die hebben ze ook flink gepest vroegerquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:59 schreef jagga het volgende:
net als die amerikaan die geïnterviewd wordt:
Mike Litoris
dan hebben je ouders echt een hekel aan je gehad
Ik heb één paar, en een paar als reserve. Niet herkenbaar dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef jagga het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat kerels tegenwoordig bijna net zoveel schoenen hebben als vrouwen
wtf is daarmee ?
quote:
oja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef jagga het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat kerels tegenwoordig bijna net zoveel schoenen hebben als vrouwen
wtf is daarmee ?
Praten ze goed met de gedachte "een beetje metro is niet gay" ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef jagga het volgende:
wtf is daarmee ?
jah same, heb 3 paar, that's it.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb één paar, en een paar als reserve. Niet herkenbaar dit.
Try to beat this one:quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef jagga het volgende:
wtf is daarmee ?
Ik kende een Hein de Dood.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef CristinaYang het volgende:
In Nederland komt het ook voor, hier in de buurt woont een jongen die Bo Ter Ham heet
Schaamnaam 2010 Con Domen is een kennis van me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef CristinaYang het volgende:
In Nederland komt het ook voor, hier in de buurt woont een jongen die Bo Ter Ham heet
wait wut... was een latente ofzo ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Try to beat this one:
Mijn ex gebruikte foundation.
Adidas, en dat merk van die reserve kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:01 schreef jagga het volgende:
[..]
jah same, heb 3 paar, that's it.
Mijn vans, puma's en werkschoenen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kende een Hein de Dood.
Hij was nog mager ook.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schaamnaam 2010 Con Domen is een kennis van me.
Heb ook best veel schoenenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef jagga het volgende:
wtf is daarmee ?
quote:
Je moet er goed uit kunnen zien in iedere situatie natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef jagga het volgende:
wtf is daarmee ?
wast een guido, of moest hij nog uit de kast komen ?quote:
Maar om daar nou moeite voor te gaan doen, dan forceer je het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet er goed uit kunnen zien in iedere situatie natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:03 schreef jagga het volgende:
[..]
wast een guido, of moest hij nog uit de kast komen ?
Ik vermoed onzekerheid. Zo'n typische man, die je vaak op de sportschool ziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |