quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.facebook.com/feedbackmusicstore/posts/574177275956023
Klein imago probleempje, waait wel weer over.quote:
oh spuit 11twitter:MargotWit twitterde op donderdag 23-05-2013 om 15:01:14Haha! Gitaarwinkel Kauffmann geeft 5 % korting per categorie (baard, snor, tattoo) nav vacature Tonika. #marketing http://t.co/3izmYHH7sp reageer retweet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:41 schreef NotGuilty het volgende:
Deze reactie is wederom dom. Ze nemen de klachten niet serieus en doen het af alsof iedereen zich druk maakt om niks. Wat ze beter kunnen doen is erkennen dat iemand achterlijke reacties uit hun naam op facebook heeft gezet en ze dit niet hadden moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel allemaal netjes snorloosquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als ik de samenstelling van het team zo zie is de helft nog niet droog achter de oren...
http://tonika.nl/nl/team
Dat is niet waar het om gaat. De vraag is hoe je erover communiceert. Natuurlijk heeft een bedrijf stiekem bepaalde opvattingen over wat ze geschikt personeel vinden. Maar je moet nooit de domme fout begaan om je opvattingen zo expliciet naar buiten te brengen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het mag niet, maar iedereen doet het en iedereen weet het.
Ze doen het een beetje te expliciet hier, maar verder vind ik het niet immoreel ofzo.
Klopt, maar gezien de reacties is iedereen op de teentjes getrapt omdat deze zaak geen mannen met baarden en tattoo's willen. Dat vind ik allemaal een beetje overdreven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is niet waar het om gaat. De vraag is hoe je erover communiceert. Natuurlijk heeft een bedrijf stiekem bepaalde opvattingen over wat ze geschikt personeel vinden. Maar je moet nooit de domme fout begaan om je opvattingen zo expliciet naar buiten te brengen.
Let wel: het gaat niet alleen om het discriminerende aspect. Het gaat ook om de opmerkingen dat ze geen "voorlichters" willen, maar verkopers. Kortom: verkoop vinden ze belangrijker dan klanten goed voorlichten en van dienst zijn. Dat is het beeld dat blijft hangen.
Echt, een eerstejaars marketingstudent maakt zulke blunders nog niet. Ik vind het (als beroepsmatig schrijver) prachtig. De vrouw van de baas zal de communicatie wel even doen. Ze leren nu een wijze les, namelijk dat je zoiets beter aan professionals kunt overlaten. Bax is een sterk voorbeeld van hoe het wél moet.
Dit zou al een stuk minder kwalijk zijn als het niet een gitaarwinkel betrof. Dit is een vorm van indirect je clientele beledigen/ uitmaken voor onverzorgd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Klopt, maar gezien de reacties is iedereen op de teentjes getrapt omdat deze zaak geen mannen met baarden en tattoo's willen. Dat vind ik allemaal een beetje overdreven.
Verder ben ik het hier mee eens, maar dat is een heel ander punt.
Ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef TC03 het volgende:
Het is wachten op excuses van Tonika met als verklaring dat ze 'gehackt zijn'.
Mwuah, krom, dubbel, ze zijn gewoon dom door niet door te hebben hoe bekrompen ze zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:40 schreef So_Surreal het volgende:
Ze zijn wel eerlijk, terwijl dat eigenlijk niet mag.
Als ze dit er niet in zouden zetten, zouden de mensen met snorren (etc) tijdens de gesprekken alsnog om die reden de selectie niet doorkomen.
Dit is best krom en dubbel eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |