ben ook gewoon weer bier gaan drinken ipv sporten, veel gezonderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Shit, van het één het ander en nog geen sixpack ook
na hoelang? bij mij is het een rib aan rugzijde zegmaar, minder lastquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
mijn gekneusde rib begint net pas weer een beetje normaal te doen xD
Dus toch een sixpackquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ben ook gewoon weer bier gaan drinken ipv sporten, veel gezonder
Mijn pa is automonteur, tijdens een reparatie toen een auto op de brug stond, en hoog ook is ie er vanaf geflikkerd, en met zijn ribbenkast tegen een hoek van een werkbank aangevallen. Je zou zeggen dan breek je ze wel, nou mooi niet dus, stuk of 3, 4 ribben gekneusd. Was toen zelf net aan het lessen, hij kon toen ook een tijdje niet rijden, en toen het weer wel ging moest ik mee rijden, want dan kon ik schakelen, dat deed nog teveel zeerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
na hoelang? bij mij is het een rib aan rugzijde zegmaar, minder last
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
mijn gekneusde rib begint net pas weer een beetje normaal te doen xD
Na 3 weken ongeveer..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
na hoelang? bij mij is het een rib aan rugzijde zegmaar, minder last
Oh ja, dat je dat schreef herinner ik me nog ja. Minder!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Na 3 weken ongeveer..
@ Atmosphere: Dat was door dat vreemde bijna auto ongeluk.. hield ik een gekneusde rib aan over xD
Dat vind ik wel knap hoor!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef superkimmi het volgende:
ik heb er gewoon de post mee gedaan.. dus vind niet dat ik klaag
Dat kan zeker schelen. Ik merk ook dat als ik iets te veel koffie drink dat ik dan onrustig wordt en een snellere hartslag krijg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb de laatste tijd af en toe eens last van hartkloppingen. Niks ernstigs verder, maar het kan door koffie veroorzaakt worden, ook door andere dingen trouwens, alcohol, drugs, stress, noem maar op. Dus met alles wat rustiger aan doen.
Maatje van mij had het vorig jaar ook, die is ook met alles een stuk geminderd en dat heeft goed geholpen.
Ja, ik drink het sowieso alleen in de ochtend, als ik het 's middags of 's avonds drink kan ik niet slapen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap hoor!
[..]
Dat kan zeker schelen. Ik merk ook dat als ik iets te veel koffie drink dat ik dan onrustig wordt en een snellere hartslag krijg.
quote:
Ja, absoluut!quote:
quote:
ook een tijdje gehad, paar maand geleden. Iets meer slaap en een iets rustiger weekendje hielpen enormquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb de laatste tijd af en toe eens last van hartkloppingen. Niks ernstigs verder, maar het kan door koffie veroorzaakt worden, ook door andere dingen trouwens, alcohol, drugs, stress, noem maar op.
Zei die maat van me ook al idd. Moet zeggen dat ik deze week vroeg op bed lig, rond 11 uur, en heb er 's avonds al geen last meer van gehad. Alleen gistermiddag nog ff.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ook een tijdje gehad, paar maand geleden. Iets meer slaap en een iets rustiger weekendje hielpen enorm
Heb je helemaal gelijk in. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik bewust veel stress ervaar, juist helemaal niet. Dan zal het toch iets onderbewusts zijn denk ik dan.quote:
Interessante docu over dit onderwerpquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jep! Ik zou het zomaar ook niet doen hoor. Al heb ik er weleens aan gedacht om te proberen te doorgronden waar mijn 'redelijke' obsessie met de Tweede Wereldoorlog en dan met name de concentratiekampen vandaan komt... En de dromen daarover. Hm, misschien over een paar jaar nog eens overwegen...
Bedankt, maar deze documentaire stond ook al in een topic in TRU. Ik heb hem al gezien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Interessante docu over dit onderwerp
Wat het geslaagd?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:46 schreef KaBuf het volgende:
Goed bezig! Warm water heb je met dit weer toch niet nodigWel balen.
Ik ga straks ook maar een barbecuen.
Lachen! Ik ben gisteren ook rond 17.30u begonnen aan een BBQ met wat maatjes in B.o.Z.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Nee, het is nu niet zo erg als midden in de winter, maar ik denk dat ik toch niet zo lang zal douchen als normaalEerste spiesjes liggen er al op hier
Grappig! Dat heb ik vanmiddag ook nog gedronken.quote:
Mja aangezien ik voornamelijk buiten werk, is een zonnetje toch wel beter hoor!quote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier is het ook grijs. Misschien morgen beter, maar ja, we moeten toch werken dus dan heb je er zo weinig aan.
Ja, dan wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 12:15 schreef Archie het volgende:
[..]
Mja aangezien ik voornamelijk buiten werk, is een zonnetje toch wel beter hoor!
Verzekering? Die gast die de vorige keer tegen mijn auto zat had ook gewoon doorgereden als ik er niet op had staan kijken. Maar altijd klote zulke dingen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef EDMAN- het volgende:
één of andere Belgische dronkenlap heeft heel de zijkant van m'n auto geramd... en is doorgereden uiteraard (hoe weet ik dat ie dronken was? dat moet haast wel gezien de schade)
Heb het overal gemeld, auto staat nog steeds met kapot raam voor de deur hierquote:Op maandag 10 juni 2013 13:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dan wel ja
[..]
Verzekering? Die gast die de vorige keer tegen mijn auto zat had ook gewoon doorgereden als ik er niet op had staan kijken. Maar altijd klote zulke dingen.
Ik zou een nieuwe wagen ook altijd allrisk verzekeren, me dunkt dat een leasemaatschappij dat ook wel doet.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb het overal gemeld, auto staat nog steeds met kapot raam voor de deur hier. Hoop dat ze hem all risk hebben verzekerd (leasebak)
Dat is meestal bij verzekeringen...quote:Op maandag 10 juni 2013 15:16 schreef EDMAN- het volgende:
Hoor net dat er een stuk eigen risico bijzit
Dat dacht ik dus ook, ff afwachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:18 schreef KaBuf het volgende:
Bij een leasebak joh?
Bij ons vervalt die eigen bijdrage meestal als we aangifte bij de politie doen (in zulke gevallen dan)
Sowieso aangifte doen en misschien kun je geld via het waarborgfonds krijgen?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef EDMAN- het volgende:
één of andere Belgische dronkenlap heeft heel de zijkant van m'n auto geramd... en is doorgereden uiteraard (hoe weet ik dat ie dronken was? dat moet haast wel gezien de schade)
Andere browser? Maar dat zal je vast al wel geprobeerd hebben. Altijd lastig zulke freezes, kan van alles zijn. Hardware hoogstwaarschijnlijk niet, dan zou die wel meer vastlopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef teknomist het volgende:
Voor de IT-ers hier: ik heb een snelle laptop met genoeg ram, zodat ik zonder probleem zware programma's als Ableton, Audition en Reason tegelijkertijd kan draaien. Maar waarom loopt de hele boel vast als ik sommige websites laadt (waarschijnlijk met bepaalde plugins); wat overigens maar 15 seconden duurt.
Mooi!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:00 schreef Kper_Norci het volgende:
BBQ was prima te doen van het weekend, alhoewel ik blij ben dat ik het zaterdag heb gedaan en niet gisteren, vond het toen best fris op het balkon. Maar het heeft allemaal weer prima gesmaakt.
En nu weer aan het werk. Niet veel te doen hier. Superrustig eigenlijk. Goeiemorgen trouwens.
Kroatië lijkt me wel chill om nog eens een keer naar toe te gaan, ziet er op plaatjes altijd heel mooi uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Verder goedenavond en van mijn kant niet veel te melden momenteel...
Behalve dat ik mijn busvakantie in september naar de Balkan heb geboekt!![]()
Pff relaxte baan heb jij dan zeg.....is dat altijd zo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef automatic_ het volgende:
Mijn werkdag zat er vanmorgen al vroeg op, dus ik ga zo lekker in de tuin zitten denk ik
Nee, haha. Vorige week was ik op dinsdag van 9 tot 9 weg, dus ja...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef Archie het volgende:
[..]
Pff relaxte baan heb jij dan zeg.....is dat altijd zo?
Oh haha, nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor soort werk je doet dan..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, haha. Vorige week was ik op dinsdag van 9 tot 9 weg, dus ja...
Ik ben Ambulant begeleider en Kinder- en Jeugdpsycholoogquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:42 schreef Archie het volgende:
[..]
Oh haha, nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor soort werk je doet dan..![]()
Ik herken t overigens wel hoor, ene keer vroeg thuis en af en toe een hele lange dag weg...
Haha, die uitdaging wil ik wel aangaan hoor! Ben zelf ook redelijk psychologisch aangelegd...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou doet auto wel kinderpsychologie, maar alle mannen hier kan ze ook prima doorgronden hoor
Oh das lekker, je eigen tijd indelen....ik wou dat ik dat kon!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben Ambulant begeleider en Kinder- en Jeugdpsycholoog
Maar ik werk geen vaste uren per week, dus kan alles zelf indelen.
Welkom!quote:
Oh, en nog iets. Ze rijdt je het licht uit je ogen op welke Nurburgring dan ook. Paar keer bij haar in de auto gezeten, maar die trapt het gaspedaal zo door de bodem heen hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:47 schreef Archie het volgende:
[..]
Haha, die uitdaging wil ik wel aangaan hoor! Ben zelf ook redelijk psychologisch aangelegd...
En jij denkt dat ik niet kan rijden ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, en nog iets. Ze rijdt je het licht uit je ogen op welke Nurburgring dan ook. Paar keer bij haar in de auto gezeten, maar die trapt het gaspedaal zo door de bodem heen hoor
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef Archie het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niet kan rijden ofzo?
Heb je m'n fobo niet bekeken?quote:
Oei...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)jk-ongeval-1.3861972
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |