Ja. Ik. En bestond :s ooit wel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah, ik zit meestal niet zo in die slowchat topics. Veel te veel wijsneuzen
Maar zijn er ook echt mensen die de pi continu aanpassen?
Dus je gaat maar in een muziektopic zitten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah, ik zit meestal niet zo in die slowchat topics. Veel te veel wijsneuzen
Joah voornamelijk. Ben ook weleens te vinden in het BMW topic en op GoT.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je gaat maar in een muziektopic zitten?
Staat 'ie hier tussen? http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, dat was het verbolgen mondje. (golvend mondje). Zo van: Het zal allemaal wel
:s
Zie 'm niet zo snel staan. Lijk hier wat op:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Staat 'ie hier tussen? http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
Beach House toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er elke keer over dat ik dit album destijds niet heb meegekregen. Echt heel erg tof.Mooie hoes ook, al past 'ie niet echt bij de muziek.
Hier denk ik gelijk elektronische muziek bij. Waar is het van?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er elke keer over dat ik dit album destijds niet heb meegekregen. Echt heel erg tof.Mooie hoes ook, al past 'ie niet echt bij de muziek.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier denk ik gelijk elektronische muziek bij. Waar is het van?
Beach house. Dromerige synth-pop maar toch veel meer gitaarmuziek dan elektronica.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier denk ik gelijk elektronische muziek bij. Waar is het van?
Die heb ik helemaal grijs gedraaid binnen een maand, daarna bijna niet meer naar geluisterd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:22 schreef Moody het volgende:
Over dream pop gesproken. Tamer Animals van Other Lives was wel ff een meesterwerkje een paar jaar geleden!!
Kippenvel
Vind het erg matig. Ben het gaan luisteren na de Atoms For Peace remix maar afgezien van het origineel van Tamer Animals vind ik het veel te eentonig en niet echt spannendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:22 schreef Moody het volgende:
Over dream pop gesproken. Tamer Animals van Other Lives was wel ff een meesterwerkje een paar jaar geleden!!
Kippenvel
Wat de een eentonig noemt, noemt de ander sferischquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het erg matig. Ben het gaan luisteren na de Atoms For Peace remix maar afgezien van het origineel van Tamer Animals vind ik het veel te eentonig en niet echt spannendZal 'm nog een kans geven als Beach House afgelopen is. Heb de CD laatst gekocht voor mijn moeder, trouwens.
Uiteraard. Ik wil ook absoluut niet de indruk wekken dat mijn mening de waarheid is, hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat de een eentonig noemt, noemt de ander sferisch
Mooi geheel hoor dat albumpje.
Als je nog een voetbalpi had gebruikt was de post helemaal goed geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat de een eentonig noemt, noemt de ander sferisch
Mooi geheel hoor dat albumpje.
Sferisch en in dezelfde sfeer houden is toch iets compleets anders. Dus wat bedoel je?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef Moody het volgende:
Leuk nieuw onderwerp; sferische albums.
Het schijnt nogal lastig te zijn om een geheel album in dezelfde sfeer te houden zonder dat het eentonig wordt.
Sigur Ros bewijst dat het wel kan, Other Lives dus ook. Nog meer voorbeelden?
Beide eigenlijk. Sferisch en graag constantquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sferisch en in dezelfde sfeer houden is toch iets compleets anders. Dus wat bedoel je?
Wil je nou rustige sfeermuziek of muziek die dezelfde stijl vasthoudt? Want aan dat laatste voldoet Slayer natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef Moody het volgende:
Leuk nieuw onderwerp; sferische albums.
Het schijnt nogal lastig te zijn om een geheel album in dezelfde sfeer te houden zonder dat het eentonig wordt.
Sigur Ros bewijst dat het wel kan, Antlers idd, Other Lives dus ook. Nog meer voorbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |