Voor die Rijswijk - Wieuwerd kreeg ik anders een half uur later nog een sms binnenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:44 schreef Viezze het volgende:
Ze waren vandaag aardig wat spoedjes aan het uitdelen op Facebook. Je moet er alleen wel snel bij zijn, meestal zijn die dingen binnen enkele minuten alweer opgelost
Maar die wil ook niemand omdat die auto waarschijnlijk hartstikke verrot isquote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor die Rijswijk - Wieuwerd kreeg ik anders een half uur later nog een sms binnen
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Maar die wil ook niemand omdat die auto waarschijnlijk hartstikke verrot is
Kan je hem niet gewoon eerder afleveren? Of staan er specifieke tijden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef kempie het volgende:
Wat moet je doen als je 2,5 uur hebt voor een rit die 1 uur en kwartier duurt? Gewoon ergens wachten totdat het tijd is dat je daar aan kan komen?
Staan specifieke tijden, en staat ook nog extra bij klantspecifieke opmerkingen van chauffeur moet tussen half 3 en 3 uur aanwezig zijn en krijgt dan auto retourquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kan je hem niet gewoon eerder afleveren? Of staan er specifieke tijden?
Heb regelmatig ritten vanaf Wiuwert, valt onder mijn regio dus eigenlijk nooit er een auto brengen, gelukkig. Want heb hier wel eens gelezen dat een chauffeur er een auto heen moest brengen, waarvan de automaat enkel in de 5e versnelling kon. Lijkt me niet bepaald veilig..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1 keer naar Wieuwerd moeten rijden, toen moest ik vanaf Sneek idd op een trailer verder
In 1 dag dus weer 2 erbij in regio Groningen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef S-RS het volgende:
Opper autist S-RS mag terug achter het stuur! Net weer opnieuw ingeschreven
Huh wie wat waar? Wat heb ik gemist? Nog meer mensen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
In 1 dag dus weer 2 erbij in regio Groningen.
Welkom terug
Enkel verhuizen. Als het goed is rond ik deze studie wel afquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef S-RS het volgende:
Ah tof! Voor het werk alleen iets minder :p Ga je weer van studie switchen?
Huh, dus je gaat op kamers in Groningen en blijft studeren in Leeuwarden? Of ga je weer bij je ouders wonen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:44 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Enkel verhuizen. Als het goed is rond ik deze studie wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |