Ow, dan is het 'goed'quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verkeerd topic
bij de buren was een relletje
O, dat vindt ie vast vervelend danquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Hihihi doen!
Mjah het is hier een beetje en raadsel7 dagen in de week sporten en toch zijn de vetjes weer aan het winnen. Volgende week gaat ie weer naar de dokter ^^
nah... ik praat m ook best vaak om om niet te gaan basketballen maar met mij wat leuks te gaan doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar aan de leeftijd
Juh maar het komt wel weer goedquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
omg vuile roddelnichtenboulevard is er niks bij
Broer gedraag je!quote:
en de CL 15x op rij gewonnen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik probeer de feiten op tafel te krijgen. Als ik af moet gaan op wat Toek zegt dan was Feyenoord de afgelopen vijftien jaar minstens zestien keer kampioen geworden.
Die regelt Nikkie, zal wel in treinmuseum zijn nu.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou ik zie je wel verschijnen op de volgende familieruine
ja dan gaan we daar ook ff rellen!quote:
heeft ie nog meer geks met zn lijf dan? niks gevaarlijks hoop ik?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Hihihi doen!
Mjah het is hier een beetje en raadsel7 dagen in de week sporten en toch zijn de vetjes weer aan het winnen. Volgende week gaat ie weer naar de dokter ^^
Oooooh ben jij er zooooo eeenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
nah... ik praat m ook best vaak om om niet te gaan basketballen maar met mij wat leuks te gaan doen![]()
Nou ja, ik ben nu sinds maart bezig met proberen wat kwijt te raken en sta alweer een maand stilquote:
Ik zie nu echt vooruitgangquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen sixpack, wil gewoon wat minder spekje
drie uur sporten diesgekquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooooh ben jij er zooooo eeendoe ik soms ook wel hoor, helemaal als hij ONZE zondag dan wil opbreken door nog even fijn drie uur te gaan sporten
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah... ik praat m ook best vaak om om niet te gaan basketballen maar met mij wat leuks te gaan doen![]()
hij heeft alleen slechte cholesterol, dus daar zal wel weer iets aan het schommelen zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft ie nog meer geks met zn lijf dan? niks gevaarlijks hoop ik?
somsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooooh ben jij er zooooo eeendoe ik soms ook wel hoor, helemaal als hij ONZE zondag dan wil opbreken door nog even fijn drie uur te gaan sporten
![]()
Daar moet ik inderdaad ook gewoon op vertrouwenquote:
Snap ik ook niet hoor, ik vind een uurtje per dag wel genoegquote:
huh hoe werkt dat ongeveer danquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
hij heeft alleen slechte cholesterol, dus daar zal wel weer iets aan het schommelen zijnSowieso merkt hij het morgen meteen als hij vandaag een patatje heeft gegeten enzo.
Uitsloverquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor, ik vind een uurtje per dag wel genoegEn hij gaat daarna dan ook nog vrolijk skaten en op woensdag ook nog Krav Maga en dan doet ie ook nog verhuizingen
Lang niet goed
heeft ie hier al een club oofffuuuuh...?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
somsmaar ik ga ook graag mee kijken hoor
een leger boomlange zwetende mannen kijken, en daarna bier
Er zitten in level drie een paar oefeningen die niet fijn zijn voor mn rug, ik weet nog niet helemaal hoe ik dat ga doen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie nu echt vooruitgang
Heb wel wat oefeningen aangepast om ze D.-vriendelijk te maken
Dat is ook niet leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
hij heeft alleen slechte cholesterol, dus daar zal wel weer iets aan het schommelen zijnSowieso merkt hij het morgen meteen als hij vandaag een patatje heeft gegeten enzo.
ik hoop stiekem dat ie hier ook door wil gaanquote:
Lange mannenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
somsmaar ik ga ook graag mee kijken hoor
een leger boomlange zwetende mannen kijken, en daarna bier
Dittem http://nl.wikipedia.org/wiki/Familiaire_hypercholesterolemiequote:
met onze support moet dat lukken!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoop stiekem dat ie hier ook door wil gaanmaar das miss best wel n drempel voor m
De oefeningen die mijn rug niet leuk vindt zitten al in level 1quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zitten in level drie een paar oefeningen die niet fijn zijn voor mn rug, ik weet nog niet helemaal hoe ik dat ga doen...
Morgen ga ik btw overslaan, want 'sochtends yoga en 'savonds ons lijstje afwerken.
En Ado is eigenlijk maar een kleintjequote:
Hij is nog aan het opgroeien toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En Ado is eigenlijk maar een kleintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |