Met een grensoverschrijdend ticket naar België, mag je gratis met de Fyra tussen Rotterdam C en Schiphol.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef Fiorano het volgende:
Hoeveel Fyra toeslag betaal ik met mijn studenten OV? Of betaal ik dan gewoon niets extra's?
Ga misschien Amsterdam - Oostende (B) treinen, maar zit ff naar de kosten te kijken.
En net als je er echt wat aan hebt, moet je betalen. EN rijdtie eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Met een grensoverschrijdend ticket naar België, mag je gratis met de Fyra tussen Rotterdam C en Schiphol.
Wacht. Naar Sittard EN naar Medemblik? Da's mijlen trappen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon vragen wat de dienstregeling van de rit naar Medemblik is
je kunt het de Somda'ers laten gelovenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht. Naar Sittard EN naar Medemblik? Da's mijlen trappen.
Welstandscommissies bestaan uit zure oude mensen. Onvrijwillige euthanasie een optie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef b2py het volgende:
Welstandscommissie legt vervanging overkapping Amsterdam CS stil
AMSTERDAM Ze zijn met stomheid geslagen. De bouwers die al weken bezig zijn de glazen overkapping van het Amsterdamse Centraal Station te vervangen, moeten stoppen met hun werkzaamheden. De welstandscommissie in Amsterdam heeft de renovatie stilgelegd omdat de nieuwe glazen platen niet passend zouden zijn.
Spoorbeheerder Prorail heeft de NS opdracht gegeven om met de vervanging van de 6000 m2 veiligheidsglas te beginnen. Een woordvoerder van de NS zegt dat in overleg met monumentenzorg vast begonnen is met het werk voordat alle vergunningen rond waren. Nu blijkt dat de Commissie voor Welstand en Monumenten Amsterdam niet eens was met de keuze van het type veiligheidsglas en er op stond dat de vervanging werd stilgelegd.
De NS zegt dat er wordt onderzocht of er een alternatief is. De bouwer vreest dat als er een alternatief moet komen, dat dat tonnen kan gaan kosten.
Bron
Lijkt me sterk dat er niet even gepolst is bij de gemeente of de vergunning wel ging komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef b2py het volgende:
Welstandscommissie legt vervanging overkapping Amsterdam CS stil
AMSTERDAM Ze zijn met stomheid geslagen. De bouwers die al weken bezig zijn de glazen overkapping van het Amsterdamse Centraal Station te vervangen, moeten stoppen met hun werkzaamheden. De welstandscommissie in Amsterdam heeft de renovatie stilgelegd omdat de nieuwe glazen platen niet passend zouden zijn.
Spoorbeheerder Prorail heeft de NS opdracht gegeven om met de vervanging van de 6000 m2 veiligheidsglas te beginnen. Een woordvoerder van de NS zegt dat in overleg met monumentenzorg vast begonnen is met het werk voordat alle vergunningen rond waren. Nu blijkt dat de Commissie voor Welstand en Monumenten Amsterdam niet eens was met de keuze van het type veiligheidsglas en er op stond dat de vervanging werd stilgelegd.
De NS zegt dat er wordt onderzocht of er een alternatief is. De bouwer vreest dat als er een alternatief moet komen, dat dat tonnen kan gaan kosten.
Bron
en liften? Kunnen die er ook af?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef b2py het volgende:
Tilburg is aanbesteed, het station krijgt een reizigerstunnel met een breedte van 42 meter. De tering.
Gelukkig dan hou ik de beste kroeg ter wereld lekker voor mezelfquote:
Nou, uhm, veel plezier dan maar daar in de kroeg!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef bork het volgende:
[..]
Gelukkig dan hou ik de beste kroeg ter wereld lekker voor mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met Mat24?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef dennistd het volgende:
Ik begrijp nu trouwens ook waarom de ATB voor de rit uitgeschakeld is: naar verluidt wordt er met 160km/h gereden
Zo vaak kom er ook niet meer, moet ik speciaal plannen maar dat doe ik graagquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nou, uhm, veel plezier dan maar daar in de kroeg!
Kafee Buitenbeentje uiteraard!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Over welke kroeg gaat dit eigenlijk bork?
Hee dat lijkt me vlakbij Tribunaal waar ik lang geleden nog weleens met Eftelingcollega's woest uit de bocht gevlogen benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |