Je weet dat het niet helemaal mijn stijl is, wees blij dat ik het niet haat schatquote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
Jawel ik ben wel beetje boos. Zomaar 64,01 euro van mijn rekening weg ja
quote:
quote:
Mijn vader doet er niks achter, doet ie maar bij mijn moederquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
Mijn vader doet altijd gr achter een sms ipv xxx
Mijn laptop haat mijn printerquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef arachide. het volgende:
Mijn laptop verwijderde google chrome uit zichzelf
geldtquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn laptop haat mijn printer
En dat geld dan voor alle laptops hier. Damnit
Ja maar nu heeft ie whatsapp dus hoeft ie niet meer te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vader doet er niks achter, doet ie maar bij mijn moeder
Sws zijn dat soort dingen veel te hip voor hun
Wel, met nodig en stuart en gaygay.quote:
73?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder zag net bijna dat ik 73 euro had uitgegeven bij de AH, en dan had ik moeten vertellen waarom ik zoveel geld uitgeef aan de AH
Ja dat gebruikt ze steeds als excuus, ze haat mequote:
deed je boodschappen voor het gezin?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder zag net bijna dat ik 73 euro had uitgegeven bij de AH, en dan had ik moeten vertellen waarom ik zoveel geld uitgeef aan de AH
Ik kocht drie eftelingkaartjes met die korting.quote:
Nee het is alleen virtueel.quote:
Ik heb die ook gehaaldquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kocht drie eftelingkaartjes met die korting.
Is nog een cadeautje voor mijn ouders toen ze met kerst 25 jaar bij elkaar waren.
Goed bezigquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Etsu het volgende:
Een 6 binnen voor m'n wetenschappelijk advies. Nu nog 3 tentamens en hopelijk m'n P.
Met wie ga je?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Etsu het volgende:
Een 6 binnen voor m'n wetenschappelijk advies. Nu nog 3 tentamens en hopelijk m'n P.
oh heeft m'n pa ook gehaald gisterquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kocht drie eftelingkaartjes met die korting.
Is nog een cadeautje voor mijn ouders toen ze met kerst 25 jaar bij elkaar waren.
watquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef arachide. het volgende:
Humuhumunukunukuapua'a
Makihiki malahini-who
Humuhumunukunukuapua'a
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Hawana wakawakawakaniki pu pu pu.
nicequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh heeft m'n pa ook gehaald gister
hahahahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sof, sinds jij aan kwam humahumanukunukuapua, zit dat in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |