IK hoop t voor mquote:
quote:
Voorstel: zaterdag 17 augustus, verzamelen bij mij thuis, daarna hier eten en vervolgens door naar Haarlem voor een gratis muziekfestival.quote:
Heb zo nu en dan nog meegelurkt hier, eens kijken wat de meet zou gaan wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Voorstel: zaterdag 17 augustus, verzamelen bij mij thuis, daarna hier eten en vervolgens door naar Haarlem voor een gratis muziekfestival.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Voorstel: zaterdag 17 augustus, verzamelen bij mij thuis, daarna hier eten en vervolgens door naar Haarlem voor een gratis muziekfestival.
Hoe krijgen we het weer voor elkaar he... een datum kiezen waarop jij niet kanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:09 schreef Koen66 het volgende:
Klinkt goed
Helaas kom ik precies die dag terugvliegen uit Mexico, dus dat gaat het hem niet worden
Dan heb ik al een ubertoffe spelletjesmeet van Abo dus neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:
Oh is die dan? Ik ben daar bij als er 2 mensen uitvallen en die kans lijkt me nogal groot aangezien de 'ik ben erbij'-lijst al van een paar maanden terug is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb ik al een ubertoffe spelletjesmeet van Abo dus nee
Tof planquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef DaMart het volgende:
En om nog iets concreets te roepen: zondag KSC-strandmeet in Zandvoort voor wie wil.
Ja, maar het blijft vooral bij plannen, geloof ik.quote:
sorry mart was graag mee gegaan maar ik moet werken...quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft vooral bij plannen, geloof ik.
Al ga ik zondag sowieso naar het strand, dus wie mee wil, is welkom.
mooi dan gaan we mountainbiken in Weert en omgeving.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet je wat t stomme ismijn geld issues hebben zichzelf al opgelost
lol je weet aan wie je dit voorstelt nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi dan gaan we mountainbiken in Weert en omgeving.
aan de vrouw die ik wel los kan rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol je weet aan wie je dit voorstelt nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |