Er staat nog een variabele in je antwoord, dus dat lijkt me niet goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:13 schreef Neraice het volgende:
Ik had trouwens bij die 8-puntvraag een heel ander antwoord, maar hij klopte wel volgens mij. Iets van 2-wortel(3)/xˆ3 ofzo. Is dat dan 0 punten?
Klopt, maar ik bedoel dat de uitkomst wel klopte als je 2x en pythagoras gebruikte. Is toch wel een paar puntjes dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef RicoM95 het volgende:
[..]
Er staat nog een variabele in je antwoord, dus dat lijkt me niet goed.
Heb je de x-coördinaten van A en B uitgerekend mbv de afgeleide?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Neraice het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel dat de uitkomst wel klopte als je 2x en pythagoras gebruikte. Is toch wel een paar puntjes dan?
Nee dat had ik dus niet gedaan. Ik heb 2x gelijk gesteld aan wortel(yˆ2+xˆ2).quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef RicoM95 het volgende:
[..]
Heb je de x-coördinaten van A en B uitgerekend mbv de afgeleide?
0,7quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef JOCUL het volgende:
Welke n term denken jullie? Bewijzen was idd niet moeilijk
Tsja, ik denk dat je dan maar 1 puntje over houdt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef Neraice het volgende:
[..]
Nee dat had ik dus niet gedaan. Ik heb 2x gelijk gesteld aan wortel(yˆ2+xˆ2).
Ik wilde eerst ook stoppen na 2 hoeken van 60 graden aan te tonen, maar heb met de hoekensom toch nog even die derde ook uitgerekend. Maar een driehoek is per definitie toch gelijkzijdig als twee hoeken 60 graden zijn? Als ik docent was zou ik het in ieder geval niet fout rekenen. En jouw docent weet vast ook wel dat jij snapt dat 180 - 60 - 60 nog een keer 60 oplevert.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Stjonal het volgende:
aww, shiet
PERFECT!! soort van...
ik heb 77/79, maar de twee punten die ik verlies... ik weet niet of dat wel echt fout is.
het gaat hier om opgave 9, waar je de driehoek gelijkzijdig moet verklaren. ik heb 2 keer de constante hoek stelling gebruikt, maar daar laat ik het bij. ik heb gezegt dat om te bewijzen dat een 3hoek gelijkzijdig is 2 van de 3 zijden 60 graden moet zijn, als in, het staat voor de opgaven bij 'wat te bewijzen'. ik heb niet uitgelegd waarom dit is. dit lijkt mij... nogal logisch...
zou dat fout gerekend worden? wat is jullie mening?
Ik zou precies hetzelfde vragen. Dit heb ik ook en is volgens mij gewoon goed... Twee hoeken 60 graden? Dan is de driehoek gelijkzijdig, zo heb ik het geleerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Stjonal het volgende:
ik heb gezegt dat om te bewijzen dat een 3hoek gelijkzijdig is 2 van de 3 zijden 60 graden moet zijn, als in, het staat voor de opgaven bij 'wat te bewijzen'. logisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |