Verkleinmachine?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef wihehin het volgende:
[..]
dacht eerder aan een verkleinmachine oid, niet dit saaie gebeuren
netwerk is vertraginig.. Is dat acceptabel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Kuhly het volgende:
Ik had een vraagje,
Ben al eventjes aan het denken geweest maar eigenlijk nog niet DE oplossing gevonden. Natuurlijk is dit niet direct china gerelateerd maar natuurlijk wil ik het dan daar bestellen![]()
Wij willen kunnen communiceren met onze coureur, we hebben daar echter niet echt een lekkere verbinding, ook geen wifi op de baan. Nu dacht ik aan een portofoon maar ik vroeg me af of er geen betere oplossing voor is. (Zelf een netwerk maken? vanuit de auto?)
Ook vroeg ik me af of het volgende mogelijk is:
Een dashcam die ook via je telefoon daar te zien is. Dus via de auto een soort netwerk creëren? en dan via een lokaal IP naar je telefoon streamen oid?
Als ik hier totaal verkeerd zit met de vraag, mijn excuus.
Ik wel:quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Bill_E het volgende:
Vandaag deze gekocht
http://www.kruidvat.nl/do(...)boardcamera&token=-1
In china zag ik hem niet zo goedkoop
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup en trekpleister ook
[..]
Tja, maar wat heb je dan voor beeld?
• Hier voor 21 dollar 720P - MJPEG / 20FPS max
• Hier voor 22 dollar 1280x960 - ander model
• Zonder CC - 22 dollar voor 1280x960 H.264?
30 euro = +-$38.00
17 euro = +-$22.00
Scheelt net niet de helft, je kan er met wat geluk twee kopen in China voor de prijs van 1 hier.
Ja die bestaand maar of je ze in China kan krijgen....quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Kuhly het volgende:
Ik had een vraagje,
Ben al eventjes aan het denken geweest maar eigenlijk nog niet DE oplossing gevonden. Natuurlijk is dit niet direct china gerelateerd maar natuurlijk wil ik het dan daar bestellen![]()
Wij willen kunnen communiceren met onze coureur, we hebben daar echter niet echt een lekkere verbinding, ook geen wifi op de baan. Nu dacht ik aan een portofoon maar ik vroeg me af of er geen betere oplossing voor is. (Zelf een netwerk maken? vanuit de auto?)
Ook vroeg ik me af of het volgende mogelijk is:
Een dashcam die ook via je telefoon daar te zien is. Dus via de auto een soort netwerk creëren? en dan via een lokaal IP naar je telefoon streamen oid?
Als ik hier totaal verkeerd zit met de vraag, mijn excuus.
Ja, enige vertraging is niet erg, hoeveel seconden moet ik aan denken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Bill_E het volgende:
[..]
netwerk is vertraginig.. Is dat acceptabel?
Nee geen seconde, vergelijkbaar met gsm denk ik zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ja, enige vertraging is niet erg, hoeveel seconden moet ik aan denken?
Pff, dat is echt geen probleem, 3-4 seconden zou zelfs acceptabel zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nee geen seconde, vergelijkbaar met gsm denk ik zo.
Blijf het maar raar vinden dat ie daar al 3 dagen ligt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:17 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja ik zag dat mijn pakketje ook op CPH ligt. (China Post)
[ afbeelding ]
Is het niet gewoon een makkelijkere stap in het proces, eerst het pakketje naar Europa krijgen en vanuit daar naar het juiste land? Ik heb wel vaker gezien dat het niet direct in Nederland terecht maar bijvoorbeeld in Duitsland / België.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:17 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja ik zag dat mijn pakketje ook op CPH ligt. (China Post)
[ afbeelding ]
Mijn pakket ligt ook in CPH, ben er alleen niet zeker van of het Copenhagen is of dat de Chinezen weer wat dingen door elkaar halen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef sb.kim87 het volgende:
[..]
Blijf het maar raar vinden dat ie daar al 3 dagen ligt...
Link??? Vrouwenhorloge is vetttquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef wihehin het volgende:
Om met de stroom mee te gaan: ook een horloge gekocht!
[ afbeelding ]
Hebt gij een linkje voor mij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef monkeybrain het volgende:
Nitecore want ik ben hardcore![]()
Bedankt voor het posten van deze lader, moest nog een fatsoenlijke kopen en de prijs is nu goed![]()
Kijk eens naar al die indicatielampjes![]()
[ afbeelding ]
Weet niet hoe lang het is geleden, maar tegenwoordig is dubbelposten (of triple) not-done.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef namemotion het volgende:
Terug van weggeweest! Nog wat gemist? Laatste keer was het de Pre-Order van de G3 ofzo
Bericht sturen naar verkoper, anders via PayPal geld terugclaimen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb 6 mei een hoesje besteld op ebay, goede seller etc, maar het hoesje is nu nog stééds NIET verzonden!?
Wat moet ik doen?
Sorry... Die examens zijn naar mijn hoofd gestegen....quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef yorkick het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang het is geleden, maar tegenwoordig is dubbelposten (of triple) not-done.![]()
OT: Syma s107g binnen, in 8 dagen, banggood. Moest er toch meer eens aan. En is leuker dan had ik verwacht. Als dit maar geen verslaving wordt..
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item43b9da2e50quote:
Thanks, twijfel nog tussen man & vrouwversie, want kan voor beide wel. Die vrouwenversie is wel heel klein en hou wel van stoere grote klokjes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef wihehin het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item43b9da2e50
Succes! Die van mij is nu al verzonden, super verkoper!
Van de bovenste vier, welke heb je besteld?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
3400mAh Pana's van fasttech komen eraan![]()
Waarom de 3400 gekocht? Omdat dit de hoogste is en voor minder kom ik mijn bed niet uit![]()
[ afbeelding ]
Nu heb ik een goed excuus om een dikke lamp te halen![]()
Fijn te lezen dat mn belastingcenten weer goed besteed wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:01 schreef Deugniett het volgende:
Morgen weer studiefinanciering binnen dus dan kan ik weer bestellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |