Nee...quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus mijn standaard Adidasschoenen zijn ook fitnessschoenen?
Die mening deel ik niet iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh, ik vind Ronaldo lekker, schijn ik ook de enige in te zijn.
Hehehe scherp blijven CY, we pakken je.
Ik vind hem ergens wel een baas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh, ik vind Ronaldo lekker, schijn ik ook de enige in te zijn.
Hehehe scherp blijven CY, we pakken je.
Ik denk ook positief over Brad Pittquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Als je ook positief denkt over keizer.
Ze zaten lekker, liepen fijn en dan krijg je dat gedoe allemaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren het ook. Had heeeel lang geleden DC's. Schenen ook skateschoenen te zijn. Ik vond ze gewoon tof.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk ook positief over Brad Pitt
Er is me recentelijk toch al verteld dat ik 'de nieuwe Ambi' aan het worden ben, dus kennelijk doe ik dat alquote:
skateschoenen lopen ook gewoon lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zaten lekker, liepen fijn en dan krijg je dat gedoe allemaal.
Is toch gewoon een topatleet man.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk ook positief over Brad Pitt
Dat gedoe hoefde ik er inderdaad niet bij te hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
skateschoenen lopen ook gewoon lekker.
ook jaren gehad.
Huhg en Spanxzie zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet idd
Ja ik sta onder strenge geheimhoudingsplicht nu, om nare sherlockpraktijken te voorkomen
Kan mij voorstellen wie het zei.. Dus brush it off.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is me recentelijk toch al verteld dat ik 'de nieuwe Ambi' aan het worden ben, dus kennelijk doe ik dat al![]()
Mag ook wel. Maar ik moet wat onderhoud plegen, dus die hou je tegoed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toch iets dat we gemeen hebbenMag ik dan nu pics van je haar zien?
Ik zwijg als het graf.quote:
Thanks sweetiequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen wie het zei.. Dus brush it off.
Ik weet voldoende.quote:
Ah ok. Ik had dat niet door.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mij niet begrijpen.....
Natuurlijk zijn dat Nike schoenen, maar dit zijn dus fitnessschoenen
quote:Cocky van Hesteren · Voedingstherapeute Genotypedieet bij Eigenaar Uniek Gezond, Voedingsadvies&Coaching
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |