Goed bezig Fuszy, ik houd me ook aanbevolen voor het antwoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enig idee waar je deze zou kunnen kopen in Nederland? Ik durf het niet aan om hem te importeren. Wil hem eerst gezien hebben en om mijn pols hebben gehad
Deze wordt nergens in Nederland verkocht. Conrad.nl verkoopt een paar OEM by Sea-Gull horloges, die je zou kunnen bestellen en dan binnen 7 dagen weer terugsturen, maar daar zit deze niet tussen. Ik kan natuurlijk wel een stapel fotos voor je maken, maar je zult hem toch moeten importeren als je hem wilt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enig idee waar je deze zou kunnen kopen in Nederland? Ik durf het niet aan om hem te importeren. Wil hem eerst gezien hebben en om mijn pols hebben gehad
De Tankist is van Ebay, de bund strap komt van USSRWatch uit de Ukraïne.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef Palaiologos het volgende:
[..]
Potverdomme, waar kan ik die zo bestellen?
Maar je had dus een goede ervaring met die site waar jij 'm besteld had? Wat was de levertijd ongeveer?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:25 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Deze wordt nergens in Nederland verkocht. Conrad.nl verkoopt een paar OEM by Sea-Gull horloges, die je zou kunnen bestellen en dan binnen 7 dagen weer terugsturen, maar daar zit deze niet tussen. Ik kan natuurlijk wel een stapel fotos voor je maken, maar je zult hem toch moeten importeren als je hem wilt.
Levertijd was 2 weken, ik moest wel douanetoeslag en belasting betalen omdat de verkoper hem via EMS had verstuurd. Als ik hem nu opnieuw moest bestellen dan had ik hem hier gekocht: http://www.good-stuffs.co(...)atic-watch_p_18.htmlquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:51 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Maar je had dus een goede ervaring met die site waar jij 'm besteld had? Wat was de levertijd ongeveer?
Thx! Als er weer wat budget is ga ik die zeker bestellenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Levertijd was 2 weken, ik moest wel douanetoeslag en belasting betalen omdat de verkoper hem via EMS had verstuurd. Als ik hem nu opnieuw moest bestellen dan had ik hem hier gekocht: http://www.good-stuffs.co(...)atic-watch_p_18.html
De eigenaar van die shop staat heel goed aangeschreven op Watchuseek en verpakt het horloge zo dat je minder kans op douanetoestanden hebt als hij in Nederland arriveert. Scheelt je ongeveer 30% in extra kosten.
Hahaha dat vind ik echt knap. Ik moet echt heel veel kracht met een bezeltool zetten wil ik die van mij loskrijgen. Misschien zat hij er vanaf het begin niet 100% goed op? Lijkt me sterk dat als je (voor 7 euro geloof ik?) een nieuwe bestelt deze er dan ook weer af valt. Dit is wel het ideale moment voor een bezel upgrade!quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef F10F30 het volgende:
Kijk ik net op mijn horloge (de blauwe Amphibia) ben ik ineens mijn bezel kwijt?!
Het ding heb ik amper 3 of 4 keer gedragen, wat een waardeloze kwaliteit.
Hoe groot is de kans dat wanneer ik een nieuwe bezel koop dat hij dan weer losraakt en ik hem verlies?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was ook echt behoorlijk verbaasd toen ik deze aanblik zag. Het blijft bizar hoe het dit ineens kan loslaten en ik het vervolgens ook niet door heb, laat staan dat ik hem kan terugvinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Hahaha dat vind ik echt knap. Ik moet echt heel veel kracht met een bezeltool zetten wil ik die van mij loskrijgen. Misschien zat hij er vanaf het begin niet 100% goed op? Lijkt me sterk dat als je (voor 7 euro geloof ik?) een nieuwe bestelt deze er dan ook weer af valt. Dit is wel het ideale moment voor een bezel upgrade!
Mocht je de kwaliteit nu opeens super slecht vinden, ik neem hem graag van je over. Zonder bezel!Leuk vaderdag cadeautje.
Gast, je koopt gewoon een Amphibia bezel op Ebay, legt hem met twee vingers op je horloge en drukt dan loeihard tot hij "klik" zegt. Een kind kan de was doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Ik was ook echt behoorlijk verbaasd toen ik deze aanblik zag. Het blijft bizar hoe het dit ineens kan loslaten en ik het vervolgens ook niet door heb, laat staan dat ik hem kan terugvinden.
Hoe eenvoudig is de nieuwe bezel eventueel te monteren?
Net zo makkelijk als ik hem kwijtgeraakt ben? En wat betreft een upgrade, welke andere bezels passen hier 1op1 op?
Het scheelt natuurlijk als ik het horloge niet terug hoef te sturen naar Rusland, dan zijn we zo weer een paar maand verder. Als ik het eenvoudig kan verhelpen ben ik bang dat ik je aanbod nog even af moet wijzen
Bedankt voor je uitleg, maar de reden dat ik niet wist hoe eenvoudig dit gaat heeft met name te maken dat ik nog nooit te maken heb gehad met uit elkaar vallende horloges. En al helemaal niet wanneer ze nog maar een paar dagen oud zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Gast, je koopt gewoon een Amphibia bezel op Ebay, legt hem met twee vingers op je horloge en drukt dan loeihard tot hij "klik" zegt. Een kind kan de was doen.![]()
Er zijn veel verschillende aftermarket bezels, waarbij de James Murphy bezels de leukste zijn. Hier kun je namelijk zelf bezelinserts voor kiezen. Een groot aantal Seiko inserts past bijvoorbeeld precies. Check dit: http://www.webwatchworld.com/vostok-amphibia-bezel-replacement/
[ afbeelding ]
Oh. Ik sloop mijn horloges sowieso altijd uit elkaar. Ook als ze prima in orde zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:00 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg, maar de reden dat ik niet wist hoe eenvoudig dit gaat heeft met name te maken dat ik nog nooit te maken heb gehad met uit elkaar vallende horloges. En al helemaal niet wanneer ze nog maar een paar dagen oud zijn
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Klaauw Real Moon (niet mijn pic).
Classyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
moooooooiquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef anndb het volgende:
Hier een Rolex Yachtmaster met donkere parelmoer plaat. Heb ook nog een Baume et Mercier Classima liggen maar sinds de aankoop van mijn Rolex deze eigenlijk nooit meer om.
[ afbeelding ]
Prachtig. Ook erg mooi met witte wijzerplaatquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef anndb het volgende:
Hier een Rolex Yachtmaster met donkere parelmoer plaat. Heb ook nog een Baume et Mercier Classima liggen maar sinds de aankoop van mijn Rolex deze eigenlijk nooit meer om.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie klok hoor. Is dit nu al een nieuw model met nieuwe sluiting/lunette en massieve gouden schakels?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef anndb het volgende:
Thnx! Inderdaad met wit ook mooi, vooral nu het lekker weer gaat worden - dan is het in de zomer wel erg mooi vind ik. Zag echter deze parelmoer plaat, en was gelijk verkocht. Hier nog een fototje binnen, is toch weer heel anders dan de plaat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |