Maar je hebt het dan vast niet over het aannemen van mensen die iets van gitaren of drumstellen weten, he.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zit ook in ons aanname beleid. Alleen communiceren we het niet.
Nee, roken is een fors minpunt. Om meerdere redenen.
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:32 schreef Tijn het volgende:
Maar je hebt het dan vast niet over het aannemen van mensen die iets van gitaren of drumstellen weten, he.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:27 schreef Feivel1 het volgende:
Mooie winkel om naar binnen te lopen (en iets te kopen), maar reken er niet op klantenservice. Kwam een keer met een klacht over een gebroken plug van m'n koptelefoon. Antwoord: "Ja, je houdt de plug niet rechtstandig, he? Je verdeelt het gewicht niet goed over de kabel, dus eigen schuld. We sturen het wel op, maar de volgende keer repareren we het niet.".
Serieusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zit ook in ons aanname beleid. Alleen communiceren we het niet.
Nee, roken is een fors minpunt. Om meerdere redenen.
Ongelooflijk.. Kneuzenkermis.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:27 schreef Feivel1 het volgende:
Mooie winkel om naar binnen te lopen (en iets te kopen), maar reken er niet op klantenservice. Kwam een keer met een klacht over een gebroken plug van m'n koptelefoon. Antwoord: "Ja, je houdt de plug niet rechtstandig, he? Je verdeelt het gewicht niet goed over de kabel, dus eigen schuld. We sturen het wel op, maar de volgende keer repareren we het niet.".
Echt wat is er mis met dat bedrijfquote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reactie hierop van de Tonika-medewerker spant eigenlijk de kroon (vind ik dan).
[ afbeelding ]
Dat belerende toontje van die kerel, verschrikkelijk. De arrogantie spat van het scherm af.
Hahaha wat the fuck.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reactie hierop van de Tonika-medewerker spant eigenlijk de kroon (vind ik dan).
[ afbeelding ]
Dat belerende toontje van die kerel, verschrikkelijk. De arrogantie spat van het scherm af.
Alles wat ze qua uiterlijk noemen zijn dingen die je helemaal zelf in de hand hebt. Snap de ophef dus eigenlijk ook totaal niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja selecteren op uiterlijk vind ik sowieso al niet helemaal eerlijk, al snap ik dat je voor een verkoper een representatief iemand wilt hebben. Dat hadden ze ook gewoon in de vacature kunnen zetten.
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Edit: Of ik reageer even op iets van 2 jaar geleden omdat het toevallig toen ook de 23e van een maand was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |