Hoezo specifiek die man?quote:
Omdat het een soldaat was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo specifiek die man?
De rest valt hij niet aan
Dat legt die negerT toch uit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo specifiek die man?
Best laf om hem zo aan te vallen dan. Denk dat die soldaten nu wel met een wapen naar huis mogenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo specifiek die man?
Bedankt Dubbelpijn, ben sinds gister nogal verkouden.quote:
Nee, want ik heb hoofdpijn. Vroeg naar bed vanavond.quote:
Dikke burgeroorlog over een tijd, joh. De vlam gaat daar een keer goed in de plan slaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:33 schreef _NZT_ het volgende:
Moet je niet in London doenlopen aardig wat racistische jongens rond... Daar worden van de week een paar negerts op straat kapot gemaakt
Moest hier wel om lachen. Die negert loopt er verdomme bij als een volleerd voetbal casual met zijn Stone Island muts en adidas sneakers.quote:Senior Whitehall sources said the attackers are thought to have tried to film their attack whilst shouting "Allahu Akbar" - God is Great. The men were said to have been of Muslim appearance.
Dat dus... en nog een proper Engels accent ook..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dikke burgeroorlog over een tijd, joh. De vlam gaat daar een keer goed in de plan slaan.
[..]
Moest hier wel om lachen. Die negert loopt er verdomme bij als een volleerd voetbal casual met zijn Stone Island muts en adidas sneakers.![]()
quote:
Ik ook verkouden matties for life.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt Dubbelpijn, ben sinds gister nogal verkouden.
[..]
Nee, want ik heb hoofdpijn. Vroeg naar bed vanavond.
Kloptquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]... Wat een gasten daar 'dat mag niet! Je komt niet van Urk'. Waar ie eigenlijk 'opkankeren naar je eigen land, kutneger!' wilt zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |