Ik ben er nog niet geweest, mis ik er wat aan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef tim94 het volgende:
pfffft bij dat nieuwe gebeuren in The Barrens verschijnen die omgegooide ladingen niet op mijn map... Dat maakt het leven een stuk moeilijker
Op zichquote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest, mis ik er wat aan?
Ze hebben pvp verkrachtquote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
qeusten is niet leuk meer op een pvp server
Wel als je zelf de winnende partij bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
qeusten is niet leuk meer op een pvp server
Aids baby bart!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel als je zelf de winnende partij bent.
Maar idd, voor de poort van Orgrimmar is het best dood nu.
LFR heb ik geen ervaring mee, maar LFD is ideaal. In vanilla moest je soms uren naar mensen zoeken, naar de dungeon vliegen en dan maar hopen dat het allemaal goed ging.quote:
Het probleem is...quote:Op maandag 27 mei 2013 01:43 schreef Georges het volgende:
[..]
LFR heb ik geen ervaring mee, maar LFD is ideaal. In vanilla moest je soms uren naar mensen zoeken, naar de dungeon vliegen en dan maar hopen dat het allemaal goed ging.
Ik vind community nogal overrated, ik hoor wel vaker dat wow geen community meer heeft. De meeste lol heb je met je guild of met vrienden. Ik heb ook aardig wat leuke mensen ontmoet in LFD , maar ook in cross realm zones general chat. Sommigen praat ik nog steeds mee via real id en doen ook wel dungeons.
Daarnaast vond ik een realm community meestal wat beperkt. Je kwam eigenlijk altijd wel dezelfde mensen tegen in dungeons/bg's en er was veel kliekjesvorming (met soms elitair gedrag van de topguilds/pvp'ers). Voordeel van crossrealm is dat je een veel groter publiek hebt.
Dat mensen nogal bot/kinderachtig doen komt denk ik eerder door de verschuiving van de doelgroep. Wow is veel toegankelijker/makkelijker geworden dus trekt meer kinderen aan is mijn idee.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied. Iemand account kopen
Dat dusquote:Op maandag 27 mei 2013 02:30 schreef ZodiaX het volgende:
Het probleem is...
Dat als je vroeger in vanilla je misdraagde in dungeons, bv door ninja items, of gewoon slecht gedrag, dan had dat gevolgen, je werd bekend als een ninja looter, of gewoon een klootzak en je werd niet meer meegevraagd.
Tegenwoordig maakt het niets meer uit wat je doet, ook al ben je een complete asshole die alles doet wat er verkeerd is, zo gauw de dungeon klaar is begin je weer fresh.
Een klootzak zijn heeft geen gevolgen meer.
Het is meer dat pvp na 5.3 aardig verziekt is. Ik als warlock critte voor de patch met gemak 180k met een chaos bolt. Nu moet ik blij zijn als ie boven de 100 uitkomt. Daarbij raiden in MoP is zo saai als het maar kan zijn. De omgeving ed trekken me totaal niet uit. Durator is niet meer crossrealm waardoor ik amper een rbg kan zoeken en waardoor ik dus niet kan conquest points cappen.quote:
Daarvoor heb je guildies :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond juist de community een stuk minder leuk. Te veel ninja's, assholes en idioten.
PvP deed ik sowieso niet zo heel erg veel.
Vind ik ook. Je had je guildies en dat was soms kut, maar de atmosfeer was daardoor zoveeeeeeeeeeel beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 02:30 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Het probleem is...
Dat als je vroeger in vanilla je misdraagde in dungeons, bv door ninja items, of gewoon slecht gedrag, dan had dat gevolgen, je werd bekend als een ninja looter, of gewoon een klootzak en je werd niet meer meegevraagd.
Tegenwoordig maakt het niets meer uit wat je doet, ook al ben je een complete asshole die alles doet wat er verkeerd is, zo gauw de dungeon klaar is begin je weer fresh.
Een klootzak zijn heeft geen gevolgen meer.
Ik had een tijdje terug een druid tank, terwijl ik op mijn rogue speelde, heroic dungeons aan het doen, ik moest nog heroic dagger hebben, wat ech teen upgrade zou zijn, meneer druid had ilvl 496 wapen maar toch needen op dagger, want "They are doing it to me too, so i just need on everything i can need on"
Nou lokaal, zou die al snel in de problemen komen, want zoiets verspreid zich snel, maar omdat het LFD is, heeft die niets te vrezen, zo gauw de dungeon klaar is...zal die me nooit meer zien en kan die weer met complete nieuwe mensen de volgende doen.
Geef mij je shit dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied. Iemand account kopen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:22 schreef Maureentje het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/mo(...)oduct_specifications is wel erg goedkoop
Same here.. Ben ook erg aan het twijfelen of ik moet verlengen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied.
Oh da's een goedequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef lifeblind het volgende:
Zo, die WoW monopoly is besteldHebben we met onze guild meeting in september nog wat te doen in die 2 weken ook behalve naar de efteling en bier drinken
Hier pas in september, er komen sowieso een aantal mensen uit engeland 2 weken bij mij op de vloer slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh da's een goededan moet ik hem ook daarvoor bestellen.
Hier is de guildmeeting 4 en 5 juli. Helft van m'n guild bestaat uit Amerikanen die in Duitsland zijn gestationeerd, dus we gaan 4th of July vieren met z'n allen.
Uhmm,, 17.8m ofzo wat het van 85-86quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef webbyplus het volgende:
Ik ben op zoek naar de XP per level van 85-90 na patch 5.3. Ik kan nergens een officiële bron vinden waar dit gemeld staat. Is het echt 33% per level er af? Of zit er verschil in?
Wel lekker makkelijk, kun je gewoon thuis blijvenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier pas in september, er komen sowieso een aantal mensen uit engeland 2 weken bij mij op de vloer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |