Ik snap nu ook waarom jij Keizer lekker kunt vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
PreciesIk geloof dat ik iets zei in de richting van "Het voelt nu bijna alsof ik op date ben met m'n gay best friend
" oid, hij heeft beiden nooit meer gedragen
Nou... Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 'sneakers' nu hetzelfde is als 'schoenen'?
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 'sneakers' nu hetzelfde is als 'schoenen'?
Scherp.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap nu ook waarom jij Keizer lekker kunt vinden.![]()
CY, ik bijt op mijn lip nu....quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je foto's van m'n exen zietAllemaal prachtige gozers (srs)
Komt door die dreads. Als ie die niet had gehad, had ik m niks gevonden. (srs)quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap nu ook waarom jij Keizer lekker kunt vinden.![]()
Wat. Echt?! Hahaha gvd CY.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komt door die dreads. Als ie die niet had gehad, had ik m niks gevonden. (srs)
Ok dan. Ik ben niet echt thuis daarin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou... Nee.
Gewoon echt sneakers. En All Stars.
Die Vans die je nu ook overal ziet, dat zijn ook geen sneakers. Dat zijn gympen. Belangrijk verschil.quote:
Zwak punt, can't help itquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat. Echt?! Hahaha gvd CY.Wat vind je van Murdera?
Die had ik tien jaar geleden. Dat vond ik normale schoenen en iedereen liep aan mijn kop te zeuren dat het skateschoenen waren. Ik wist van niks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die Vans die je nu ook overal ziet, dat zijn ook geen sneakers. Dat zijn gympen. Belangrijk verschil.
Tranen met tuiten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwak punt, can't help it![]()
Maar ik ga even geen uitspraken doen over wat ik van mensen hier vind. Ben deze week al 4x geconfronteerd met dingen die ik hier gezegd heb, ik moet even oppassen
Ik snap je. Zag laatst iemand tijdens het uitgaan lopen op fitness schoenenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok dan. Ik ben niet echt thuis daarin.
Wat zijn dat nu weer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap je. Zag laatst iemand tijdens het uitgaan lopen op fitness schoenen
*kuch* vans ? *kuch*quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou... Nee.
Gewoon echt sneakers. En All Stars.
Wat maakt het uit joh, ik vind Ronaldo lekker, schijn ik ook de enige in te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar ik ga even geen uitspraken doen over wat ik van mensen hier vind. Ben deze week al 4x geconfronteerd met dingen die ik hier gezegd heb, ik moet even oppassen
Ik weet het niet zo goed. Als je ook positief denkt over keizer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn mening is positief, voel je je dan beter?
Dus mijn standaard Adidasschoenen zijn ook fitnessschoenen?quote:
Eh.... Neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waren het ook. Had heeeel lang geleden DC's. Schenen ook skateschoenen te zijn. Ik vond ze gewoon tof.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die had ik tien jaar geleden. Dat vond ik normale schoenen en iedereen liep aan mijn kop te zeuren dat het skateschoenen waren. Ik wist van niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |