quote:Aangeboden volledig gemeubileerde zit/slaapkamer voor serieus studerend (geen H.A.N.) of werkend persoon, omgeving Radboud Universiteit, weekends afwezig. Per direct te huur. Verdere info per telefoon.
LOL, die advertentie had ik ook gezien! En ik dacht werkelijk waar precies hetzelfde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja hoor, bestaan deze advertenties serieus? Mag je nog wel hardop schijten op die plee of is dat ook teveel
[..]
Mwoah, ik denk dat hij gewoon duidelijk op zoek is naar iemand die niet nog volop aan het feesten is en onvolwassen (lees: onvoorzichtig) met spullen omgaat. Weekends afwezig, dus ergens inwonend. Het zal niet met opleidingsniveau, maar wel met leeftijd te maken hebben, en daar kan ik me best iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja hoor, bestaan deze advertenties serieus? Mag je nog wel hardop schijten op die plee of is dat ook teveel
[..]
Maar leeftijdsverschil tussen een 1e jaars HAN of RU student is er toch niet per se?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat hij gewoon duidelijk op zoek is naar iemand die niet nog volop aan het feesten is en onvolwassen (lees: onvoorzichtig) met spullen omgaat. Weekends afwezig, dus ergens inwonend. Het zal niet met opleidingsniveau, maar wel met leeftijd te maken hebben, en daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Hij heeft 't wat ongelukkig gebracht denk ik (er zijn ook 30 jarige 2e jaars HAN-scholieren natuurlijk), maar verder verder is 't wel duidelijk naar wat voor persoon men op zoek is hier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat hij gewoon duidelijk op zoek is naar iemand die niet nog volop aan het feesten is en onvolwassen (lees: onvoorzichtig) met spullen omgaat. Weekends afwezig, dus ergens inwonend. Het zal niet met opleidingsniveau, maar wel met leeftijd te maken hebben, en daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Daarom: serieus studerend of werkend. De meeste serieuze hbo'ers gaan niet op kamers, in tegenstelling tot vele universitair studenten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar leeftijdsverschil tussen een 1e jaars HAN of RU student is er toch niet per se?
Die krijgen ze niet omdat mensen ze neit willen, duh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
Serieuze hbo'ers gaan niet op kamers? Huh
Ooooo, kijk, dat verklaart alles.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die krijgen ze niet omdat mensen ze neit willen, duh.
Crème brûlée brander passed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Er zoemt weer wat rond hier.
Vliegenmepper zoekt.
Dat idee heb ik. Die wonen naar mijn idee meestal nog thuis. Meer huismussenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ditquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
Spoorknorren. De mensen die willen maar niet kunnen. Nooit zo bekeken eigenlijk, meeste van de hbo'ers die ik ken(de) waren wel van het kamerding.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat idee heb ik. Die wonen naar mijn idee meestal nog thuis. Meer huismussen.
Ga je echt definitief weg hier?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit
Sorry hoor, maar echt onzin Mikkie.
Tevens: Verhuizen naar een stad waar je niet ingeschreven staat bij de sociale huurwoningen en wanneer je nog geen inkomen hebt is moeilijk en irritant
Groningen is enkele reis 3 uur met het OV. Ik zal dus wel moeten....quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit
Sorry hoor, maar echt onzin Mikkie.
Tevens: Verhuizen naar een stad waar je niet ingeschreven staat bij de sociale huurwoningen en wanneer je nog geen inkomen hebt is moeilijk en irritant
Ja sorry hoor, dat idee heb ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spoorknorren. De mensen die willen maar niet kunnen. Nooit zo bekeken eigenlijk, meeste van de hbo'ers die ik ken(de) waren wel van het kamerding.
Heus?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Groningen is enkele reis 3 uur met het OV. Ik zal dus wel moeten....
Maatje kwam langs voor Game of thrones avond en had bacardi bij zich, dus... euhm... nee. En don't you'll dare judge meeee!quote:
Hairspray?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er hangt een nadeel aan overgaan op rollerdeo.
Nee ik geloof over haar eigen huidige weg gaan gebeuren...toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft 't over spoorknorrenscholieren, toch?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft 't over spoorknorrenscholieren, toch?
Nijmegen, waar lag dat ookalweer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
Auch....vroeg zij heel hypocriet, onderwijl proberend zelf weg te gaan uit nijmegen
Joh, doe eensch niet zo bot. Ik heb me toch soort van verontschuldigd en oprecht mijn medeleven betuigd aan Laysa. Ik maak geen brokken, geef me eens een kans.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Er zoemt weer wat rond hier.
Vliegenmepper zoekt.
Jep....quote:
Ben je dan niet meer mijn buuf?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
Auch....vroeg zij heel hypocriet, onderwijl proberend zelf weg te gaan uit nijmegen
Ik snap het ook wel, maar tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Groningen is enkele reis 3 uur met het OV. Ik zal dus wel moeten....
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik geloof over haar eigen huidige weg gaan gebeuren...toch?
Vlot dus nog niet zo? Je hebt toch nog ff, istnie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Dit was even gebasseerd op mijn eigen huiszoektocht in Groningen
Nu nog wel, maar over een tijd waarvan ik zelf hoop dat die niet te lang duurt, niet meer.quote:
Ik vind het ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar toch![]()
Wel tof voor jou natuurlijk
Zie hierboven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Zelf ook plannen om te verhuizen? weetjeal waarheen of gewoon "als het maar weg is"
Op dit moment erg in de weg voornlquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen, waar lag dat ookalweer?
Dat is een stuk belangrijker dan een plaatsnaambordjequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Mijn broer heeft J een aantal beloftes gemaakt, die ik ook met J heb gemaakt. 1 daarvan was dat ik dichter bij mijn broer ga wonen en dat ik wat meer in zijn gezin ga zijn
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is een stuk belangrijker dan een plaatsnaambordje
Dit. He-le-maal dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is een stuk belangrijker dan een plaatsnaambordje
Sta niet ingeschreven voor sociale woningbouw en voor veel andere woningen moet je een bewijs van inkomen overhandigen OF een jaarcontract die in moet gaan in de maand dat de huur ingaat (dat zou dus september zijn dus dan is het al te laatquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vlot dus nog niet zo? Je hebt toch nog ff, istnie?
Het is de bedoeling dat het heel blijft hierquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit. He-le-maal dit.Mochten er nog wat dingen gesloopt moeten worden bied ik mijn diensten graag aan, Laysa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |