abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 mei 2013 @ 16:52:45 #1
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_126863129




:W. Welkom !


Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.


http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nu (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!
De buurten en wijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Nijmegen
De straten: http://www.gaypnt.demon.nl/straatnamen/index.html
De Nijmeegse Vierdaagse- en de Zomerfeesten: UVT / 4daagsefeesten/Zomerfeesten - Nijmegen 2011

:o. Vorige delen !


Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !


Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !


Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !


Klik hier!




My hovercraft is full of eel.
pi_126863886
Fipo :D
pi_126863923
:* voor Lays.
Ja doei.
pi_126866998
Ik weet dat ik me hier niet bepaald populair heb gemaakt in de periode dat ik hier wel eens postte.
En ik weet dat ik me zeker niet populair heb gemaakt bij Laysa en D_K.

Ik zag al jullie reacties op Laysa en heb even teruggelezen. Hoewel ik hier geen stamgast ben/was, ondanks het feit dat sommige mensen waarschijnlijk mijn kop best met een hamer zouden willen verbouwen en zelfs al ken ik jullie allemaal niet echt:

Mijn oprechte medeleven aan jou, Laysa, en aan beide families. Sterkte in de komende periode!
pi_126878728
Ja hoor, bestaan deze advertenties serieus? Mag je nog wel hardop schijten op die plee of is dat ook teveel :')

quote:
Aangeboden volledig gemeubileerde zit/slaapkamer voor serieus studerend (geen H.A.N.) of werkend persoon, omgeving Radboud Universiteit, weekends afwezig. Per direct te huur. Verdere info per telefoon.
pi_126883588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja hoor, bestaan deze advertenties serieus? Mag je nog wel hardop schijten op die plee of is dat ook teveel :')

[..]

LOL, die advertentie had ik ook gezien! En ik dacht werkelijk waar precies hetzelfde. :')
Echt achterlijk. Waar zouden ze dat op baseren.
pi_126883599
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja hoor, bestaan deze advertenties serieus? Mag je nog wel hardop schijten op die plee of is dat ook teveel :')

[..]

Mwoah, ik denk dat hij gewoon duidelijk op zoek is naar iemand die niet nog volop aan het feesten is en onvolwassen (lees: onvoorzichtig) met spullen omgaat. Weekends afwezig, dus ergens inwonend. Het zal niet met opleidingsniveau, maar wel met leeftijd te maken hebben, en daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Schip ahoy!
pi_126883630
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Mwoah, ik denk dat hij gewoon duidelijk op zoek is naar iemand die niet nog volop aan het feesten is en onvolwassen (lees: onvoorzichtig) met spullen omgaat. Weekends afwezig, dus ergens inwonend. Het zal niet met opleidingsniveau, maar wel met leeftijd te maken hebben, en daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Maar leeftijdsverschil tussen een 1e jaars HAN of RU student is er toch niet per se?
pi_126883887
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Mwoah, ik denk dat hij gewoon duidelijk op zoek is naar iemand die niet nog volop aan het feesten is en onvolwassen (lees: onvoorzichtig) met spullen omgaat. Weekends afwezig, dus ergens inwonend. Het zal niet met opleidingsniveau, maar wel met leeftijd te maken hebben, en daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Hij heeft 't wat ongelukkig gebracht denk ik (er zijn ook 30 jarige 2e jaars HAN-scholieren natuurlijk), maar verder verder is 't wel duidelijk naar wat voor persoon men op zoek is hier.
Ja doei.
pi_126883913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Maar leeftijdsverschil tussen een 1e jaars HAN of RU student is er toch niet per se?
Daarom: serieus studerend of werkend. De meeste serieuze hbo'ers gaan niet op kamers, in tegenstelling tot vele universitair studenten.

Je hebt echt wel de uitzonderingen hoor, maar ik snap de filterfunctie wel.
Schip ahoy!
pi_126884075
Serieuze hbo'ers gaan niet op kamers? Huh :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_126884125
quote:
5s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
Serieuze hbo'ers gaan niet op kamers? Huh :?
Die krijgen ze niet omdat mensen ze neit willen, duh. 8-)
Ja doei.
pi_126884140
Tevens BGTes, welke bands wil je perse zien? Opeth en Mastodon hiero *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_126884210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die krijgen ze niet omdat mensen ze neit willen, duh. 8-)
Ooooo, kijk, dat verklaart alles.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_126884342
:7
Ja doei.
pi_126884360
Er zoemt weer wat rond hier.

Vliegenmepper zoekt.
Ja doei.
pi_126884363
En nog wat, wie hier kent Yellow Claw?

Ow, verder (ik ben bijna door mijn opsom woordjes heen hier) Sam, is het mijn schuld dat je hier weer uithangt?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_126884416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Er zoemt weer wat rond hier.

Vliegenmepper zoekt.
Crème brûlée brander passed.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_126884417
ik heb de mijne ook weer vrij gegeven, had verwacht dat er wel interesse was maar blijkbaar toch te duur voor de meesten...
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_126884420
Gewoon over op Engels.

Furthermore....
Ja doei.
pi_126884426
quote:
5s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
Serieuze hbo'ers gaan niet op kamers? Huh :?
Dat idee heb ik. Die wonen naar mijn idee meestal nog thuis. Meer huismussen :P.
Schip ahoy!
pi_126884466
quote:
5s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
Serieuze hbo'ers gaan niet op kamers? Huh :?
Dit

Sorry hoor, maar echt onzin Mikkie.

Tevens: Verhuizen naar een stad waar je niet ingeschreven staat bij de sociale huurwoningen en wanneer je nog geen inkomen hebt is moeilijk en irritant ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_126884467
Ben je weer een beetje " bij" Hosti
pi_126884469
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Crème brûlée brander passed.
Er hangt een nadeel aan overgaan op rollerdeo.
Ja doei.
pi_126884506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Dat idee heb ik. Die wonen naar mijn idee meestal nog thuis. Meer huismussen :P.
Spoorknorren. De mensen die willen maar niet kunnen. Nooit zo bekeken eigenlijk, meeste van de hbo'ers die ik ken(de) waren wel van het kamerding.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')