Ik zou de openings post even lezen als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef zerokil het volgende:
Sorry voor deze domme vraag, hoeveel dagen heb je voor een paypal claim?
Vragen is toch veel makkelijker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou de openings post even lezen als ik jou was.
Het was toch Focalprice?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef Deugniett het volgende:
Banggood is lekker bezig hoor! Vandaag de 1cent rekenmachine binnen gekregen. (helaas iets beschadigd maar dat geeft niks)
14 mei 2013 Betaling Aan FocalPrice Inc. Voltooid Details Betaling Aan FocalPrice Inc. -$0,01 USDquote:
Dat is makkelijker ja, alleen als er mensen tijd hebben gestoken in een goede OP waar de meeste info allemaal wel instaat is het soms nutteloos om dingen te vragen die gewoon te vinden zijnquote:
Het was ook sarcastisch-achtig bedoeldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is makkelijker ja, alleen als er mensen tijd hebben gestoken in een goede OP waar de meeste info allemaal wel instaat is het soms nutteloos om dingen te vragen die gewoon te vinden zijn
Doen de magneetjes het nog?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:36 schreef eQuaL het volgende:
fipo
(Sorry klonk ik kon het niet laten)
Maar tof van jullie![]()
Nou dan ben ik ook maar weer de eerste met een product![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13505
[ afbeelding ]
Supersterk zijn zeEn een stuk kleiner dan je zou denken
![]()
Magneetjes
Wtf anders quote je een post van 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef wihehin het volgende:
Bij mij is de achteruitkijkspiegel ook gekomen!
[..]
Doen de magneetjes het nog?
Ik verveelde mequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wtf anders quote je een post van 4 jaar geleden
Maar heb ze even uit de lade gehaald voor je, ze doen het nog prima
Hahaha, die spiegel komt hier dus ook elk moment binnen. Samen met wat superlijm even bevestigen op de fiets van mijn zwagerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
Er kwamen vanochtend 2 pakketjes binnen.
1 enorm pakket met een achteruitkijkspiegelen klein pakketje met Awei oortjes
, netjes verpakt hoor!
ik zou voor de g4 gaan denk ik, heb zelf de g3 sinds december al.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef Tjacka het volgende:
Nu de jiayu g3 kopen of wachten op de jiayu g4?
Link? mijn lcd scherm is stuk van mijn clone Note II dat zal wel 200 euro ofzo kosten denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zou voor de g4 gaan denk ik, heb zelf de g3 sinds december al.
maar er zijn meer goeie telefoons
je kan bijv. ook voor de OPPO Find 5 gaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Link? mijn lcd scherm is stuk van mijn clone Note II dat zal wel 200 euro ofzo kosten denk ik.
Kan ik beter een nieuwe China mobiel halen... Maar weet mijn god niet welke.. Wanneer komt de G4 uit dan?
Ja, kan hem niet meer vinden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan bijv. ook voor de OPPO Find 5 gaan
Hun EU warehouse opent echt bijna: http://europe.oppostyle.com/
OPPO
En dit topic op GoT gaat over Chinese smartphones:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485/last
Op FOK was er ook zo'n topic dacht ik..
Er is ook een Jiayu-specifiek topic, hè.quote:
quote:
[..] Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
Gewoon zeggen dat je je sigaret aansteekt met een stopcontactquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:08 schreef monkeybrain het volgende:
Kan ik thuis een sigaret aansteken![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou je in vredesnaam 300 stylussen willen hebben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:02 schreef lokpokken het volgende:
Hmm .. ik snap niet waarom ik 300 stylus pennen voor 16 euro heb gekocht. achja
Ik had er 20 nodig en dat was evenduur als 300 ;pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam 300 stylussen willen hebben?
Ah dat verklaart hetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ik had er 20 nodig en dat was evenduur als 300 ;p
Werkt niet altijd, heb 't geprobeerd met 'n koelbox op 12v maar er gebeurde niks. Moest ik 'n "iets" duurder gevalletje tussen zetten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:08 schreef monkeybrain het volgende:
Kan ik thuis een sigaret aansteken![]()
[ afbeelding ]
Begin je nu alweer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
ik hoorde dat BIC failliet is gegaan ik kreeg opeens een bedrag teruggestort van van BIC.
Net als veel anderen ook is hun site onbereikbaar geworden.
waar baseer je die aanname op? een site die voor sommige mensen niet bereikbaar is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
ik hoorde dat BIC failliet is gegaan ik kreeg opeens een bedrag teruggestort van van BIC.
Ik heb hem van de week bekeken in de verpakking. Het heeft wel zo'n typisch cheap plastic behuizing maar als het niet werkt kan het zo retourquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:14 schreef Deugniett het volgende:
Nadat iemand van de week de Belgische aanbieding hier neerzette, nu dan maar de Nederlandse. Geen flauw idee of het wat is![]()
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/45
[ afbeelding ]
Ik heb de bevestiging ontvangen, Paypal protection gaat niet meer werken als hun account is gesloten. Als dit maar goed gaat, ik heb nog een aantal zaken lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
Het zal wel loslopen? Ik heb daar ook nog spullen van binnen gekregen laatst en ook de website werkt gewoon nog perfect.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:21 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb de bevestiging ontvangen, Paypal protection gaat niet meer werken als hun account is gesloten. Als dit maar goed gaat, ik heb nog een aantal zaken lopen
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen? Ik heb daar ook nog spullen van binnen gekregen laatst en ook de website werkt gewoon nog perfect.
Sipik sk-68. Je kunt ook kijken naar het merk SAiK.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef namemotion het volgende:
Weet iemand een leuk goed kwaliteits zaklampje voor een leuk laag prijsje?
Mijn bestelling is anders nog verzondenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:21 schreef Loll het volgende:
[..]
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |