Lekker kranten gelopen?quote:
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 05:55 schreef peter2671 het volgende:
http://www.112sudwestfrys(...)ostbode-in-bolsward/
Vandaag even vragen wie het was want dit kan een naaste collega(postvoorbereider/bezorger) van mij zijn geweest
Ja was wel weer lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 05:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker kranten gelopen?
Goedemorgen trouwens.
Ik verwacht ook dat meerdere mensen hiermee te maken gaan krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Of ze halen net zo'n trucje uit als bij Rafierafie en proberen je contract te verkleinen
Daarom heb ik er een enorme hekel aan als mensen zo belachelijk dicht langs me rijden. Iedereen kan toch zien dat die posttassen vrij breed zijn? En ik geloof ook dat die dingen opvallend genoeg zijn om niet zomaar over het hoofd te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 05:55 schreef peter2671 het volgende:
http://www.112sudwestfrys(...)ostbode-in-bolsward/
Vandaag even vragen wie het was want dit kan een naaste collega(postvoorbereider/bezorger) van mij zijn geweest
Beroepsdeformatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 06:13 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Tjonge, dan schrik je je ook lam, als je daar fietst en van achteren wordt aangereden!
Heb trouwens vannacht over postnl gedroomd, en nee, het was geen nachtmerrie. Ik moest ineens gaan bezorgen. Ze hadden een fiets met fietstassen voor me klaargezet en de tassen met post zaten er al in. Ik dus op de fiets en toen ik in de wijk kwam waar ik moest bezorgen stapte ik af en waren de fietstassen ineens weg! Ik heb me rotgezocht, maar heb ze niet meer gevonden!
Tegenwoordig wel, maar tot een paar jaar terug was 25 het maximum.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat meerdere mensen hiermee te maken gaan krijgen.
Sowieso, een contract van 15:30 uur? Ik dacht dat de maximale omvang van een contract 15 uur was
quote:Op donderdag 30 mei 2013 06:13 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Tjonge, dan schrik je je ook lam, als je daar fietst en van achteren wordt aangereden!
Heb trouwens vannacht over postnl gedroomd, en nee, het was geen nachtmerrie. Ik moest ineens gaan bezorgen. Ze hadden een fiets met fietstassen voor me klaargezet en de tassen met post zaten er al in. Ik dus op de fiets en toen ik in de wijk kwam waar ik moest bezorgen stapte ik af en waren de fietstassen ineens weg! Ik heb me rotgezocht, maar heb ze niet meer gevonden!
Weet je al wie de aangereden postbode was?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef peter2671 het volgende:
Middag
Rustig dagje welke zowaar vlekkeloos verliep
Haaaaaaiiiii ErwinRommel.quote:
Moet nog komen. Maatschappelijkwerker Defensie komt over 1 uur langs.quote:
Jezus wat is het verdomd moeilijk om dat plaatje goed te krijgen in de mobiele layout.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar de medicatie begint aan te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |