Ga je ooit ophouden met D_H bashen? Ik kan niet voor de rest spreken maar wat mij betreft is het wel weer genoeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef golfer het volgende:
Kan ik mijn schaatsen alweer uit het vet halen?
Hear, hearquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga je ooit ophouden met D_H bashen? Ik kan niet voor de rest spreken maar wat mij betreft is het wel weer genoeg.
Goedemorgen inderdaad. Als de bus me heeft thuisgebracht, is het bedtijd. En da's maar goed ook, koud kloteweer!quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
En een goede morgen allemaalZoweer gezellig naar kantoor om eens puin te gaan ruimen.
truste lein, neem een borrel en een extra dekentjequote:Op woensdag 22 mei 2013 07:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedemorgen inderdaad. Als de bus me heeft thuisgebracht, is het bedtijd. En da's maar goed ook, koud kloteweer!
Nou dankjequote:Op woensdag 22 mei 2013 08:14 schreef Pietverdriet het volgende:
truste lein, neem een borrel en een extra dekentje
D_H begon, dacht ik, met vingerwijzen hoor. Dat golfer en de zijnen hem geld kosten. Of zoiets. Dat wordt ook wel eens vermoeiend, denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga je ooit ophouden met D_H bashen? Ik kan niet voor de rest spreken maar wat mij betreft is het wel weer genoeg.
No wayquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:18 schreef Duderinnetje het volgende:
P ben je weer een beetje het menneke?
Ik heb wel 2 geweldige verhalen gelezen in het hardlooptopic, wat een gaaf evenement is dat zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No wayIk had zware issues om aan de gang te komen vanmorgen.
Het is verschrikkelijk afzien voor alle lopers en fietsers, maar de sfeer is echt heel tof! Ga je volgende keer ook mee als vrijwilliger?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 geweldige verhalen gelezen in het hardlooptopic, wat een gaaf evenement is dat zeg![]()
Slaap lekker Lein!quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedemorgen inderdaad. Als de bus me heeft thuisgebracht, is het bedtijd. En da's maar goed ook, koud kloteweer!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk afzien voor alle lopers en fietsers, maar de sfeer is echt heel tof! Ga je volgende keer ook mee als vrijwilliger?
Gewoon aanmelden bij de organisatiequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Lijkt me wel heel tof
Wie weet
Neem ik Isa mee
![]()
Ik zag op een matrixbord langs de weg dat er ook een RoPa doorkomst in Almelo isWaarschijnlijk speciaal voor een lokaal team of zo?
Leuk hequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, ik zie het al, ze zijn hier zelfs door de gemeente gekomen (niet ons dorp zelf, dat had ik wel gemerkt denk ik). Grappig zeg
Ja daar schreven de jongens van het hardlooptopic ook over, gaaf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk heWat ook een leuk idee is, is om er een flink feest van te maken in de gemeente. Dat is helemaal geweldig voor die lopers. Ze zijn daar echt heel goed in in Belgie en de Hoekse Waard. Complete dorpsfeesten. Zooooo tof!
Dit is een van de beruchtste: http://www.roparun.nl/dow(...)Doorkomst-6-Zele.pdf
Filmpjes van 2 jaar geleden...quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja daar schreven de jongens van het hardlooptopic ook over, gaaf.
De mooiste route vind ik zelf via CS de pont over naar Amsterdam Noord en via de bovenkant van het Noordzeekanaal via de dorpjes(Landsmeer, Koog ad Zaan, Westzaan, Assendelft) naar Velsen-Noord en met de sluisen naar IJmuiden. Dat is wel een stukkie om, maar je vroeg om mooi.quote:
Oh wat geweldig! Wat heerlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:01 schreef Vork het volgende:
Vakantie, dus dat wordt rondfietsen, ook door Ierland en Schotland en ja ik kom nog langs Moblo
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:01 schreef Vork het volgende:
Vakantie, dus dat wordt rondfietsen, ook door Ierland en Schotland en ja ik kom nog langs Moblo
Ik ook!quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:27 schreef Vork het volgende:
En terecht! Intussen zie ik jou overal daarzo lopen, nu ben ik aan de beurt
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Eensch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:02 schreef borisz het volgende:
De mooiste route vind ik zelf via CS de pont over naar Amsterdam Noord en via de bovenkant van het Noordzeekanaal via de dorpjes(Landsmeer, Koog ad Zaan, Westzaan, Assendelft) naar Velsen-Noord en met de sluisen naar IJmuiden. Dat is wel een stukkie om, maar je vroeg om mooi.Je kan ook wat meer bij het kanaal blijven natuurlijk. Dan zit je ook nog wel in het groen.
Wanneer open je die B&B nou? Vragen we de TROS erbijquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Helemaal te gek!!! Ik ben jaloers
Haha de TROS mag wegblijven, maar je mag wel de staatsloterij vragen eindelijk eens het juiste aantal nullen toe te voegen aan de gestorte prijzen die ik soms krijg van zequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer open je die B&B nou? Vragen we de TROS erbij
Heb nog steeds een logeerhuis voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dit jaar nog een nieuwe (tweedehands) fiets te kunnen kopen en wilde eigenlijk dan op en neer naar Rotterdam fietsen via een mooie route en onderweg hopelijk bij mensen een nachtje slapen.
Gemeubileerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1) Ligt niet op de route tussen Isa en Rotterdam
2) Is een leeg huis --> niet gezellig
Ja de charme van onderweg bij vrienden slapen, is dat je niet alleen bentquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja de charme van onderweg bij vrienden slapen, is dat je niet alleen bentDat bedoel ik met een leeg huis
*zucht* mannen *eyeroll*quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Jij snapt hetMaar wel bedankt voor het aanbod, DH
Goede instelling !quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond algemene ledenvergadering van de vve. Ben benieuwd. Ik ga er lekker simplistisch inzitten: heb je commentaar, dan mag je het zelf komen doen en ben ik weg. Scheelt me een hoop stress
Goede insteek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond algemene ledenvergadering van de vve. Ben benieuwd. Ik ga er lekker simplistisch inzitten: heb je commentaar, dan mag je het zelf komen doen en ben ik weg. Scheelt me een hoop stress
Geen probleem. Ik fiets hier ook voor m'n lol naar de Oosterburen (Elten is 24 km, Kleve 32 km) bijvoorbeeld om boodschappen te doen. Omdat het kan en omdat ik het fijn vind om een stuk te fietsen. Ik heb langere stukken ook al gedaan. Ik heb straks 4 weken de tijd waarin ik wrs. zo'n 1500 a 2000 km ga fietsen. Het lijkt veel, maar dat is ook wat je in een dag kunt doen, veel. Jullie ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef minilot het volgende:
Poeh! Ik fiets zo ongeveer één a twee keer per maand vanuit mijn dorp naar de bios in Rotterdam en hoewel dat 'maar' een uur is vind ik het toch steeds weer een pokke-eind. En gaan we derhalve de rest van de maand (lees: twee keer per week) met de auto naar de bioscoop.![]()
Helemaal dwars door Ierland en Schotland heenfietsen zou ik wat al te gortig vinden, al scheelt het natuurlijk als er halverwege ergens eenMoBlo
zit.
Jullie hadden mazzel met het droge weer vandaag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Leuk Vork!
En veel plezier Bluezz!
Net terug van een heerlijke dag in Haarlem. Ein-de-lijk naar Teylers museum geweest. De ovale zaal met mineralen is een droom die waar geworden is! En ook mijn moeder vond dat het mooiste, lol !
We hebben ook de prachtige St. Bavo gezien.
En verder heerlijk geluncht in een piepklein tapas-zaakje. Ergens tussen de Grote Markt en de Gedempte Oude Gracht. Een broodje warme lamsham met dille. Cullers, onthoud die combinatie, ik vond het heerlijk!
Ja, na een tip van een vriendin. Geweldig, ook het kattenvet wat ze verkopen, LOL!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie hadden mazzel met het droge weer vandaag.
Nog bij drogisterij v.d. Pigge onder het V&Dgebouw geweest?
Nee, het overal in zien van fossielen.quote:
Na de introductie in de St Bavo was het enorm LOL ja!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het overal in zien van fossielen.
Hier in de slowchat ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
.
Mocht het besmettelijk zijn, naast de rechterkant van de ingang van het Teylers, vind je een hoop fossielen.
24 KM is toch niet veel? uurtje trappen. afgelopen zondag ook even naar mijn ouders geweest met de fiets. heen de korte weg genomen en terug via de binnenlanden. heen was ook al 18 KM.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik fiets hier ook voor m'n lol naar de Oosterburen (Elten is 24 km, Kleve 32 km) bijvoorbeeld om boodschappen te doen. Omdat het kan en omdat ik het fijn vind om een stuk te fietsen. Ik heb langere stukken ook al gedaan. Ik heb straks 4 weken de tijd waarin ik wrs. zo'n 1500 a 2000 km ga fietsen. Het lijkt veel, maar dat is ook wat je in een dag kunt doen, veel. Jullie ook.
Lekker door het bos naar Elten fietsen over de montferlandse heuvelrug?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik fiets hier ook voor m'n lol naar de Oosterburen (Elten is 24 km, Kleve 32 km) bijvoorbeeld om boodschappen te doen. Omdat het kan en omdat ik het fijn vind om een stuk te fietsen.
Geen solo deze keer! Voor het eerst. Ik zat er niet lekker in en anderen waren gewoon beter, bovendien is er voor nieuwe mensen gekozen en dat vind ik heel leuk en goed, het niveau gaat steeds een stapje hoger. Het klinkt prachtig allemaal en ik ga lekker zonder de zenuwen alleen maar in het koor meezingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef AnneX het volgende:
Minstens 1 solo zit er toch wel in !
Zingen = decoding![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, heerlijk zo'n dag hequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Leuk Vork!
En veel plezier Bluezz!
Net terug van een heerlijke dag in Haarlem. Ein-de-lijk naar Teylers museum geweest. De ovale zaal met mineralen is een droom die waar geworden is! En ook mijn moeder vond dat het mooiste, lol !
We hebben ook de prachtige St. Bavo gezien.
En verder heerlijk geluncht in een piepklein tapas-zaakje. Ergens tussen de Grote Markt en de Gedempte Oude Gracht. Een broodje warme lamsham met dille. Cullers, onthoud die combinatie, ik vond het heerlijk!
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen solo deze keer! Voor het eerst. Ik zat er niet lekker in en anderen waren gewoon beter, bovendien is er voor nieuwe mensen gekozen en dat vind ik heel leuk en goed, het niveau gaat steeds een stapje hoger. Het klinkt prachtig allemaal en ik ga lekker zonder de zenuwen alleen maar in het koor meezingenOok al zo'n goede insteek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het waart rond in de SC.
Ook goed ! Even vrij zijn naast je learning on the job.
Het moét ( van mij).quote:
Jij snapt het... ik was zelfs een beetje opgeluchtquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook al zo'n goede insteek.![]()
Het waart rond in de SC.
Ook goed ! Even vrij zijn naast je learning on the job.
Ok dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het moét ( van mij).
Als ik in beweging ben, is het ok.
En vrijdag ben ik weer vrij, behalve mantelzorgen als strijken en nagels lakken.
Ja ik krijg ook altijd de kriebels van negers, vooral die met gebruikte kapmessen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef AnneX het volgende:
En jij denkt dat ik dat ga zien ?! voor het slapen gaan !?![]()
Erover lezen geeft mij al the creeps !
Vandaag las ik in de Spits, ergens in een klein hoekje, 87 doden bij een bomaanslag in Baghdad gisteren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij heeft deze walgelijke moord nu al meer media aandacht dan alle ellende in de Soedan of de hutu/tutsie genocide
Vooral omdat het Cameron erg goed uitkwam om het meteen tot terroristische daad te bestempelen, terwijl het gewoon overduidelijk een gestoorde negert is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij heeft deze walgelijke moord nu al meer media aandacht dan alle ellende in de Soedan of de hutu/tutsie genocide
Opluchtingquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Vergadering achter de rug. We kregen als bestuur een applaus van de aanwezigen en de vragen en commentaren vielen erg mee. Veel is afgevangen. Hopen dat we nu wat minder gezeik hebben.
Nee, dat klopt, daarom doe ik dat ook vrij gemakkelijk. Niet vergeten dat ik ook nog 24 km terug moet en meestal beladen, maar dan nog, het was ook om aan te geven dat Duitsland niet zo ver is (24 km überhaupt niet. toen ik in Wageningen werkte, ging ik ook met de fiets en dat is niet veel korter).quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef z80 het volgende:
24 KM is toch niet veel? uurtje trappen. afgelopen zondag ook even naar mijn ouders geweest met de fiets. heen de korte weg genomen en terug via de binnenlanden. heen was ook al 18 KM.
en als het beter weer is ga ik op de zondagen een blokje om van minimaal 30 KM.
Naar Elten ga ik meestal gewoon zo rechtstreeks mogelijk (en dat is vanuit Arnhem praktisch langs het spoor). Vanaf daar naar Emmerich of om via Nederland (Beek, Bergh) is wel een stuk mooier, maar wel om. Net als naar Kleve over Nijmegen een hele mooie route is, zodra je Nijmegen uit rijdt, maar ook daar pak ik meestal de kortste route via de pond Pannerden-Millingen. Dat is ook best een mooie route over de dijk, behalve als het mooi weer is, want dan stikt het er van de elektrische fietsen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Lekker door het bos naar Elten fietsen over de montferlandse heuvelrug?
Slim van ze. Nu hoeven ze niet iemand anders te zoeken die de Sjaak is als boksbal in het bestuur van de VvE..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Vergadering achter de rug. We kregen als bestuur een applaus van de aanwezigen en de vragen en commentaren vielen erg mee. Veel is afgevangen. Hopen dat we nu wat minder gezeik hebben.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit dus net te eten en zet ff het nieuws aan. Te bizar dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ff een grote wtf mijnerzijds:
http://www.zie.nl/video/a(...)-camera/m1nzfo0fpio8
Negert slacht een man af met een kapmes. Gaat vervolgens tegen omstanders die rustig staan te filmen uitleggen waarom hij het gedaan heeft, ondertussend met bloedende handen kapmessen vasthoudend, en loopt daarna terug naar het slachtoffer.![]()
Ondertussen staan er nog steeds een paar mensen met smartphones te filmen![]()
Wut
Nee. Ik heb ook tegenwoordig iets te vaak WTF-momentjes. Vooral omdat bijna iedereen een soort automatisch verlengstuk van de arm en hand heeft: mobiele telefoons die constant op paraat staan en alles filmen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:32 schreef kaasplankje het volgende:
Vind ik dus ook eigenlijk ellendig aan web 2.0/sociale media dat je met dit soort dingen tot in detail geconfronteerd wordt. Ik wil dat misschien helemaal niet weten, is dat stom?
Misselijkmakend. Werkelijk waarquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ff een grote wtf mijnerzijds:
http://www.zie.nl/video/a(...)-camera/m1nzfo0fpio8
Negert slacht een man af met een kapmes. Gaat vervolgens tegen omstanders die rustig staan te filmen uitleggen waarom hij het gedaan heeft, ondertussend met bloedende handen kapmessen vasthoudend, en loopt daarna terug naar het slachtoffer.![]()
Ondertussen staan er nog steeds een paar mensen met smartphones te filmen![]()
Wut
Slaap lekker, Leinquote:
Niet dus. Er zit meer achter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral omdat het Cameron erg goed uitkwam om het meteen tot terroristische daad te bestempelen, terwijl het gewoon overduidelijk een gestoorde negert is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lastige markt dit.Confidence through competence
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
Grrr, gaat ff niet goed bij de lampjes...Hoezo botst dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lastige markt dit.
Je hebt toch buiten dat bureau om zelf een solli daar lopen en die verliep toch goed?
Waarom zou die eigen solli-procedure niet gewoon verder kunnen gaan?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo botst dat?
Je hebt toch buiten dat bureau om zelf een solli daar lopen en die verliep toch goed?
Waarom zou die eigen solli-procedure niet gewoon verder kunnen gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al is het hoogstens een neutrale ontwikkeling, geen positieve.
Aan de andere kant: nu ik 2x aangeboden ben langs twee verschillende wegen kan er misschien een belletje rinkelen dat hij me de eerste keer ten onrechte niet heeft uitgenodigd.Confidence through competence
Dat! En je hebt er toch al (positieve) gesprekken gevoerd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de andere kant: nu ik 2x aangeboden ben langs twee verschillende wegen kan er misschien een belletje rinkelen dat hij me de eerste keer ten onrechte niet heeft uitgenodigd.
Ja, maar niet met die vent die mijn CV eerder naar de prullenbak heeft verwezen. En hij is juist belangrijk. Het is nu zaak dat de mensen die wél positief over mij zijn, hem overtuigen dat ik een face 2 face meeting kan krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat! En je hebt er toch al (positieve) gesprekken gevoerd?
Niet alleen overlaten aan die andere mensen, maar zelf ook hem daarvan proberen te overtuigen. Initiatief tonen en pro-actief zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, maar niet met die vent die mijn CV eerder naar de prullenbak heeft verwezen. En hij is juist belangrijk. Het is nu zaak dat de mensen die wél positief over mij zijn, hem overtuigen dat ik een face 2 face meeting kan krijgen.
Daar dus naartoe werken.quote:Als ik daar eenmaal zit, verkoop ik mezelf wel. Heb tot nu toe eigenlijk alleen maar sterke gesprekken gevoerd, waarin het niet aan mijn presentatie lag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
En de overheid heeft zijn administratie ook weer lekker op ordeBoeie, je hebt het Diploma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Goh, olijfolieproducerende landen hebben dit aangevraagdquote:Vorige week stemde een meerderheid van de EU-lidstaten in met de plannen die werden opgesteld op aanvraag van enkele, vooral zuidelijke lidstaten.
Mij heeft nog nooit iemand om een diploma gevraagd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die moet ook ergens geregistreerd staan, neem ik aan
Lees het bureau van Voskuijl en je weer hoe een Ambt werktquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ieflesjes-terug.html
Ha, fijn. En dan ook alle maandsalarissen van alle ambtenaren die daar tijd in gestoken hebben, wetende dat ze helemaal niks toevoegden.
[..]
Goh, olijfolieproducerende landen hebben dit aangevraagdTypisch
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Smullen dit stukje
http://www.koelman.com/2013/we-leven-in-een-zieke-wereld/
Mij ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Mij heeft nog nooit iemand om een diploma gevraagd.
Het was dan ook een belachelijk en zelfs frauderen in de hand werkend besluit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ieflesjes-terug.html
Ha, fijn. En dan ook alle maandsalarissen van alle ambtenaren die daar tijd in gestoken hebben, wetende dat ze helemaal niks toevoegden.
Goh, olijfolieproducerende landen hebben dit aangevraagdTypisch
Dat dus. Diploma staat wel geregistreerd maar de erkenning niet. Ze bellen vanmiddag voor een oplossing. Ben benieuwd waar ze mee komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die moet ook ergens geregistreerd staan, neem ik aan
bij dit wel, ivm indienen rapportage naar de overheidquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mij heeft nog nooit iemand om een diploma gevraagd.
Het beschrijft exact het zwelgen in de ellende van anderen waar ik het eerder over had, blij dat meer mensen dit zienquote:
Vond nachtdiensten altijd heerlijk. Wisselende diensten haat ik nog steeds, maar heb soms maanden achter elkaar nachtdiensten gedraaid.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh kort 'nachtje'. Altijd kl*te als je uit de nacht komt. Gelukkig pas maandag weer werken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef golfer het volgende:
Blauwe enveloppe...definitieve 2011 aanslag...*schrik*....
...u krijgt nog extra terug 397 euro.
Ha, dat zijn 2 ijsjes in Venetiequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef golfer het volgende:
Blauwe enveloppe...definitieve 2011 aanslag...*schrik*....
...u krijgt nog extra terug 397 euro.
Ja. Misschien zelfs wel 3.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand ff de drankrekening betalen?
[ afbeelding ]
Was ook het eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
Redbull maar 5 euro? Dan moet je niet zeuren over de prijs.
Scherpquote:
Jij hebt echt een afkeer tegen mensen die meer geld hebben, ist niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef golfer het volgende:
Die flesjes Christal (volgens mij van het huis Roederer) a 50.000 per stuk gaan er hier ook dagelijks doorheen.
Nee, hoezo dat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij hebt echt een afkeer tegen mensen die meer geld hebben, ist niet?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
En de overheid heeft zijn administratie ook weer lekker op ordede stelling cbr, u bent gezakt maar het systeem heeft er geslaagd van gemaakt en u een certificaat gestuurd. Hoe vaak zal dit eerder gebeurd zijn? Lekker die overheids-IT systemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of ik even het certificaat kan vernietigen en snel opnieuw examen kan doen voordat de regels per 1 juli wijzigen
Leuk, waarschijnlijk volgend jaar Go Ahead Eagles, Heracles, Zwolle en Twente in de eredivisiequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:30 schreef borisz het volgende:
Balen DH![]()
KVW-Sushi #2 alert en GAE 3-0 tegen Volendam
En wat was je usernaam 8 jaar geleden, vroeg de zeer oudgediende?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef dolcefarniente het volgende:
Oudgediende van pakweg 8 jaar geleden meldt zich...![]()
Ik ben in die tijd zelfs nog even mod geweest hier, en herinner me o.a. nog een liveradiosessie ergens in 2005...
Ik ben een tijdje weggeweest omdat het echte leven te hard aan me troken ben inmiddels al mijn inloggegevens kwijt, dus heb ik mezelf maar opnieuw geregistreerd...
Ik zie 'n boel oude bekenden, sommigen zelfs nog met dezelfde ava als 8 jaar geleden
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef dolcefarniente het volgende:
Oudgediende van pakweg 8 jaar geleden meldt zich...![]()
Ik ben in die tijd zelfs nog even mod geweest hier, en herinner me o.a. nog een liveradiosessie ergens in 2005...
Ik ben een tijdje weggeweest omdat het echte leven te hard aan me troken ben inmiddels al mijn inloggegevens kwijt, dus heb ik mezelf maar opnieuw geregistreerd...
Ik zie 'n boel oude bekenden, sommigen zelfs nog met dezelfde ava als 8 jaar geleden
Benieuwd hoeveel ziekenhuizen in Nederland gaan volgen. Ik hoorde deze week dat 'men' (geen idee wie dat zijn) 100 ziekenhuizen in Nederland willen en we hebben er 150. Eens kijken welke er allemaal de komende jaren failliet gaan.quote:Ziekenhuis ontslaat een derde van personeel
Negentig mensen die in het ziekenhuis de Sionsberg in Dokkum werken, raken hun baan kwijt. Dat is bijna een derde van het personeelsbestand. Dat maakte de raad van bestuur van het ziekenhuis donderdag bekend.
Foto: AFP
De reorganisatie is volgens de leiding nodig om te overleven. De Sionsberg verkeert al tijden in financieel zwaar weer. In september leek het ziekenhuis al te moeten sluiten, maar een fusie met Nij Smellinghe uit Drachten voorkwam dat.
De ontslagen hebben betrekking op alle afdelingen in het ziekenhuis. De reorganisatie moet voor het einde van dit jaar rond zijn. De medewerkers krijgen in september te horen wie moet vertrekken.
''Ook voor dit jaar ziet het er niet gunstig uit en is er sprake van een miljoenenverlies'', aldus Peter Littooy, voorzitter van de raad van bestuur. ''Vandaar dat we komen met een compacter ziekenhuis dat dag en nacht open is. We willen graag onze rol in de regio blijven vervullen.''
Dutch Mammaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat was je usernaam 8 jaar geleden, vroeg de zeer oudgediende?
En dan ook de thuiszorg erbij...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar nieuws, Bluezz:
[..]
Benieuwd hoeveel ziekenhuizen in Nederland gaan volgen. Ik hoorde deze week dat 'men' (geen idee wie dat zijn) 100 ziekenhuizen in Nederland willen en we hebben er 150. Eens kijken welke er allemaal de komende jaren failliet gaan.
http://www.volkskrant.nl/(...)erbal-verdrong.dhtmlquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand welk merk nou zo goed werd bevonden bij de Keuringsdienst van Waarde?
Diepvries-sushi.quote:
Nee, omgekeerd: shisuquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Diepvries-sushi.
@AnneX: ik word er niet wijzer van. Dacht dat het sushi-menu heette of zo. Nou, ik kijk morgen de uitzending nog wel een keer. thanks.
Gadverdamme jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar nieuws, Bluezz:
Benieuwd hoeveel ziekenhuizen in Nederland gaan volgen. Ik hoorde deze week dat 'men' (geen idee wie dat zijn) 100 ziekenhuizen in Nederland willen en we hebben er 150. Eens kijken welke er allemaal de komende jaren failliet gaan.
[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 23-05-2013 22:38:50 ]
Het heet Josushi en is van de C-1000 en wordt gemaakt in die Duitse fabriek die Sishu heet.quote:
Binnenkort zelfs in 50+ als die bestaat :-)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die usernaam kan ik mij nog wel herinneren.
Je mag dus ook al posten in 40+
Trusten :-) en sorry voor de out of the blue inval ;-)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Lekker langs elkaar heen posten ... Vork gaat fietsen, barre tijden, sushi, Radar...
failliete zkhzn...
Slapen![]()
Van harte Wiske!quote:
Waar heb je die opgegraven!quote:
Ja ja, you know me, I always like to make a big entrancequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef golfer het volgende:
En hiermee GC / Ongeluk met tram en fietser zien gebeuren kwam zo ooit Fok! mee binnen vallen.
Blijf je nu af-en-toe komen en leg je ons nog eens uit waarom je zolang niet hier bent geweest?quote:
In love?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk meisje tegengekomen bij het dansen
Facebook gevraagd![]()
Toen nog 1 dansje gedaan voordat ik wegging; samen op de grond geflikkerd bij een verkeerde move![]()
Samen vallen
Eerste keer dat we samen danstten sloeg ze met haar elleboog tegen mijn voortandenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:26 schreef Bluezz het volgende:
Kan ff duren.
Maar samen vallen is samen lachen samen huilen![]()
Nee, integendeel, ik ben alweer 8 jaar single :-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijf je nu af-en-toe komen en leg je ons nog eens uit waarom je zolang niet hier bent geweest?
Relatie-perikelen ofzo?
Romantisch!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Facebook gevraagd![]()
Toen nog 1 dansje gedaan voordat ik wegging; samen op de grond geflikkerd bij een verkeerde move![]()
Samen vallen
Zolang jullie de gewelddadigheden beperken tot tijdens het dansen zie ik wel kansen voor jullie!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste keer dat we samen danstten sloeg ze met haar elleboog tegen mijn voortanden![]()
Dus gewond raken tijdens het dansen is ons ding, hadden we al besloten
Samen vallen = Falling in Lovequote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Facebook gevraagd![]()
Samen vallen
Ik ook en heb al een half uur in de zon (!) gewandeldquote:
Het regent hier zo te horenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook en heb al een half uur in de zon (!) gewandeld
Vanmorgen heerlijk met matroos hond in een beetje mistig en nat maar groen en zonnig bos gelopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Hier wordt ook regen verwacht. maar vooralsnog is het dus lekker zonnig. Wel koud buiten.
Waar is dit een parodie op?quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Een van mijn vorige vriendjes dansde ook graag
Ik niet
Als we uitgingen eindigden we meestal in een of andere club.
Hij ging dan de dansvloer op en de hele club stond dan op hem te geilen want, eerlijk is eerlijk, hij was een vreselijk mooie jongen. Ik zat dan aan de bar of tafel met een wiskey wat aantekeningen door te nemen (ik hou niet zo van clubs)
Iedereen probeerde hem te versieren.
Tegen sluitingstijd liep ik dan de dansvloer op, vroeg de jongens en mannen die er omheen en met hem dansden vriendelijk excuus, zei in zijn oor, ga je mee en ging samen met hem weg.
Als blikken konden doden was is al honderd keer een hoopje as geweest.
Op zichzelf en op behind te scenes opnames. Of neem jij hem serieus?quote:
nee, maar ik dacht misschien is het een parodie van een reclame die ik niet kenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zichzelf en op behind te scenes opnames. Of neem jij hem serieus?
Pietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zat dan aan de bar of tafel met een wiskey wat aantekeningen door te nemen
Regent weerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Hier is het droog en licht![]()
Lekker fietsen zo
Ik ga ook stofzuigen nuquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Nou dan ga ik maar ff stofzuigen of zo, wachten op droog weer
En ik heb grasgemaaid, want zon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Nou dan ga ik maar ff stofzuigen of zo, wachten op droog weer
Heb jij het rode of het blauwe t-shirt aanquote:
Damn, ik heb nog een bon van ze liggen...!quote:
Schdochtersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik heb grasgemaaid, want zon.![]()
Dus na twee-en-een-halve week komen drie broers erachter dat zij samen
" moeten" overleggen / coördineren wat betreft de zorg voor hun moeder.![]()
én vader...
Alleen hoe pak je dat aan...
Dus heb ik de ( vervangend) fysio gebeld.![]()
# hoezo ( mijn) frustratie...
Mis je ook niet teveel meer aanquote:
Ja, mijn cup-schepjes zijn van Joseph joseph en komen van een kookwinkel maar Ikea heeft ze ook. En maatschepjes zie ik bij de appie, hema enz gewoon liggen hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:53 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Echt? Want die heb ik allemaal al gehadIk heb het dan over maatschepjes he, geen maatbeker..
Oh nice! Dat wordt morgen dan toch weer eens zoekenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, mijn cup-schepjes zijn van Joseph joseph en komen van een kookwinkel maar Ikea heeft ze ook. En maatschepjes zie ik bij de appie, hema enz gewoon liggen hoor
kleine aanpassing: Ikea heeft maatschepjes, niet de cups..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:03 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Oh nice! Dat wordt morgen dan toch weer eens zoeken
Wow, is er nu alweer eentje!? Ik deed mee aan die in februari. Ik heb uitsluitend reuze lekkere dingen gegeten, maar na afloop had ik toch vooral heel sterk het gevoel dat ik niet uit het juiste hout gesneden ben om fulltime vegan te zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Hey allemaal!
Ik lees al een tijdje mee in het CUL forum en wil er nu ook gaan posten. Vandaar dat ik mezelf hier maar even kom voorstellen
Ik probeer graag nieuwe recepten uit, voornamelijk vegetarische/veganistische recepten. Ik ben echter geen vegetarier, al ga ik komende maand wel meedoen met de Vegan Challenge. (www.veganchallenge.nl)
KM zoekt Amerikaanse maatschepjes, want de inhoud van am. eetlepel is meer dan nedl. ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
kleine aanpassing: Ikea heeft maatschepjes, niet de cups..
Hahaha! Ik weet ook niet of het me lukt om fulltime vegan te zijn, maar het lijkt me leuk om het een maandje te proberen. Hopelijk kan ik veel lekkere recepten uitproberen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow, is er nu alweer eentje!? Ik deed mee aan die in februari. Ik heb uitsluitend heel lekkere dingen gegeten, maar na afloop had ik toch vooral heel sterk het gevoel dat ik niet uit het juiste hout gesneden bent om fulltime vegan te zijn.
En op de eerste dag na de Vegan Challenge at ik voor het eerst in een maand weer een eitje, en pardoes brak ik een kwartier later mijn kuitbeen en moest ik een tijd lang in het gips. De Toorn des Vega-Gods
Hoi verder.![]()
Mijn maatschepjes voor theelepel en eetlepel zijn veul groter dan mijn echte thee en eetlepelsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
KM zoekt Amerikaanse maatschepjes, want de inhoud van am. eetlepel is meer dan nedl. ?
Ik heb laatst ergens gelezen dat een Nederlandse eetlepel 10 ml zou zijn, en een Amerikaanse 15. Ik kan het nu nergens meer terugvinden alleenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn maatschepjes voor theelepel en eetlepel zijn veul groter dan mijn echte thee en eetlepelsLijkt me goed dus
Ik vind ze inderdaad ook forser dan onze eetlepels in de besteklade.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:46 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens gelezen dat een Nederlandse eetlepel 10 ml zou zijn, en een Amerikaanse 15. Ik kan het nu nergens meer terugvinden alleenIk ga het eens proberen met de maatschepjes die ze bij de appie of hema verkopen
het is nog steeds een zooitje. maar met dit weer kan ik niet veel doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:51 schreef AnneX het volgende:
Lijkt de tuin weer aan kant, Zet ?! als het gras eraf is...![]()
Hiér wel.
# nog even en er ligt een nieuwe mat hier
deze groeit wel weer aan. aan beide kanten van de nieuwe boog blijkt de roos het snoeiwerk overleeft te hebben.quote:
Nou ik herinner me dat ik vroeger naast alle bordjes kleine schoteltjes dip zette. Dan kan je brood via de kaas naar die dip. Maar ik weet toch niet meer wat ik serveerde joh...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef AnneX het volgende:
Een ( frisse) groene salade naast de machtige kaas.
Ciabatta of turks brood vind ik zelf sowieso lekkerder dan stokbrood.
Wortel, bloemkoolroosjes, komkommer om te dippen.
Wat wil je met sesamzaadjesdip? doen.
Hadden we wel bij ons, maar gelukkig niet nodig het bleef droog en wel heel koud.quote:
[ Bericht 25% gewijzigd door golfer op 24-05-2013 21:54:17 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kaasfonduequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik herinner me dat ik vroeger naast alle bordjes kleine schoteltjes dip zette. Dan kan je brood via de kaas naar die dip. Maar ik weet toch niet meer wat ik serveerde joh...
Salade maken we erbij inderdaad.
Grappig, ik zou juist schuldgevoel hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:46 schreef golfer het volgende:
Het voordeel van gratis elke voorstelling kunnen bezoeken is ook dat je zonder veel schuldgevoel in de pauze lekker weer naar huis kan gaan.
Knap hoor, dat Slagerij van Kampen, maar het lijkt wel allemaal heel erg op elkaar.
Lekker nu weer proberen op temperatuur te komen.
*brrr*
Selderijstengels!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik val zo maar tussen de rozen binnen, maar vroeg me af of jullie nog tips voor de kaasfondue hebben. Wat erbij serveren? Sesamzaadjesdipje? Andere dips?
Gaat het wel Zet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:47 schreef z80 het volgende:
Gister met mijn ouders wezen uit eten in Nijmegen.
smaakte best maar zoals gewoonlijk veel te zout. en het meeste, zo niet alles, was prefab.
Ik had het idee dat ik het zelf vers beter/lekkerder kan maken.
vanmiddag eindelijk het gras een keer kunnen maaien, het is geen mooi gazonnetje geworden maar het meeste is er weer af.
nu eerst een bav groot glas alcohol om wat dingen te vergeten.
Je noemde ooit je roos onkruidquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef z80 het volgende:
deze groeit wel weer aan. aan beide kanten van de nieuwe boog blijkt de roos het snoeiwerk overleeft te hebben.
Huhquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Onverwacht heerlijk weer vandaag, paar oude vrienden op bezoek en hebben de hele middag en avond buiten gezeten, steaks op de bbq, salade, Altbier erbij, heerlijk. Moest zelfs de zonwering even naar beneden draaien tijdens het eten.
Daarom ligt het (al) in de container, vermoed ik.quote:
zon stond laag en scheen direct in het gezicht bij het eten, gemakkelijker even de zonnescherm naar beneden te doen dan tafel om te zetten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HuhOp mei buiten zitten met de zonnewering naar benee
![]()
Ik weet het, vorig jaar herinner ik me als een mooie zomer met af en toe heftig onweer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarom ligt het (al) in de container, vermoed ik.
Het is er al weer bijgegroeid ( en gesnoeid).
Piet, vorig jaar was het derig graden rond deze tijd in onze contreien.
het spul groeit ook als onkruid. zeker als de struik wat groter is.quote:
Net teruggekeken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:47 schreef AnneX het volgende:
En kijkt er iemand naar Collegetour ?
Ik niet meer. Twan![]()
Nou ik was kouder geworden dan ik dacht (met 3 lagen, ja ook fleece piet) maar het was dan ook maar 4 gradenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
En doorgewarmd, als je toch bezig bent.
Weten dat het iemand pijn kan/ zal doen...zeggen, we gaan nu naar Tonio kijken...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Net teruggekeken.
Mooie ingetogen uitzending en ik was meteen weer helemaal in het ontroerende boek Tonio.
Mooi ook dat Miriam ook nog even aan het woord kon komen.
Zo ziet verdriet er dus ook soms uit...
Weet niet wat je tegen Twan hebt, maar die deed het voortreffelijk.
Dat was van te voren met hem doorgesproken inclusief de vraag of hij dat aankon om te zien. Heel netjes gedaan en Adri vond het ook totaal niet moeilijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:20 schreef AnneX het volgende:
Weten dat het iemand pijn kan/ zal doen...zeggen, we gaan nu naar Tonio kijken...
en dan" lekker" bijna zou ik zeggen, verlekkerd, het filmpje afdraaien.
Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken naar dit brute publieke geweld.
En denk nu aan de column http://www.koelman.com/2013/we-leven-in-een-zieke-wereld/
Ja hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondVakantiegeld is gestort
Altijd fijn, zo'n bedrag op de rekening
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he
Ik ben benieuwd hoe mijn 'oprot' bedrag precies uitgekeerd wordt..
A.F.Th. exposed zichzelf er ook willens en wetens aan hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weten dat het iemand pijn kan/ zal doen...zeggen, we gaan nu naar Tonio kijken...
en dan" lekker" bijna zou ik zeggen, verlekkerd, het filmpje afdraaien.
Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken naar dit brute publieke geweld.
En denk nu aan de column http://www.koelman.com/2013/we-leven-in-een-zieke-wereld/
Ik vind het zooo rot voor die man dat hij zich maar zo schuldig blijft voelenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:27 schreef AnneX het volgende:
Het zou wat zijn zeg ! als Twan dat niet had gedaan...
Veel respect natuurlijk![]()
En ondertussen scoren.
Nee, het boek heb ik niet gelezen, wél ( bijna) alle interviews.
Zó knap, dat de ouders weer een beetje functioneren, goed en kwaad als mogelijk is.
Ik raad je het boek echt ten zeerste aan. (bieb?)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:27 schreef AnneX het volgende:
Nee, het boek heb ik niet gelezen, wél ( bijna) alle interviews.
Zó knap, dat de ouders weer een beetje functioneren, goed en kwaad als mogelijk is.
Ja, als dat voor 'jou' werkt dan is dat belangrijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:
Dat realiseer ik mij ook, dat AFT zich exposed.
Het is misschien te vergelijken met jouw boekje, toen je op zoek was naar Q...?
tóen en ná de overstromingen...
Jij schreef erover, sprak erover ( de Mot) bijv.
Ws. Ook een belangrijke fase in het verwerkingsproces.
Ooooh tnx voor de tip, ben vetfan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
Joe Bonamassa & Beth Hart.... nieuw album![]()
I knowquote:
Zo te zien is het album ook alweer te vinden op de bekende plekkenquote:
En heeft het album al weer binnen.quote:
Tsk....quote:
Bofkontquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondVakantiegeld is gestort
Altijd fijn, zo'n bedrag op de rekening
Het komt er iig aanquote:
Je hebt niet naar Rutte geluisterd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het komt er iig aan![]()
Net doorgestort naar de spaarrekening. Altijd fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |