Ik had wel een kek versiersel die ik erin kon steken. Of wat bedoel je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met van die kekke versiersels die je in die gaten kunt steken?
Gvd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na vijf dagen galstenen toch maar een dokter ingeschakeld.
Wiens optreden? Als je maar lol hebt gehad!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, helaas. Gewoon naar een optreden geweest en daarna wat wezen drinken met vrienden. Was nog op een christelijke tijd thuis ook, omdat iedereen gewoon werk/school heeft vandaag.
Ach, zo kan het lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Erg jammer, was nog wel zo nieuwsgierig naar je Ryan Gosling haar
Tom Odell! Was echt super, heerlijk avond gehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wiens optreden? Als je maar lol hebt gehad!
die crocs, daar kon je allemaal van die dingetje voor kopen. bloemetjes enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had wel een kek versiersel die ik erin kon steken. Of wat bedoel je?
Zo'n voetbalsok om hun nek ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Erg jammer, was nog wel zo nieuwsgierig naar je Ryan Gosling haar
[..]
Ik geloof dat mijn reactie daar ook op neer kwamHij had ook echt een sjaal om toen, de hele combinatie was zo ultiem gay
Oh shit ja dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die crocs, daar kon je allemaal van die dingetje voor kopen. bloemetjes enzo
Voetbalsok?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n voetbalsok om hun nek ja.Kan dat ook niet verdragen.
Feet, hands, neck, balls, extra socks warm them all.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daar leken die dingen qua grootte toch op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voetbalsok?Nee, dat had het nog enigszins straight gemaakt, dit was net een stapje erger.
Stop jij sokken in je broek ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Feet, hands, neck, balls, extra socks warm them all.
the fuck..quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daar leken die dingen qua grootte toch op.Zo'n lang, dun lappie wol.
Oh zó'n shawltje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets was hetEn dan zo'n spijkerbroek half bij die wannabee uggs ingestopt
Moet nieuwe halen... LIefst loop ik in mijn roze sneakersquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen op All-Stars vind ik altijd wel iets leuks hebben. Doet me denken aan een collega van een half jaar terug. Echt leuk.
Preciesquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zó'n shawltje.Gvd, nee, kan niet.
Niet op homo's, maar je hebt een niet al te beste smaakquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is mij al vaker (enigszins terecht) het verwijt gemaakt dat ik op homo's val
Ik heb begrepen dat 'sneakers' nu hetzelfde is als 'schoenen'?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet nieuwe halen... LIefst loop ik in mijn roze sneakersOf er op.
Ik ken wel twee homo's. Die vrouwen krijgen er geen genoeg van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet op homo's, maar je hebt een niet al te beste smaak
Wacht maar totdat je foto's van m'n exen zietquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet op homo's, maar je hebt een niet al te beste smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |