Moet je hem eens 2 Shandy voeren dan staatie al met een pauweveer in zn reet rondjes om de conducteur te rennen op het perronquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heel hard bier gaan zuipen
Als het in Frankrijk ook zo is dat spoor 1 aan de stadskant ligt en als ik goed sporen op Google Maps kan tellen, moet ik je helaas teleurstellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan iemand mij vertellen of spoor 5 en 6 op mulhouse crossplatform is...
neen. Je zult ff via de loopbrug moetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
SPOILER: Lourdes-treinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Conditierit Koninklijk rijtuigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Open the door, open the door, move move move! Rennen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er nu gebeurtquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Nog geen bericht van Darkwing en die NZ is al 23 minuten geleden vetrokken..
Achterlichtjes kijken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat er nu gebeurt
Dit is wel zeer ernstig ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef DriekOplopers het volgende:
Downplayen mislukt!
Voor Beter OV is verbaasd over het besluit van de Inspectie Leefomgeving en Transport om geen onderzoek in te stellen naar een incident op het station van Ruurlo, waar een trein door rood reed en tot stilstand kwam op een overweg waarvan de spoorbomen niet gesloten waren.
De stelling dat “uit het onderzoek van Arriva en ProRail blijkt dat ATB-NG naar behoren heeft gewerkt” is, gezien het door rood rijden van een trein, en daardoor op een overweg met de spoorbomen omhoog tot stilstand komen van die trein, zeer discutabel. Arrvia doet dit in zijn communicatie af als een “inschattingsfout”, maar Voor Beter OV spreekt van een opeenstapeling van missers en overtredingen van de spoorwetgeving.
http://www.voorbeterov.nl/130523.php
Helemaal juistquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef greavy het volgende:
Bron is Op de Rails via Facebook, neem ik aan?
ik lig erin hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Nog geen bericht van Darkwing en die NZ is al 23 minuten geleden vetrokken..
Er is niemand die de rijdende trein kan stoppen en eens denkt aan de wensen van de reizigers en de goederenvervoerders?quote:
Want een betrouwbare treindienst, en goederentreinen die minder hoeven af te remmen bij Utrecht, is tegen de belangen van reizigers en goederenvervoerders?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is niemand die de rijdende trein kan stoppen en eens denkt aan de wensen van de reizigers en de goederenvervoerders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |