Leuk is dat!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Fha het volgende:
Ha! Ik ontdek net dat op een boekenboncard die al gebruikt was, het saldo niet veranderd is![]()
Watquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer verkeerd gedaan?
Niks wat een goed schot hagel neit kan verhelpenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot op stelletje achterlijke dakduiven bijmekaar jullie.
Dat durfden ze niet omdat Ado erbij stondquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado.
En ja, ze hebben helemaal niks gemeten. Zal nog wel komen dan
Gaan we toek beschieten met hagelquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks wat een goed schot hagel neit kan verhelpen
Pruhcieeeesquote:
Hihi ik weet niet hoe het kan want ik heb er toch echt al boeken van gekochtquote:
niet zo happen johquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo erg jaquote:
Ik geloof niet dat t al bedtijd isquote:
ik probeer de feiten op tafel te krijgen. Als ik af moet gaan op wat Toek zegt dan was Feyenoord de afgelopen vijftien jaar minstens zestien keer kampioen geworden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat durfden ze dan weer niet omdat jij toekeekquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hadden ze ook moeten doen dan!
Stelletje watjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat durfden ze dan weer niet omdat jij toekeek
Moooi. De feiten zijn dat het je geen flikker aan gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik probeer de feiten op tafel te krijgen.
Nou ik zie je wel verschijnen op de volgende familieruinequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moooi. De feiten zijn dat het je geen flikker aan gaat.
Ja zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Stelletje watjes
Die jongen had wel flinke armen btw, vind ik wel mooi
Ado heeft ook spierballen
Buikje vind ik prima hoor, ik had het over de armenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg
Vrouwen roepen altijd dat een buikje lekker is, en dan heb je er eindelijk eentje, en dan moeten er weer spierballen zijn
Alleen bij jezelf?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Buikje vind ik prima hoor, ik had het over de armenSixpack hoeft echt niet van mij
En jij zegt dan dat ik me minder druk moet makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moooi. De feiten zijn dat het je geen flikker aan gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |