Ugh bahquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, hij moet er wel voor onder narcose jaDe procedure is niet lang en is voornamelijk leegzuigen ja, en dan nog een drain erin die er over een paar dagen weer uit moet geloof ik.
bizar. Nou, hopelijk knapt ie snel op!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, hij moet er wel voor onder narcose jaDe procedure is niet lang en is voornamelijk leegzuigen ja, en dan nog een drain erin die er over een paar dagen weer uit moet geloof ik.
Hoop ik ook!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bizar. Nou, hopelijk knapt ie snel op!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig heb ik van 1:15 tot 4:30 nog wat meetings
Nope maar ik bedacht me vanmorgen idd dat ik die net zo goed aan had kunnen doen; toen ik samson aan het uitlaten wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
nog meer mensen die vandaag hun winterjas aan hadden trouwens?
Ik hieb hem pas iets van twee dagen niet aangehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
nog meer mensen die vandaag hun winterjas aan hadden trouwens?
ERMAHGERD WAT IS DATquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar er zit wel zo'n heel groot helder ding in de lucht
Zo eentje uit de mythes? Een zon?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar er zit wel zo'n heel groot helder ding in de lucht
Je mag er in ieder geval niet direct inkijken, voor je het weet ben je blind!quote:
24 december is dan ook wel de meest fantastische dag ooit d'uhquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb weer twee sjaals om idd, het schijnt vandaag ook net zo warm te zijn als 24 december
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens accu weather wordt het 31 mei 22 graden nu. Duim!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik stem voor accuweather dan
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Heb je trek in zure bommen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]voor eindhoven of voor nederland ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik stem voor accuweather dandisclaimer
Eindhoven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor eindhoven of voor nederland ?
Nooit meer lentequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is pas over een maand zomer.
De lente was wel een beetje jammer tot nu toe.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ah vorig jaar gaven ze bij ons 14 dagen van te voren 24 graden uit met 10% kans op regen. Dat was uiteindelijk ook heel anders geworden
dat is al sinds mensenheugenis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom is een ipad bij de Mediamarkt of de v&d goedkoper dan bij de apple-site?![]()
(ja ik ben aan het dromen van een nieuwe ipad)
Serieus?quote:
Nee maar... nu voorspellen niet zo'n goeien weer; dus over een week is het giga mega 25 graden stralende zon dit dat allesquote:
Ik heb mijn ipad toen van een openingsactie van Mycom. 10% korting geloof ik, dat tikte ook nogal aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus?
Maar wat is de logica erachter dan? Je zou toch verwachten dat hij bij de oorspronkelijke leverancier het goedkoopste is![]()
(ik heb m'n apple-troep direct bij de applestore gehaald)
Sowieso is degene die ik zou willen bij de Applestore 700 euro, terwijl hij bij bcc voor 630 gaat. Vind ik best een verschilquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb mijn ipad toen van een openingsactie van Mycom. 10% korting geloof ik, dat tikte ook nogal aan
welkom in de economiequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus?
Maar wat is de logica erachter dan? Je zou toch verwachten dat hij bij de oorspronkelijke leverancier het goedkoopste is![]()
(ik heb m'n apple-troep direct bij de applestore gehaald)
En je hebt nu de... ipad 1 ? En wil een... ipad euh... ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sowieso is degene die ik zou willen bij de Applestore 700 euro, terwijl hij bij bcc voor 630 gaat. Vind ik best een verschil.
Dixons heeft dan weer een actie dat je je oude ipad kan inruilen, zou voor m'n huidige ipad 125 euro krijgen, maar dat ding kost bij hun 680.
Waarom maken ze het niet gewoon makkelijk dat het bij Apple zelf het goedkoopste is?![]()
Wel vermakelijk trouwens, van alles uit zitten zoeken terwijl je er heul geen geld voor hebt
WAAROM HEB IK EM IN MIJN WINKELWAGEN GEKLIKTquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het gaat me eigenlijk min of meer om dit ding, wat m'n collega van de week liet zien. Dan kan je een laptop van je ipad maken
http://www.iparts4u.nl/me(...)/a/sam_6021_copy.jpg
Maar die is niet geschikt voor de ipad 1
Ik heb een 1, ik wil een 4. Eigenlijk voornamelijk om de reden hierbovenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je hebt nu de... ipad 1 ? En wil een... ipad euh... ?
OMDAT HET ECHT EEN BRILJANT TOF DING IS!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK EM IN MIJN WINKELWAGEN GEKLIKT![]()
Je kan ook zo'n ding nemen? Of vind je dat niks?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het gaat me eigenlijk min of meer om dit ding, wat m'n collega van de week liet zien. Dan kan je een laptop van je ipad maken
http://www.iparts4u.nl/me(...)/a/sam_6021_copy.jpg
Maar die is niet geschikt voor de ipad 1
IDD !!1111quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OMDAT HET ECHT EEN BRILJANT TOF DING IS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |