Eergisteren wel een dieptepunt bereikt. maar dat kwam mede door het bericht van mijn TC.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus wat is het verdomd moeilijk om dat plaatje goed te krijgen in de mobiele layout.
Nog steeds zoveel last van de bijwerkingen.?
Rustig? Hier verre van! Oa dankzij een bijna H&H mailing van Zorg & Zekerheid en een tijdschrift van Activite. Zit nu even thuis uit te puffen achter een bakkie pleur, maar op het depot liggen er nog 3 tassen op me te wachten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef peter2671 het volgende:
Middag
Rustig dagje welke zowaar vlekkeloos verliep
Ik droom heel vaak dat ik 's avonds laat nog aan het lopen ben. Soms ben ik dan al wel op tijd begonnen en soms ben ik wat vergetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:42 schreef Herfstblad het volgende:
[..]Ik droom heel vaak over PostNL. Afgelopen nacht nog.
Vannacht kreeg ik op mijn donder van mijn vorige TC (die man is al een halfjaar weg) dat ik de post niet op tijd bezorgde, maar pas om 22:00. En ik maar volhouden dat ik het gewoon voor 18:00 uur deed, maar hij geloofde me niet
Minder!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:32 schreef superkimmi het volgende:
Ik ook niet. Fietssleutel kwijt.
Oude fiets mee, maar die trapt heel Zwaar. Was al kapot toen ik op depot aankwam. Daarna dezelfde
Sprteerfout als zaterdag in de wijk. Stuke voor 62 tot 70 niet achter 60 en zit dan ineens tussen de 25 en 23 xD. Gewoon een rechte straat. Vind t iets te toevallig dat t weer dat stukje fout is. Ga er vanaf nu op letten als ik na 60 geen post heb xd
Kom ik half 4 op het depot: tassen pleite! TC gebeld, die wist ook niet wie ze had meegenomen. Nou ja, uiteindelijk wel redelijk vroeg klaar dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Rustig? Hier verre van! Oa dankzij een bijna H&H mailing van Zorg & Zekerheid en een tijdschrift van Activite. Zit nu even thuis uit te puffen achter een bakkie pleur, maar op het depot liggen er nog 3 tassen op me te wachten.
Misschien was het dan toch een droom. Schijnt in te zijn tegenwoordig. ^_^quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Kom ik half 4 op het depot: tassen pleite! TC gebeld, die wist ook niet wie ze had meegenomen. Nou ja, uiteindelijk wel redelijk vroeg klaar dus.
waar precies laat ik even in het midden, maar het is een wijkje van mijn VBG jaquote:
De Bonkevaart 1 tot 79?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waar precies laat ik even in het midden, maar het is een wijkje van mijn VBG ja
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waar precies laat ik even in het midden, maar het is een wijkje van mijn VBG ja
Die straat ben ik nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
De Bonkevaart 1 tot 79?
neuh, kom alleen maar in de postcodegebieden 8900 en 9000quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ik dacht misschien hier in Bolsward ivm gekneusde collega
Dat kom ik ook weleens tegen. Moet je dubbel opletten, op het juiste adres en de juiste plaats. Gelukkig zetten ze de plaats er op de kast altijd achter, met kleur eromheen, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die straat ben ik nog niet tegengekomen
Het is wel zo dat je bij het sorteren van enkele autoroutes goed uit moet kijken, omdat je daar meerdere malen dezelfde straatnaam tegenkomt, alleen met een andere postcode en plaatsnaam.
Is dat in Heerenveen niet wat meer geworden. ( Of bereid je alleen voor je oude kantoor voor. )quote:
Dat is inderdaad veel! Maar ik bedoel meer in de trant van, moet je ook weleens buiten je oude gebied voor andere vbg's voorbereiden of is het voor de rest hetzelfde als toen je nog op je oude kantoor zat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef peter2671 het volgende:
Best wel groot hoor..8700-8799 XD
Ik zelf heb Makkum, Gaast, Skuzum, Piaam, Parrega, Nijhuizum.
dat wel, maar onervaren mensen moet je niet achter die kasten neerzettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dat kom ik ook weleens tegen. Moet je dubbel opletten, op het juiste adres en de juiste plaats. Gelukkig zetten ze de plaats er op de kast altijd achter, met kleur eromheen, voor de duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |