is op eens GJE
vind je het gek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Want iedereen die iets koopt van zijn vaders geld is op eens GJE
Voor GJE was er vast ook nog wel iemand die spullen kreeg/kocht van zijn vaders geld die het goed vind waar noemde jullie GJE dan niet naar hem/haar ?quote:
Als 15/16 jarige heb je genoeg tijd om te werken. Merk ik ook aan mezelf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor GJE was er vast ook nog wel iemand die spullen kreeg/kocht van zijn vaders geld die het goed vind waar noemde jullie GJE dan niet naar hem/haar ?
En zoals ik al vaker heb gezegd heb ik geen tijd om te werken.
Dat laatste is een non-argument Dave...en dat weet je zelf ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor GJE was er vast ook nog wel iemand die spullen kreeg/kocht van zijn vaders geld die het goed vind waar noemde jullie GJE dan niet naar hem/haar ?
Haha leuk!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:43 schreef detennismaster het volgende:
http://fok.nl/sherlock/in(...)=0&ppp=5000&start=50
5000 GJE posts. Geniet ervan jongens.![]()
Werken is goed voor je. Je bouwt sociale contacten op en maakt je nuttig. Dit zal je later allemaal helpen bij je baan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een discussie.. ik ben 23 en ik heb nog nooit gewerkt (alleen stage voor school)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een discussie.. ik ben 23 en ik heb nog nooit gewerkt (alleen stage voor school)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit! Leukste tijd gehad toen ik bij de c1000 werkte!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Werken is goed voor je. Je bouwt sociale contacten op en maakt je nuttig. Dit zal je later allemaal helpen bij je baan.
Waarom is dat een non-argument ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste is een non-argument Dave...en dat weet je zelf ook
Wat doe je op zaterdag en zondag? Je brengt genoeg tijd hier en op je console door, dan had je bij wijze van spreken ook kunnen werkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom is dat een non-argument ?
Op dit moment heb ik gewoon geen tijd om te leren en soms alleen in de vakanties en dan werk ik ook wel.
Op zaterdag moet ik voetballen vaak ver weg waardoor ik geen tijd hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat doe je op zaterdag en zondag? Je brengt genoeg tijd hier en op je console door, dan had je bij wijze van spreken ook kunnen werken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef DePresident. het volgende:
Even een loempia scoren op de markt en twee frikadelbroodjes bij de bakker.
Dat is ook wat ik op de radio hoorde. Het doel van de Microsoft met de One is om het een centraal media-apparaat in je huis te laten worden, met films, muziek, etc etc. Ik vraag me af of dat is wat de hardcore gamer wil. Overigens is mijn PS3 staat mijn PS3 nu ook best centraal in mijn huis, maar dan op een iets andere manierquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef over_hedge het volgende:
Zit nu die ps4 reveal nog eens te kijken. Het grootste verschil is toch wel dat ze bij de ps4 het steeds over game en gamers hebben. Bij de xbox ging het meer om tv kijken en films kijken etc. Ging amper over gamen.
Je moet niks. Maar ik denk dat het goed is voor je ontwikkeling.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik werk op zondagavond altijd, voorheen keek ik dan Studio Sport en dacht ik dus geen tijd te hebben. Je moet gewoon tijd maken.
Ik vind die controllers van de PS vreselijk en Xbox Live > PSN 24/7. En ja, ik ben een fanboy.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:25 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zit wel goed bij de xbox. Ben nooit geswitched, maar ben geen fanboy ofzo.
WeFUT admin?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet ook weer eens een baantje gaan zoeken... Iemand tips waar ik iets leuks kan vinden? Callcenter gaat het sowieso niet worden en ik denk dat ik mezelf dood drink als ik in de horeca ga werken.
Hoe zijn je verkoopskills?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet ook weer eens een baantje gaan zoeken... Iemand tips waar ik iets leuks kan vinden? Callcenter gaat het sowieso niet worden en ik denk dat ik mezelf dood drink als ik in de horeca ga werken.
Oke, stuur je CV maar op.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, voor 15 euro per uur ga ik wel de hele dag achter m'n computer zitten.
Je gaat tegenwoordig als vrouw door het leven?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Maver24 het volgende:
heb een half jaar bij de Albert Heijn gewerkt op de versafdeling toen ik 22 was, vleeswaren en kaas snijden etc. Dat ging op een gegeven moment fout. Ik was pekelvlees aan het snijden met zo'n snijmachine. Je mag wel raden wat er gebeurde
Je hield je hoofd er even niet bij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Maver24 het volgende:
heb een half jaar bij de Albert Heijn gewerkt op de versafdeling toen ik 22 was, vleeswaren en kaas snijden etc. Dat ging op een gegeven moment fout. Ik was pekelvlees aan het snijden met zo'n snijmachine. Je mag wel raden wat er gebeurde
Al die tijd die jij in het traden stopt, in die tijd kan je gewoon echte coins verdienen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga sowieso van dat thuis werk er bij doen zoals foldertjes thuis vouwen kan je zelf je tijd indelen.
Heb paar jaar terug van die gouden gidsen rond gebracht dat was echt een klote werk 1000 van die dingen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je gaat tegenwoordig als vrouw door het leven?
hahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je twijfelde of je vlees of kaas moest snijden en dus werd het uiteindelijk je hand?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Maver24 het volgende:
Tennisrackets bespannen.quote:
Kan, maar waarom iets gaan doen wat je minder leuk vind toewel je iets kan doen wat je leuk vind ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Al die tijd die jij in het traden stopt, in die tijd kan je gewoon echte coins verdienen hoor
Je eigen pekelworst eraf gechopt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Je twijfelde of je vlees of kaas moest snijden en dus werd het uiteindelijk je hand?
Vriend van mij werkt voor een landelijk bedrijf waar je directeuren van verschillende bedrijven moet rondrijden in hun eigen auto.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Johnbon het volgende:
[..]Haha!
Als je rijbewijs hebt en OV. Is het wegbrengen en ophalen van lease auto's volgens mij wel leuk en goed betaald werk!
Omdat je dan echte coins krijgt ipv Fut coins? En ja, ik weet dat je die weer kan verkopen maar dan moet je flink traden wil je daar een mooi uurloontje uit halenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan, maar waarom iets gaan doen wat je minder leuk vind toewel je iets kan doen wat je leuk vind ?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:47 schreef el-blanchito het volgende:
Je hebt sws wel ergens in de week een paar uur dat je niks belangrijks doet
Als je van die filmpjes kunt maken en hier heel veel kunt posten, dan zijn er maar weinig uren dat je wél iets belangrijks doetquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:47 schreef el-blanchito het volgende:
Je hebt sws wel ergens in de week een paar uur dat je niks belangrijks doet
nee die waren er niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom diequote:
Het is FOK!..quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom diesmiley? Ik heb een uurloon van ongeveer 18 euro. Laten we zeggen dat ik ongeveer 200 rackets per jaar bespan. Is dus ongeveer een jaarinkomen van 1800 euro voor 100 uur werk.
Je moet toch ook de snaren betalen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom diesmiley? Ik heb een uurloon van ongeveer 18 euro. Laten we zeggen dat ik ongeveer 200 rackets per jaar bespan. Is dus ongeveer een jaarinkomen van 1800 euro voor 100 uur werk.
Winst is 1800. Omzet is veel meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:06 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Je moet toch ook de snaren betalen?
Omdat ik ook niet anders had verwacht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Morgen komt het schip met geld binnenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:06 schreef Johnbon het volgende:
Deze dagen zijn 1 van de weinige dat het niet erg is om loonslaaf te zijn. Vakantiegeld.
Machine heb ik aangeschaft voor 600 euro. Ik doe dit werk nu ongeveer 4 jaar. Verder is die 1800 dus winst. Daar zijn de snaren, gripjes en onderhoud al vanaf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet anders had verwacht.
Je hebt toch een machine daarvoor nodig? Wat zijn je kosten?
Inderdaad, echt lekker. Ben al 2 maanden bezig met een adventskalender tot morgen kruisjes aanvinken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen komt het schip met geld binnen![]()
Ligt er aan hoeveel ik verdien per uur.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Omdat je dan echte coins krijgt ipv Fut coins? En ja, ik weet dat je die weer kan verkopen maar dan moet je flink traden wil je daar een mooi uurloontje uit halen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:10 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Inderdaad, echt lekker. Ben al 2 maanden bezig met een adventskalender tot morgen kruisjes aanvinken.
Dat klinkt nog wel geinig inderdaad. Ik ga even zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Johnbon het volgende:
[..]Haha!
Als je rijbewijs hebt en OV. Is het wegbrengen en ophalen van lease auto's volgens mij wel leuk en goed betaald werk!
Een vriend van me heeft dat ook een tijdje gedaan, hij vond het prima werk inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt voor een landelijk bedrijf waar je directeuren van verschillende bedrijven moet rondrijden in hun eigen auto.
Persoonlijke chauffeur zeg maar. Alleen heb je soms meerde mensen op 1 dag.
Andere vriend verkocht energie en telefoon contracten aan deur.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat klinkt nog wel geinig inderdaad. Ik ga even zoeken.
[..]
Een vriend van me heeft dat ook een tijdje gedaan, hij vond het prima werk inderdaad.
Verwacht deze zomer veel vrije tijd dus het zou wel chill zijn als ik wat uren kan maken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Andere vriend verkocht energie en telefoon contracten aan deur.
Je komt onder een leidinggevende te werken die een team heeft samengesteld samen haal je de targets.
Na een maand of 2 kun jij ook je eigen team opzetten en krijg jij een dikke premie over de targets die je team members zeg maar halen.
Hij verdiende laatste paar maanden ziek veel, helaas kocht hij een snelle bmw en veroorzaakte een ongeluk en is hij nu aan het revalideren en is hij zijn baantje kwijt.
Moet je ook maar niet van die irritante verkopers langs de deuren sturenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Je komt onder een leidinggevende te werken die een team heeft samengesteld samen haal je de targets.
Na een maand of 2 kun jij ook je eigen team opzetten en krijg jij een dikke premie over de targets die je team members zeg maar halen.
Hij verdiende laatste paar maanden ziek veel, helaas kocht hij een snelle bmw en veroorzaakte een ongeluk en is hij nu aan het revalideren en is hij zijn baantje kwijt.
Best triest, maar hij kreeg ongeveer 200 euro voor 1 team lid die zijn target haalde.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Machine heb ik aangeschaft voor 600 euro. Ik doe dit werk nu ongeveer 4 jaar. Verder is die 1800 dus winst. Daar zijn de snaren, gripjes en onderhoud al vanaf.
Niets voor mij. Mensen lastig vallen in eigen huisquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
haha, jij bent een vrouw en hebt dus geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
haha geen ultimate team op de ps4
Eindexamens gaan prima en volgend jaar bedrijfskunde in Amsterdam aan de VU.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Verder gewoon goed opletten op school en als een spons alle kennis die je wordt toegespeeld in je opnemen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, jij bent een vrouw en hebt dus geen verstand van voetbal
Ik heb wel Ultimate Team op mijn nieuwe console.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, jij bent een vrouw en hebt dus geen verstand van voetbal
Domme kutquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik heb wel Ultimate Team op mijn nieuwe console.
Nutteloos, want je moet huishouden doen enzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik heb wel Ultimate Team op mijn nieuwe console.
Succes met maatschappijwetenschappen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Winst is 1800. Omzet is veel meer
Geen FUT op de PS4? Dat is bullshit neem ik aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nutteloos, want je moet huishouden doen enzo.
Ik denk dat ze deze info van het Viva forum heeft. Dat ze er net achter is gekomen dat je Fifa met 2 f'en schijft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen FUT op de PS4? Dat is bullshit neem ik aan.
Maatschappijwetenschappen gaan we killenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef Reemi het volgende:
6 gehad, nog 1 te gaan
[..]
Succes met maatschappijwetenschappen.Dat heeft mijn school niet eens.
Wat is het verschil met maatschappijleer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen gaan we killen
mensen die het verschil niet weten tussen exclusive content for Xbox en een exclusive release maken zich druk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen FUT op de PS4? Dat is bullshit neem ik aan.
Ooooooh ik denk al, ik lul hier altijd wel een beetje mee enzo, roep af en toe SMLENO en Google een naam van een voetballer, maar doei he ik weet nu dat ik op Viva.nl moet zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze info van het Viva forum heeft. Dat ze er net achter is gekomen dat je Fifa met 2 f'en schijft.
wellicht dat Xbox een fifa ultimate edition krijgt, en PS niet. Zal wel zoiets flauws zijn. Het zal geen content zijn waar iedereen beter van wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mensen die het verschil niet weten tussen exclusive content for Xbox en een exclusive release maken zich druk.
haha jij bent eigenlijk ook een vrouwquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooooooh ik denk al, ik lul hier altijd wel een beetje mee enzo, roep af en toe SMLENO en Google een naam van een voetballer, maar doei he ik weet nu dat ik op Viva.nl moet zijn
Maatschappijleer heb je verplicht tot aan klas 4 (5?) en Maatschappijwetenschappen is gewoon een keuzevak zoals Aardrijkskunde en M&O dat ook zijn. Ik heb naast MW ook nog Spaans als keuzevak, das helemaal ideaal! Bij ons is er geen CE Spaans, maar het telt wel mee als compensatie op je eindlijstquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is het verschil met maatschappijleer?
Dit soort beloftes kennende: exclusieve badges ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wellicht dat Xbox een fifa ultimate edition krijgt, en PS niet. Zal wel zoiets flauws zijn. Het zal geen content zijn waar iedereen beter van wordt.
Soms wel. Soms niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha jij bent eigenlijk ook een vrouw
Ah okequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maatschappijleer heb je verplicht tot aan klas 4 (5?) en Maatschappijwetenschappen is gewoon een keuzevak zoals Aardrijkskunde en M&O dat ook zijn. Ik heb naast MW ook nog Spaans als keuzevak, das helemaal ideaal! Bij ons is er geen CE Spaans, maar het telt wel mee als compensatie op je eindlijst
neppe beats?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef Djeetje het volgende:
Gewoon even wat dingetjes op het internet proberen om te verkopen kijken of er veel vraag naar is als dat zo is kan ik wel een leuk handeltje beginnen in bepaalde spullen
Ja, veel dieper. meerdere onderwerpen ook. Ik ben ervandoor, ik was gisteren al te laat bij Wiskundequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah okeMaatschappijleer heb ik alleen in de 4e gehad. Maar qua inhoud, vergelijkbaar maar MW gaat dieper oid?
Tussendoor wel tijd om mijn X1 aan te slingeren aan FUT te spelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nutteloos, want je moet huishouden doen enzo.
Heb je er maar 7?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef Reemi het volgende:
6 gehad, nog 1 te gaan
[..]
Succes met maatschappijwetenschappen.Dat heeft mijn school niet eens.
Had jij niet toen een foto hier gepost?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Tussendoor wel tijd om mijn X1 aan te slingeren aan FUT te spelen.
Prima te doen tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
Ik heb me nog eens een lekkere lunch
[..]
Hoe ging Duits?
Je kan er nog minder hebbenquote:
hau mutsh dos it kost? turtie kee? oke!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk als je internationaal zaken gaat doen, in het EngelsWan Kielo of Ko-Keen plies
Denk het wel, straks even nakijken. Antwoorden komen pas om 14:00quote:
Geen games kunnen lenen van al je homovriendjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Tussendoor wel tijd om mijn X1 aan te slingeren aan FUT te spelen.
Geen idee. Gewoon overal onjuist invullenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk het wel, straks even nakijken. Antwoorden komen pas om 14:00
Enorm veel onjuist inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon overal onjuist invullen
1 tip: slecht gedrag negerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen games kunnen lenen van al je homovriendjes
Hoe da fack kom je dan aan geld voor je Xbox, studie, kleren, laptop etc etc etc.?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Terechte vraagquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe da fack kom je dan aan geld voor je Xbox, studie, kleren, laptop etc etc etc.?
coins verkopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe da fack kom je dan aan geld voor je Xbox, studie, kleren, laptop etc etc etc.?
Waar van?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had jij niet toen een foto hier gepost?
Dat is een gerucht en is nog niet eens bevestigd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen games kunnen lenen van al je homovriendjes
Toeslag je hier, toeslagje daar. Als Bulgaren het kunnen moet ds2 het ook wel lukken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Krijgen jullie die shit niet van je ouders ofzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Krijg je alles van paps enmams? Nou stoer man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk dat je hem aanspreekt op geruchten en zelf met totale bullshit komt over futquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waar van?
[..]
Dat is een gerucht en is nog niet eens bevestigd.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waar van?
[..]
Dit is geen gerucht en wel bevestigd.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 19:42:58#FUT14 will be coming to both the PS4 and #XboxOne. Exclusive content for #XboxOne. #FIFA14 reageer retweet
Precies, je krijgt dus een halve FUT met alle features op de X1. Waarom zou je dan FUT o pde PS4 willen spelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Dit is geen gerucht en wel bevestigd.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 19:42:58#FUT14 will be coming to both the PS4 and #XboxOne. Exclusive content for #XboxOne. #FIFA14 reageer retweet
Nou, wij gaan soms wel eens een avondje chillen bij iemand. Maar wat nou als hij geen FIFA heeft en we gaan een FIFA toernooi spelen. Dan zou ik normaal gesproken mijn FIFA mee kunnen nemen en geen probleem toch. Maar nee, straks moet ik m'n hele Xbox meenemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je games willen uitlenen skoiers kopen die game zelf maar als ze hem willen spelen
Jawel, maar ik dacht dat ik een uitzondering was.:$$$quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Krijgen jullie die shit niet van je ouders ofzo?
Dat staat er nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Precies, je krijgt dus een halve FUT met alle features op de X1. Waarom zou je dan FUT o pde PS4 willen spelen.
Ga maar weer weg hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Precies, je krijgt dus een halve FUT met alle features op de X1. Waarom zou je dan FUT o pde PS4 willen spelen.
Fut zonder exclusieve dingen is niet hetzelfde als een halve fut. Je weet niet eens om wat voor dingen het gaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Vrienden hebben zonder FIFAquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, wij gaan soms wel eens een avondje chillen bij iemand. Maar wat nou als hij geen FIFA heeft en we gaan een FIFA toernooi spelen. Dan zou ik normaal gesproken mijn FIFA mee kunnen nemen en geen probleem toch. Maar nee, straks moet ik m'n hele Xbox meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer, hem op geruchten aanspreken en dan met dit soort teksten komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Fuck die paar extra packs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Exclusieve content op de X1. Dat heeft de PS4 dus niet.
Lenen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
Huh? DS2 zei laatst nog dat hij zijn studie zelf betaalde.
Ik dacht dat VDM een uitzondering was, maar nee dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kom kom, ze post in het Feijenoord-topic dus ze is goed volk.
Er was hier een vrouw die postte een foto van zichzelf in het fut topic. Ik kan me alleen een rood shirtje herinneren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waar van?
[..]
was een anderequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er was hier een vrouw die postte een foto van zichzelf in het fut topic. Ik kan me alleen een rood shirtje herinneren.
ouwe viespeukquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er was hier een vrouw die postte een foto van zichzelf in het fut topic. Ik kan me alleen een rood shirtje herinneren.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vrienden hebben zonder FIFAHet was puur hypothetisch natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Lijkt mij ook denk dat wanneer jij je profiel laadt bij een vriend zijn X1 dan kan je die game gewoon daar spelen. Maar zodra je een spel verkoopt zul je wel net zoals nu al bij heel veel spellen een soort van pass hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ach ja, dat gaan ze vast nog wel terug draaien, dat betalen voor een gebruikt spel. Kan niet anders lijkt me.
geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |