ben ook gewoon weer bier gaan drinken ipv sporten, veel gezonderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Shit, van het één het ander en nog geen sixpack ook
na hoelang? bij mij is het een rib aan rugzijde zegmaar, minder lastquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
mijn gekneusde rib begint net pas weer een beetje normaal te doen xD
Dus toch een sixpackquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ben ook gewoon weer bier gaan drinken ipv sporten, veel gezonder
Mijn pa is automonteur, tijdens een reparatie toen een auto op de brug stond, en hoog ook is ie er vanaf geflikkerd, en met zijn ribbenkast tegen een hoek van een werkbank aangevallen. Je zou zeggen dan breek je ze wel, nou mooi niet dus, stuk of 3, 4 ribben gekneusd. Was toen zelf net aan het lessen, hij kon toen ook een tijdje niet rijden, en toen het weer wel ging moest ik mee rijden, want dan kon ik schakelen, dat deed nog teveel zeerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
na hoelang? bij mij is het een rib aan rugzijde zegmaar, minder last
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
mijn gekneusde rib begint net pas weer een beetje normaal te doen xD
Na 3 weken ongeveer..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
na hoelang? bij mij is het een rib aan rugzijde zegmaar, minder last
Oh ja, dat je dat schreef herinner ik me nog ja. Minder!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Na 3 weken ongeveer..
@ Atmosphere: Dat was door dat vreemde bijna auto ongeluk.. hield ik een gekneusde rib aan over xD
Dat vind ik wel knap hoor!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef superkimmi het volgende:
ik heb er gewoon de post mee gedaan.. dus vind niet dat ik klaag
Dat kan zeker schelen. Ik merk ook dat als ik iets te veel koffie drink dat ik dan onrustig wordt en een snellere hartslag krijg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb de laatste tijd af en toe eens last van hartkloppingen. Niks ernstigs verder, maar het kan door koffie veroorzaakt worden, ook door andere dingen trouwens, alcohol, drugs, stress, noem maar op. Dus met alles wat rustiger aan doen.
Maatje van mij had het vorig jaar ook, die is ook met alles een stuk geminderd en dat heeft goed geholpen.
Ja, ik drink het sowieso alleen in de ochtend, als ik het 's middags of 's avonds drink kan ik niet slapen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap hoor!
[..]
Dat kan zeker schelen. Ik merk ook dat als ik iets te veel koffie drink dat ik dan onrustig wordt en een snellere hartslag krijg.
quote:
Ja, absoluut!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |