Ugh bahquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, hij moet er wel voor onder narcose jaDe procedure is niet lang en is voornamelijk leegzuigen ja, en dan nog een drain erin die er over een paar dagen weer uit moet geloof ik.
bizar. Nou, hopelijk knapt ie snel op!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, hij moet er wel voor onder narcose jaDe procedure is niet lang en is voornamelijk leegzuigen ja, en dan nog een drain erin die er over een paar dagen weer uit moet geloof ik.
Hoop ik ook!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bizar. Nou, hopelijk knapt ie snel op!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig heb ik van 1:15 tot 4:30 nog wat meetings
Nope maar ik bedacht me vanmorgen idd dat ik die net zo goed aan had kunnen doen; toen ik samson aan het uitlaten wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
nog meer mensen die vandaag hun winterjas aan hadden trouwens?
Ik hieb hem pas iets van twee dagen niet aangehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
nog meer mensen die vandaag hun winterjas aan hadden trouwens?
ERMAHGERD WAT IS DATquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar er zit wel zo'n heel groot helder ding in de lucht
Zo eentje uit de mythes? Een zon?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar er zit wel zo'n heel groot helder ding in de lucht
Je mag er in ieder geval niet direct inkijken, voor je het weet ben je blind!quote:
24 december is dan ook wel de meest fantastische dag ooit d'uhquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb weer twee sjaals om idd, het schijnt vandaag ook net zo warm te zijn als 24 december
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens accu weather wordt het 31 mei 22 graden nu. Duim!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik stem voor accuweather dan
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Heb je trek in zure bommen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]voor eindhoven of voor nederland ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik stem voor accuweather dandisclaimer
Eindhoven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor eindhoven of voor nederland ?
Nooit meer lentequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is pas over een maand zomer.
De lente was wel een beetje jammer tot nu toe.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ah vorig jaar gaven ze bij ons 14 dagen van te voren 24 graden uit met 10% kans op regen. Dat was uiteindelijk ook heel anders geworden
dat is al sinds mensenheugenis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom is een ipad bij de Mediamarkt of de v&d goedkoper dan bij de apple-site?![]()
(ja ik ben aan het dromen van een nieuwe ipad)
Serieus?quote:
Nee maar... nu voorspellen niet zo'n goeien weer; dus over een week is het giga mega 25 graden stralende zon dit dat allesquote:
Ik heb mijn ipad toen van een openingsactie van Mycom. 10% korting geloof ik, dat tikte ook nogal aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus?
Maar wat is de logica erachter dan? Je zou toch verwachten dat hij bij de oorspronkelijke leverancier het goedkoopste is![]()
(ik heb m'n apple-troep direct bij de applestore gehaald)
Sowieso is degene die ik zou willen bij de Applestore 700 euro, terwijl hij bij bcc voor 630 gaat. Vind ik best een verschilquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb mijn ipad toen van een openingsactie van Mycom. 10% korting geloof ik, dat tikte ook nogal aan
welkom in de economiequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus?
Maar wat is de logica erachter dan? Je zou toch verwachten dat hij bij de oorspronkelijke leverancier het goedkoopste is![]()
(ik heb m'n apple-troep direct bij de applestore gehaald)
En je hebt nu de... ipad 1 ? En wil een... ipad euh... ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sowieso is degene die ik zou willen bij de Applestore 700 euro, terwijl hij bij bcc voor 630 gaat. Vind ik best een verschil.
Dixons heeft dan weer een actie dat je je oude ipad kan inruilen, zou voor m'n huidige ipad 125 euro krijgen, maar dat ding kost bij hun 680.
Waarom maken ze het niet gewoon makkelijk dat het bij Apple zelf het goedkoopste is?![]()
Wel vermakelijk trouwens, van alles uit zitten zoeken terwijl je er heul geen geld voor hebt
WAAROM HEB IK EM IN MIJN WINKELWAGEN GEKLIKTquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het gaat me eigenlijk min of meer om dit ding, wat m'n collega van de week liet zien. Dan kan je een laptop van je ipad maken
http://www.iparts4u.nl/me(...)/a/sam_6021_copy.jpg
Maar die is niet geschikt voor de ipad 1
Ik heb een 1, ik wil een 4. Eigenlijk voornamelijk om de reden hierbovenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je hebt nu de... ipad 1 ? En wil een... ipad euh... ?
OMDAT HET ECHT EEN BRILJANT TOF DING IS!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK EM IN MIJN WINKELWAGEN GEKLIKT![]()
Je kan ook zo'n ding nemen? Of vind je dat niks?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het gaat me eigenlijk min of meer om dit ding, wat m'n collega van de week liet zien. Dan kan je een laptop van je ipad maken
http://www.iparts4u.nl/me(...)/a/sam_6021_copy.jpg
Maar die is niet geschikt voor de ipad 1
IDD !!1111quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OMDAT HET ECHT EEN BRILJANT TOF DING IS!
Nee dat andere ding is veul toffer, het maakt er echt een laptop vanquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n ding nemen? Of vind je dat niks?
[ afbeelding ]
Er staat een heul filmpje bijquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IDD !!1111
Blijft ie ook rechtop staan als enen laptop dan?
Dat is idd klote, heb ik ook. Het ding word ook steeds tragerquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een 1, ik wil een 4. Eigenlijk voornamelijk om de reden hierboven.
Ja en ook wel omdat deze niet meer geupdate wordt, dus ben bang dat het aflopende zaak wordt. Ik heb al apps die niet meer werken omdat ipad 1![]()
En hebben hebben hebben nieuw dit dat alles![]()
Het is ook echt een gaaf dingquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
GVD IK VIND EM ECHT BRIJLANT
Ik weet niet waarom ik in mijn hoofd blijf schreeuwen
Cif gaat het heul niks vinden![]()
![]()
Owjah touchpad zit er niet bij iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is ook echt een gaaf ding.
M'n collega zei dat ze wel de hele tijd onder het toetsenbord de touchpad aan het zoeken was om de muisaanwijzer te kunnen besturen.
En als je hem dicht doet gaat de Ipad ook echt uitEn en tofheid!
Ja d'r man moest ook steeds tegen haar zeggen "het is een ipad, er zit geen muisaanwijzer op"quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah touchpad zit er niet bij iddMaar tjah is toch touch verder idd... Wel handiger om te fokken 's avonds
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ook wel handig voor op vakantie....
Gvd kutschaar !Damn you gadgets
Windowsquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef megamandy het volgende:
Kun je beter die windows tablet kopen, heb je een toetsenbord + touchpad
Naja die ipad van mij heeft niks gekost verder dusjahquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef megamandy het volgende:
Kun je beter die windows tablet kopen, heb je een toetsenbord + touchpad
Dan moet zo'n mooi toetsenbord er best bij kunnen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja die ipad van mij heeft niks gekost verder dusjah
Ik mis het 's avonds vooral.. Dus dan ga ik toch eerder mijn netbook pakken omdat makkelijker typen en handiger op schoot. Of ga ik vooral dingen doen waar ik niet voor moet typen (dus niet fokken e.dquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:53 schreef megamandy het volgende:
Naja ik snap het toch niet want dat is juist het hele idee van de iPad en ik heb nooit last van dat toetsenbord op het scherm :'
Megatoby heeft een nieuwe laptop van zijn werk gekregen en die hebben ook een iets andere aansluiting van de accuquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wait, als ik een ipad 4 koop kan hij niet meer op m'n bazendockingstation.
Misschien maar wachten tot mijn moeder de ipad3 te min vindt. Maar ze zei dat dat nog wel even kon duren
Ik dacht ook dat ik de ipad niet heul veul zou gebruiken.. Ik gebruik hem elke dagquote:
Wrom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Bb wilde mijn ipad aan de buren verkopen
Ik heb op 18m2 een pc, een netbook en een smartphone. Nog een iPad daarbij schiet niet echt op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik de ipad niet heul veul zou gebruiken.. Ik gebruik hem elke dag
De nintendo ds is nu wel zinloos
En hij is zich ervan bewust dat jij ook in jullie huis woont?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat hij m toch nooit gebruikt!!!!!!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hij is zich ervan bewust dat jij ook in jullie huis woont?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef megamandy het volgende:
Zo mijn ma ook weer geholpen dat ze weer verder kan met Candy CrushDe app op de iPad was niet meer gesynchroniseerd met haar speciaal daarvoor aangemaakte facebook. Zhe Horror!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef megamandy het volgende:
Zo mijn ma ook weer geholpen dat ze weer verder kan met Candy CrushDe app op de iPad was niet meer gesynchroniseerd met haar speciaal daarvoor aangemaakte facebook. Zhe Horror!
Schijn je ook te kunnen doen door met de tijd te kloten ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef Maisnon het volgende:
Je kan als je het via een app op je telefoon doet valsspelen door heel de tijd candy crush te verwijderen en opnieuw te installeren voor levens
Ach dat is haar allemaal te lastigquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef Maisnon het volgende:
Je kan als je het via een app op je telefoon doet valsspelen door heel de tijd candy crush te verwijderen en opnieuw te installeren voor levens
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Candy Crush
Valsspelen op Candy Crush!!!!
Ja dat heb ik 1x gedaan; omdat ik niet kon wachten om opnieuw 5 levens te hebben... Er werd natuurlijk niet bij verteld dat; als je de tijd dan weer terug zet; je honderdmiljoenmiljard uur langer moet wachten voor nieuwe levens ipv telkens een half uur per levenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schijn je ook te kunnen doen door met de tijd te kloten ofzo
Mijn vader zat spotify te gebruiken op de laptop waar mn zusje was ingelogd. Zat ze ineens volgens facebook naar van die jaren 70 country mensen te luisteren enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach dat is haar allemaal te lastigToen ik even geen telefoon + laptop had, had ik mij ingelogd op de iPad bij Facebook.
Ze snapte er dus niets van dat mijn account daar opeens stond en wist dus totaal niet hoe ze mij moest uitloggen.
Ik moet 'm juist altijd inleveren omdat 'ie van Baas is!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mannen waarderen het wonder der ipad gewoon niet
Dat is ook wel naai jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat heb ik 1x gedaan; omdat ik niet kon wachten om opnieuw 5 levens te hebben... Er werd natuurlijk niet bij verteld dat; als je de tijd dan weer terug zet; je honderdmiljoenmiljard uur langer moet wachten voor nieuwe levens ipv telkens een half uur per leven
Dus dat heb ik ook maar nooit meer gedaan
Ja ik moet zeggen dat ik ook altijd tg cif zeg dat ie zijn laptop moet gebruiken; want ik wil de ipadquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet 'm juist altijd inleveren omdat 'ie van Baas is!
Maar hij snapte wel hoe hij Spotify moest gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn vader zat spotify te gebruiken op de laptop waar mn zusje was ingelogd. Zat ze ineens volgens facebook naar van die jaren 70 country mensen te luisteren enzo
Ik mag er af en toe mee, vooral tijdens Studio Sport omdat hij het dan wel gezellig vindt als ik beneden zit, maar ik vind het netbookje dat ik ooit gekregen heb van 'm eigenlijk niet zo fijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik ook altijd tg cif zeg dat ie zijn laptop moet gebruiken; want ik wil de ipadDus hij krijgt eik niet veel kans om hem te gebruiken ook
Heb je al besteld?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik ook altijd tg cif zeg dat ie zijn laptop moet gebruiken; want ik wil de ipadDus hij krijgt eik niet veel kans om hem te gebruiken ook
Ik heb nog wel eens zoals op de reclame gezeten.. Dus Fred was Voetbal aan het kijken en ik zat ernaast op de ipad Storage wars te kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik mag er af en toe mee, vooral tijdens Studio Sport omdat hij het dan wel gezellig vindt als ik beneden zit, maar ik vind het netbookje dat ik ooit gekregen heb van 'm eigenlijk niet zo fijn. Die gebruik ik dus ook nooit
.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens zoals op de reclame gezeten.. Dus Fred was Voetbal aan het kijken en ik zat ernaast op de ipad Storage wars te kijken
Fred waardeert nog steeds de schoonheid van matige kuttv nietquote:
Dan heb ik nog een mooie serie voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred waardeert nog steeds de schoonheid van matige kuttv niet
Echt een serie van lookbook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een mooie serie voor jeTe slecht! Als het langer dan 3 minuten zou duren zou ik het niet eens volhouden
http://lookbook.nu/tv/3-Episode-1-Look-Closer
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt een serie van lookbook?dit moet ik kijken
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt een serie van lookbook?dit moet ik kijken
Heb jij ook een lookbook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Jaen het is zo slecht
En de hoofdrolspeelster heeft keilelijke looks en krijgt wel heul veul hypes
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik mag er af en toe mee, vooral tijdens Studio Sport omdat hij het dan wel gezellig vindt als ik beneden zit, maar ik vind het netbookje dat ik ooit gekregen heb van 'm eigenlijk niet zo fijn. Die gebruik ik dus ook nooit
.
Neequote:
Huh zat Sietske ook op Fok? Haha dat was keigrappig, ze heeft even bij mij gewerkt. Dus dat was op het werk kennis maken, hoi, blablabla.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb jij ook een lookbook?
Ik zag die ene Sietske wel altijd die hier ook poste op FOK
Daarom autocorrect uitzetten hequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja ik vind de ipad wel fijner; alleen ik typ snel en zie dan nooit als ie een autocorrect heeft gedaan
![]()
[..]
NeeZie mij eens verstandig zijn en over dingen nadenken (wat niet uitsluit dat ik em morgen dan misschien bestel maar goed
)
Oh ja ik ken haar alleen van hier een beetjequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh zat Sietske ook op Fok? Haha dat was keigrappig, ze heeft even bij mij gewerkt. Dus dat was op het werk kennis maken, hoi, blablabla.
Ga ik 's avonds op Lookbook kijken, huh?![]()
Ooh 2010quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:48 schreef Maisnon het volgende:
Ok mandy check
http://forum.fok.nl/user/history/231988
Poste veel in pics only etcLIF / [Pics only] Wat draag je vandaag? #18
Tofquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:51 schreef megamandy het volgende:
Maar ze is dus wel echt goed bezig, is bij ons ook weggegaan omdat ze een baan kreeg aangeboden via mensen die haar door haar blog kennen
Ja! http://connectedtofashion.creatorsofdesire.com Met dezelfde looks als op Lookbook natuurlijk, maar dan uitgebreider + spullen die ze koopt/krijgt etc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tofheeft ze nu een modeblog die loopt dan? Ben wel benieuwd
Leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja! http://connectedtofashion.creatorsofdesire.com Met dezelfde looks als op Lookbook natuurlijk, maar dan uitgebreider + spullen die ze koopt/krijgt etc.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Zieeeeeenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Ok mijn before foto met oufit waar je niet mijn gezicht kan zien en waar het lijkt alsof ik grote voeten heb, staat nog online, ik heb 'm gevonden.
Sterker nog hij staat in een OP die Debsterr gepost heeft hehehehehe
je mag kiezen, een nieuwe eigen Samsung 9 series of we houden de iPadquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat hij m toch nooit gebruikt!!!!!!
Had je vieze sneakers aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Ok mijn before foto met oufit waar je niet mijn gezicht kan zien en waar het lijkt alsof ik grote voeten heb, staat nog online, ik heb 'm gevonden.
Sterker nog hij staat in een OP die Debsterr gepost heeft hehehehehe
Mhehe en je noemt je eigen pose gayquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja als het voormalig witte sneakers zijn dan ben ik het
Wel 4 jaar geleden
Misschien door de skinny jeans? Wel fijn dat je maat 40 hebt trouwens qua schoenen kopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap vooral niet dat mn voeten zo groot lijken
Heb nu toch echt praktisch maat 40
Uhuhquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien door de skinny jeans? Wel fijn dat je maat 40 hebt trouwens qua schoenen kopen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je mag kiezen, een nieuwe eigen Samsung 9 series of we houden de iPad.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Alleen al om zo'n opmerking zou ik én de ipad houden én de samsung kopen
![]()
Hence waarom cif zich nooit bemoeit met aankopen maar gewoon een keer zucht en het laat gaan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
OHAI Tilburg * SpaceInvaders zwaait naar uft
Het is nog niet te laat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar zie je wat ie doet? We zijn nog niet getrouwd, maar hij vindt zichzelf nu al de baas van ons gezamenlijk inkomen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Hence waarom cif zich nooit bemoeit met aankopen maar gewoon een keer zucht en het laat gaan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef Diconnected het volgende:
komkommer ermnerm. vandaag een beneen en appol op en vanavond wokkie
ik heb honger en buikpijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb beenham met snijbonen ermnerm.
Jij bent ook echt de perfecte vrouw om te onderdrukkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het, je zou toch ernstig gaan twijfelen zo.
Als ik iets wil kopen roept Fred "doe nou maar gewoon, je wilt het toch?". En als ik dan zeg dat ik geen geld heb/te duur vind zegt hij "zal ik hem voor je kopen dan?"quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
oh beenhamquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb beenham met snijbonen ermnerm.
quote:
Jaquote:
Nice babequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
JaNet gehoord dat ik 4 dagen mag komen werken hier! DOEIIIIIIIIII ZIGGO!
Thanksquote:
Cif gaat een keer nee zeggen en dan uiteindelijk toch zeggen: Ja je wilt em toch; dus koop het maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik iets wil kopen roept Fred "doe nou maar gewoon, je wilt het toch?". En als ik dan zeg dat ik geen geld heb/te duur vind zegt hij "zal ik hem voor je kopen dan?"
Ik verwacht dat hij op deze aanpak gaat terugkomen
Je moet even bij de alpacas uitstappenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
WHEN YOU SAY THAT I WANT IT THAT WAAAYYYYY
Koop dan die ipad-lapotpmaker!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif gaat een keer nee zeggen en dan uiteindelijk toch zeggen: Ja je wilt em toch; dus koop het maar
Lees: robotstofzuiger
Die hij nu overigens ook ontzettend mist![]()
![]()
Ja maar dan sta ik daar ziels alleen in Oisterwijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet even bij de alpacas uitstappen
Nou ik moet zeggen mijn eerste indruk van m was: dat is een jongen die goed in zn onderbroek zit dat zie je zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vindt veel te duur maar vervolgens koopt ie dan 2 onderbroeken van 25 euro per stuk en 3 paar sokken van 20 euro per paar
Wat bedoel je ermee?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen mijn eerste indruk van m was: dat is een jongen die goed in zn onderbroek zit dat zie je zo
Als je een keer tijd hebt moeten we daar lunchenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik daar ziels alleen in Oisterwijk
Jaaaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je een keer tijd hebt moeten we daar lunchenwant daar hebben ze ergens een vet lekkere italiaanse bol met vanalles, en dat mag dan door het hardlopen
Nah want ik ben nog niet bepaald overtuigd van de velen meerwaardequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koop dan die ipad-lapotpmaker!
Speciale onderbroeken voor het wandelen? Geven ze z'n zaakje extra ondersteuning?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
In his defense dat waren speciale onderbroeken en sokken voor wandelen. Hij gaat t weekend 2x 40km lopen in Luxemburg
ik wou net zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Speciale onderbroeken voor het wandelen? Geven ze z'n zaakje extra ondersteuning?
Feitelijk is het een besparing, want dan hoef je geen losse laptop te kopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah want ik ben nog niet bepaald overtuigd van de velen meerwaardeEn dan is 80 euro me te duur
Zie! Ik kan heul wel redelijk zijnOk niet vaak; maar toch
Vlg mij bedoelde ze het als garpquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wat bedoelde je nou maisnon. Ik heb 2 mogelijke scenario's
Sneldrogende en wat langere pijpjes. Voor minder irritatie endezo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Speciale onderbroeken voor het wandelen? Geven ze z'n zaakje extra ondersteuning?
Nee want ik heb al een netbook en cif al een laptopquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feitelijk is het een besparing, want dan hoef je geen losse laptop te kopen![]()
Nee?
Of ze vond dat hij een grote piemol had?quote:
Dat is een mogelijk scenario indeedquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze vond dat hij een grote piemol had?
Oeehhh ook een goeien!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze vond dat hij een grote piemol had?
Je bent normaal zo makkelijk te overtuigenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want ik heb al een netbook en cif al een laptop![]()
Maar ik snap waarom je me wilt overtuigen
anders een plakzakquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sneldrogende en wat langere pijpjes. Voor minder irritatie endezo.
ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou je voor mannen ook onderbroeken met vulling hebben, net als bh's? Of voorgevormd?
Ik heb ze gevonden, ze heten ball liftersquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden, ze heten ball lifters
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je bent normaal zo makkelijk te overtuigen
Mhehe blijkbaarquote:
Ooh ik zie ze welquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe blijkbaar! Alle foto's zijn alleen pleite
.
Zodat iedereen denkt dat je een hele grote bobbel hebt!quote:
En sites zoals Asos hebben niet eens fatsoenlijke maattabellenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind dat dingen als schoenmaten gewoon eens universeel moeten worden. Heb ik weer maat 40 ipv 41. ZO KAN IK TOCH NOOIT WAT BESTELLEN.
Ik koop m'n schoenen wel gewoon weer in een fysieke winkel denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
En sites zoals Asos hebben niet eens fatsoenlijke maattabellenklopt de EU en de UK maat niet met de maten die in de schoen zelf staat
Kun je het weer terugsturen
Zelf heb ik ook nog nooit schoenen via internet besteldquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop m'n schoenen wel gewoon weer in een fysieke winkel denk ik.
Oooooh sorry 't was gewoon een grapje vanwege zn luxe onderbroekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wat bedoelde je nou maisnon. Ik heb 2 mogelijke scenario's
Siquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Mss het volgende:
Maar Unf gaat nu 4 dagen per week op ende neer pendelen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oooooh sorry 't was gewoon een grapje vanwege zn luxe onderbroekengeen piemeljoke
Matigheidquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Maisnon het volgende:
Heb trouwens de tandarts overleefd
Altijd met van die ijzerdraadborstels in je tandvlees steken en dan zeggen: ja 't bloed he das niet goed
En mijn tandarts vroeg zich af of ik nog frisdrank dronk. Eh, jaHij liet het zo lijken alsof je eigenlijk alleen maar water mag drinken
Hij is wel echt een schat van een vent hoor, zou geen andere tandarts willen hebben.quote:
HOERENZIGGO. HOE lang moest je nou werken voor dat traininggeld? en ga je dat halen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom krijg ik ineens 50 euro minder loon terwijl ik gewoon hetzelfde aantal uur gewerkt heb?kutziggo
Ik wil ook meeeeequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maisnon wanneer gaan we lunchen en hoe heet die toko? Dan ga ik het menu checken
quote:
3 maanden en dat is 13 juni alquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOERENZIGGO. HOE lang moest je nou werken voor dat traininggeld? en ga je dat halen?
Nice! Hoevelen geld is dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
3 maanden en dat is 13 juni aldus net wel gelukkig!
Waar ga je in Eindhoven altijd naartoe? Ik was laatst bij t Koffiehuisje, was wel grappigquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:37 schreef megamandy het volgende:
IK WIL OOK!
Ohwait ik moet toch altijd werken![]()
Jij mag d'r ketting vasthouden hoorquote:
quote:Italiaanse bol “LIEVE LENTE” met gebakken champignons, ui, bacon en gesmolten mozzarella;
7.50
quote:Broodje “GITAAR”…( het beste zonder bestek te eten !! ) Zeer rijk gegarneerd broodje met 100% verse runderhamburger en frietjes op wijze van de chef
8.75
150 euro. Niet superveel MAAR IK WIL HET WANT VAN MIJquote:
Ja, het is ook van jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
150 euro. Niet superveel MAAR IK WIL HET WANT VAN MIJ
Bagels & Juice of Bagels & Beansquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waar ga je in Eindhoven altijd naartoe? Ik was laatst bij t Koffiehuisje, was wel grappigmaar die man vond ik een beetje nors hehe
Je wilt niet weten hoeveel verschil het maakte toen ik m'n cola ging beperken tot het weekendquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij is wel echt een schat van een vent hoor, zou geen andere tandarts willen hebben.
Maar ik had echt het idee dat ik ondervraagd werd terwijl ik onder die lamp lag haha
Want hij vroeg zich dus af dat van die frisdrank, en iets met zure of suikerhoudende dranken, nouja ik drink wel eens multivitamine enzo.
Want ik heb nu een soort van minipuntje gaatje en dat moet door suiker zijn gekomen
Ach ik drink eigenlijk alleen maar water, sowieso nooit prik en heb ook soms gaatjes. Ligt toch voornamelijk echt aan je tanden zelf volgens mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel verschil het maakte toen ik m'n cola ging beperken tot het weekend
Nu dronk ik ook dagelijks cola met citroensap. Is nie goe voor je tanden nie
Dan gaan we een keer naar Beegels & Djoes of de Wildemanquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bagels & Juice of Bagels & BeansDie laatste is lekkerder maar duurder en zo'n vreemde inrichting
![]()
Ooh en ik ging ook soms bij de Wildeman eten, die hebben ook lekker spulWel al lang niet meer geweest.
Oh maar cola drink ik praktisch alleen in t weekend, doordeweeks misschien 1 glasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel verschil het maakte toen ik m'n cola ging beperken tot het weekend
Nu dronk ik ook dagelijks cola met citroensap. Is nie goe voor je tanden nie
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan gaan we een keer naar Beegels & Djoes of de Wildeman
Ja, dat is toch ook geen redenatie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach ik drink eigenlijk alleen maar water, sowieso nooit prik en heb ook soms gaatjes. Ligt toch voornamelijk echt aan je tanden zelf volgens mij.
Die van mij zijn ook best geel, maar dat is gewoon de kleur van mijn tanden, kan ik poetsen wat ik wil
quote:
quote:
ja al gok ik dat ik gewoon ga kokenquote:
HOE maak je gevulde kip dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja al gok ik dat ik gewoon ga koken
ik heb zin in mn gevulde kip maar we hebben al gemarineerde kip
Deed je vroeger knarsen? Naja kijk maar eens naar het gebit van mensen die ieder weekend aan de drugs zitten met bijwerking klapperkakenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook geen redenatie?.
Dat is hetzelfde als zeggen dat mensen die niet roken ook longkanker krijgen, dus maakt het niet uit als je rookt
Geen frisdrank drinken is geen garantie dat je geen gaatjes krijgt, maar frisdrank is wel slecht voor je tanden.
En wat ik vooral een groot voordeel vind is dat mijn tanden veel minder gevoelig zijn (hoewel dat ook de combinatie met m'n knars-bitje kan zijn)
Ik knarste jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deed je vroeger knarsen? Naja kijk maar eens naar het gebit van mensen die ieder weekend aan de drugs zitten met bijwerking klapperkaken
Zo'n kant en klare salade? Ik vind die sowieso zeer matig altijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
zucht... pasta zalm salade waar je in het begin van denkt "Oeh; is nog best lekker"... Bij de helft denkt: "Mwah... kan er mee door" en op het einde zoiets hebt van: "gvd wat is het toch smerig"![]()
Maar dit is mijn enige avondeten; dus ik verplicht mezelf om toch redelijk wat op te eten
Ball lifterquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het leed dat een cadeau bedenken voor Brum heet
Nieuwe broek erbijquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan zn broek niet meer dicht
HOEZO PINDAKAASquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
ERMAHGERD EEN RECEPT VOOR CHOCOLATE PEANUT BUTTER CHEESECAKE THERE IS A GOD
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
ERMAHGERD EEN RECEPT VOOR CHOCOLATE PEANUT BUTTER CHEESECAKE THERE IS A GOD
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja in mn nieuwen kookboek van Nigella![]()
Van klasgenoot gehad, die hadden em dubbel thuis dus nu gratis kookboek van 500 pagina'squote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Van klasgenoot gehad, die hadden em dubbel thuis dus nu gratis kookboek van 500 pagina's
ermahgerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Van klasgenoot gehad, die hadden em dubbel thuis dus nu gratis kookboek van 500 pagina's
Als je in Eindje bent dan moet je naar Usine, of de Oude Rechtbank op Stratum, offff uhm, Piet Hein Eek uiteraardquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waar ga je in Eindhoven altijd naartoe? Ik was laatst bij t Koffiehuisje, was wel grappigmaar die man vond ik een beetje nors hehe
Die rechtbank vind ik dus zo'n vreemde uitstraling hebben tussen alle andere café's op stratum. Maar daar kun je dus ook lunchen? Dacht dat het meer iets was om te vergaderen of weet ik watquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je in Eindje bent dan moet je naar Usine, of de Oude Rechtbank op Stratum, offff uhm, Piet Hein Eek uiteraard.
Is nieuw heropend, lunch/koffie/eten en ik geloof ook wel borrelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die rechtbank vind ik dus zo'n vreemde uitstraling hebben tussen alle andere café's op stratum. Maar daar kun je dus ook lunchen? Dacht dat het meer iets was om te vergaderen of weet ik wat
Bij Usine ben ik al een paar keer geweestquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je in Eindje bent dan moet je naar Usine, of de Oude Rechtbank op Stratum, offff uhm, Piet Hein Eek uiteraard.
Nicky's lingerie, op de kruisstraat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:12 schreef Mss het volgende:
SQ waar zat die epicboobiesbhwinkel in ehv ook alweer? Heb een nieuwe nodig en ik hoop dat te kunnen combineren met het crashen van je bruuloft.
Danku! HOEEEE zijn ze trouwens qua prijzen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nicky's lingerie, op de kruisstraat.
Ja, het blijft een speciaalzaak natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Danku! HOEEEE zijn ze trouwens qua prijzen?
Oh dat is een zeer redelijke prijs. Ik weet dat ik niet hoef te verwachten om voor twee tientjes een bh te vinden, maar je hebt ze tussen de 40 en de 100 euro, en dat is best een verschil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het blijft een speciaalzaak natuurlijkMaar denk dat je een goede BH hebt vanaf een euro of 45?
En de eigenaresse is ook een dikzak en heeft er veel verstand van
En hoe groter je tet, hoe meer keuzequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat is een zeer redelijke prijs. Ik weet dat ik niet hoef te verwachten om voor twee tientjes een bh te vinden, maar je hebt ze tussen de 40 en de 100 euro, en dat is best een verschil.
Wij hebben er 2e kerstdag heerlijk gegeten, en de lunch is altijd goed. Ik vind vooral de bediening vaak twijfelachtig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer dat het eten zo marginaal slecht is. Locatie is inderdaad prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |