De mijne is goed. Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat ik mijn geboortedatum in mijn profiel heb staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
wel fout. Maar leuk gevonden.
Oh en die stemmenlijst
mijne is fout.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne is goed. Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat ik mijn geboortedatum in mijn profiel heb staan.
definieer bijnaquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijne is fout.
Ik ben bijna jarig
oeh, gemist, linkje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:44 schreef jagga het volgende:
even iets anders.
vaseline is gebanned, wie wat hoe waar waarom en wanneer komt die weer terug (als ze terug durft te komen na die halve rel die ik iets van een week geleden hierzo las)
Het is dat andere mensen er altijd zo'n heisa over maken, anders zou ik het niet eens opmerken denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijne is fout.
Ik ben bijna jarig
feestjequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijne is fout.
Ik ben bijna jarig
Wat praat je dan over die halterbank en niet naar de gym gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:42 schreef Murdera het volgende: [..] Ok, mn benen vallen best mee hoor. Vind ik zelf dan. Maar ben omhoog gegaan in deadlift en squatgewicht, dus dat komt vanzelf goed. En waarom lult vas over mijn benen?
![]()
das juist mijn vraagquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne is goed. Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat ik mijn geboortedatum in mijn profiel heb staan.
ik heb er nu ook niet zoveel mee, vier het ook niet nu, pas in de zomervakantie denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is dat andere mensen er altijd zo'n heisa over maken, anders zou ik het niet eens opmerken denk ik.
Wat? Ik train thuis. en op het niveau dat ik fijn vind.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat praat je dan over die halterbank en niet naar de gym gaan.
[ afbeelding ]
Ja, zou KUNNEN. Maar dat laat ik even in het midden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Dat zou een goede reden KUNNEN zijn, ja
Die benen....... Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat praat je dan over die halterbank en niet naar de gym gaan.
[ afbeelding ]
nee, linkje naar die rel, die heb jij wel meegekregen zei je net.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef jagga het volgende:
[..]
das juist mijn vraag
Maar zie hierboven in de OP, banned fagits: Vaseline_
1 maand. Volgens mij nog 2 weken. En natuurlijk komt ze terug.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:44 schreef jagga het volgende:
even iets anders.
vaseline is gebanned, wie wat hoe waar waarom en wanneer komt die weer terug (als ze terug durft te komen na die halve rel die ik iets van een week geleden hierzo las)
Laten we het een mysterie houden idd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, zou KUNNEN. Maar dat laat ik even in het midden.
Sweet, squatrack thuis?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat? Ik train thuis. en op het niveau dat ik fijn vind.
Ik vind het zo'n gedoe om niks eigenlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb er nu ook niet zoveel mee, vier het ook niet nu, pas in de zomervakantie denk ik.
Meestal wel btw, vind jarig zijn best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |