abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127283905
Hallo allemaal, ik ben van plan om bij Autoreset te gaan solliciteren aangezien ik 21 ben, privéchauffeur zie ik momenteel niet zo zitten (*kuch* Easyway).

Mijn vraag is wat kan ik verwachten van werkgelegenheid in de zomervakantie (regio Eindhoven) is het dan heel erg rustig? Hoelang duurt het ongeveer voordat Autoreset je uitnodigt voor een sollicitatiegesprek? En wat kan ik verwachten van de rijtest? rondje Amsterdam in een automaat?

[ Bericht 6% gewijzigd door TR7 op 01-06-2013 16:32:45 ]
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:17:51 #202
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127293111
Iemand ervaring met een 107 automaat? M'n moeder heeft een operatie gehad, dus die kan niet meer schakelen. Dus ze gaan onze afrag zafira inruilen voor zo'n ding..
pi_127293194
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:17 schreef zazzel het volgende:
Iemand ervaring met een 107 automaat? M'n moeder heeft een operatie gehad, dus die kan niet meer schakelen. Dus ze gaan onze afrag zafira inruilen voor zo'n ding..
Ik heb een C1 maar handgeschakeld.

Voor EW wel eens een van de drieling met automaat gereden. Ik vind het niet echt wat. In zo'n klein autootje misstaat een automaat. Als je een beetje mee wilt komen dan ben je constant de kickdown aan het gebruiken en dan schakelt hij soms gewoon terug van 3 naar 1, wat een hoop lawaai oplevert.

Het is maar net waar je tevreden mee bent. Kan me voorstellen dat het voor je moeder prima is. Je kan trouwens ook zelf schakelen dacht ik met dat ding.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:30:10 #204
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127293419
Automaat in een 107 is echt drama. Ding schiet echt alle kanten op. Beter een Up! of een Citigo nemen met automaat. Rijdt beter.
#26 || Luciano da Silva
pi_127293685
Al die kleine gebakjes hebben een semi-automaat en dat vind ik altijd vervelend. Up! heb ik alleen gereden als handbak, maar die automaat schijnt werkelijk dramatisch te zijn.

Zelf vond ik de minst dramatische semi-automaat die ik gehad heb die van de Twingo. Sowieso ver weg blijven van de Fiat 500, die automaat is verreweg de slechtste die ik ooit gereden heb.
Hoewel dat het positieve over die Twingo wellicht verklaart, want die reed ik na die 500 :D
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:12:15 #206
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127294545
Nouja m'n moeder kan het allemaal geen hol schelen. Als het maar rijdt. Ik heb voor EW wel eens in een up! Automaat gereden. Maar dat was echt een drama, de overgang van de 1e naar 2e versnelling is echt zwaar klote. Had de hele tijd het idee dat hij steeds maar aan het zoeken was naar de goede versnelling.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:37:34 #207
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127295580
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Al die kleine gebakjes hebben een semi-automaat en dat vind ik altijd vervelend. Up! heb ik alleen gereden als handbak, maar die automaat schijnt werkelijk dramatisch te zijn.

Zelf vond ik de minst dramatische semi-automaat die ik gehad heb die van de Twingo. Sowieso ver weg blijven van de Fiat 500, die automaat is verreweg de slechtste die ik ooit gereden heb.
Hoewel dat het positieve over die Twingo wellicht verklaart, want die reed ik na die 500 :D
Gewoon altijd in "manual" houden en dan rijdt hij serieus wel prima.
Heb is 3 weken in zo'n 500 gereden in de vorige zomervakantie, maar ik heb me er echt wel mee vermaakt.
Veel leuker dan zo'n saaie Up of 107
  zaterdag 1 juni 2013 @ 21:43:41 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127301416
Ik had deze zomer een Smart met zo'n semi-automaat. Ding inderdaad mooi in de manual gehouden en toen was het wel te doen, alleen het blijft raar zo'n pookje die je alleen maar vooruit of achteruit hoeft te tikken en zodra je stilstaat uit zichzelf weer in de 1 schiet.. :')

#26 || Luciano da Silva
pi_127338797
Wordt lekker krap qua tijd morgen, maar we zien het wel. Denk dat dit de tweede keer voor mij bij EW is dat ik drie ritten heb vanuit Groningen, goed voor de uurtjes
  maandag 3 juni 2013 @ 09:24:07 #210
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_127349262
Balen, vandaag kan ik twee mooie ritjes doen. Daarvoor in de plaats zit ik op school te werken om de laatste dingen af te ronden. :'(
  maandag 3 juni 2013 @ 10:13:45 #211
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127350271
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Balen, vandaag kan ik twee mooie ritjes doen. Daarvoor in de plaats zit ik op school te werken om de laatste dingen af te ronden. :'(
Same here.. Beetje jammer
pi_127350282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:02 schreef TR7 het volgende:
Hallo allemaal, ik ben van plan om bij Autoreset te gaan solliciteren aangezien ik 21 ben, privéchauffeur zie ik momenteel niet zo zitten (*kuch* Easyway).

Mijn vraag is wat kan ik verwachten van werkgelegenheid in de zomervakantie (regio Eindhoven) is het dan heel erg rustig? Hoelang duurt het ongeveer voordat Autoreset je uitnodigt voor een sollicitatiegesprek? En wat kan ik verwachten van de rijtest? rondje Amsterdam in een automaat?
Moeilijk te zeggen hoe druk het gaat zijn, maar mijn ervaring is dat ik in de zomer toch altijd wel lekker heb kunnen werken wanneer ik dat wilde (regio Utrecht). In Eindhoven zit ook een grote klant van AR waar je vestigingswerk zou kunnen doen, vaak willen ze bij dat bedrijf jongens wat vaker dan een dag laten werken als jij dat ook wilt natuurlijk ;)
Ik kreeg de dag na mijn sollicitatie al een uitnodiging om langs te komen, dus erg snel.
Rijtest stelt echt niks voor, rondje over het bedrijvenpark waar AR zit van 10 minuten hooguit.
pi_127350288
[quote]0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen hoe druk het gaat zijn, maar mijn ervaring is dat ik in de zomer toch altijd wel lekker heb kunnen werken wanneer ik dat wilde (regio Utrecht). In Eindhoven zit ook een grote klant van AR waar je vestigingswerk zou kunnen doen, vaak willen ze bij dat bedrijf jongens wat vaker dan een dag laten werken als jij dat ook wilt natuurlijk ;)
Ik kreeg de dag na mijn sollicitatie al een uitnodiging om langs te komen, dus erg snel.
Rijtest stelt echt niks voor, rondje over het bedrijvenpark waar AR zit van 10 minuten hooguit.

@ AR'ers:
Zag dat er van mijn vakantiegeld weer loonheffingen afgegaan zijn, dit terwijl ik gewoon loonheffingskorting heb. Weet iemand hoe dit zit? Kan ik dat bij mijn belastingaangifte over 2013 weer terugvragen?
  maandag 3 juni 2013 @ 10:43:49 #214
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127351039
2e ritje gaat administratief alweer goed, verkeerde maatschappij oid. Maf verhaal, ew is het nu aan het uitzoeken...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_127355653
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Zou je mij kunnen pm'en welk bedrijf dat is? EW heeft mij nooit benaderd voor vestigingswerk in de regio Eindhoven, alleen voor vestigingswerk van de grote in Born, die qua tijden en reizen niet te doen was..
pi_127362906
En weer werk voor morgen!
Leeuwarden - Den Haag, in een 14% Focus en Den Haag - Amersfoort in een C30.
pi_127363311
Beetje vreemde rit morgen, Leeuwarden - Voorthuizen (iets boven Barneveld) en vervolgens Amsterdam - Barneveld. Vrij inefficiënt :')
pi_127363607
Morgen Groningen - Nieuwegein in een Polo en Leusden - Assen in een Kuga.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:19:51 #219
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127366310
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef bakatje het volgende:
Beetje vreemde rit morgen, Leeuwarden - Voorthuizen (iets boven Barneveld) en vervolgens Amsterdam - Barneveld. Vrij inefficiënt :')
En ik woon in Barneveld en heb helemaal niks ....
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_127367765
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
@ AR'ers:
Zag dat er van mijn vakantiegeld weer loonheffingen afgegaan zijn, dit terwijl ik gewoon loonheffingskorting heb. Weet iemand hoe dit zit? Kan ik dat bij mijn belastingaangifte over 2013 weer terugvragen?
Bij mij is er dit jaar ook belachelijk veel van het vakantiegeld ingehouden. Zelfs meer dan ik in heel 2012 aan belasting heb betaald }:| Is vast terug te vragen tegen die tijd. Zal wel weer met die studentenregeling te maken hebben, waar ik ooit al eens wat voor had opgezocht.
.
pi_127368898
10,5 uur voor vandaag. Reed verkeerd naar de grote in Amersfoort :') Was er nog nooit vanuit de A1 uit de richting A'dam heen geweest, maar je moet dus de afslag voor de A28 hebben ;( Kostte weer 20 minuten extra.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:03:04 #222
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127370211
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:29 schreef Viezze het volgende:
10,5 uur voor vandaag. Reed verkeerd naar de grote in Amersfoort :') Was er nog nooit vanuit de A1 uit de richting A'dam heen geweest, maar je moet dus de afslag voor de A28 hebben ;( Kostte weer 20 minuten extra.
Haha, gekeerd bij Barneveld(/A30) ?

Moest vanmorgen daar halen en de laatste brengen.
Administratief gedoe was trouwens zo opgelost, Auto was eigendom van Maatschappij LP, maar het Poolbeheer werd gedaan door AB. Vandaar dat de receptie muts het allemaal niet meer snapte en ik in 1e instantie de auto niet mee kreeg "Omdat ik van AB was ipv LP". Op de laatste auto 2u zitten wachten voor de klant er was, was niet goed doorgegeven aan EW. Goed voor de uurtjes zeg maar :)
pi_127370295
File op de oprit naar de A30, dus de eerste afslag op de A1 gepakt (oude pand van de leasemij in Amersfoort)
  maandag 3 juni 2013 @ 19:16:10 #224
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127370668
Ah bij Voorthuizen, File bij de afslag naar de A30 staat er praktisch altijd, meestal is er na de Total pomp nog tijd en ruimte zat om hem er vrij laat ergens tussen te planten ~O>
pi_127374688
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Iemand hier al de nieuwe A-klasse mogen rijden? Ik heb hem gister en vandaag uitvoerig kunnen testen, lekker pittig bakkie hoor :D
Ziet er ook natuurlijk 100x beter uit dan z'n voorganger..
Deze?

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef Fiorano het volgende:

[..]

En ik woon in Barneveld en heb helemaal niks ....
Het is in onze regio (ik woon in Ede) echt bar en bar slecht de laatste tijd. Ben in mei welgeteld 12 volledige dagen beschikbaar geweest en ben 3 dagen aan het werk geweest waarvan 2 spoedjes waren op de dag zelf.
Dan bel je een keer om eens te vragen hoe het zit, en krijg je de standaardreactie "ja, het is rustig op het moment". Maar dan wel steeds mensen uit mijn regio aannemen ;(

[ Bericht 29% gewijzigd door Jorian29 op 03-06-2013 20:46:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')