ondanks waarschuwingsbelletjes van de trambaan, de tingel van de tram, de toeter van de tram en het rode licht, reed die gast toch door om er nog ff snel langs te schieten
die tramchauffeur boven op zijn rem, een doffe knal en ik zag em zo gelanceerd worden, met zijn achterhoofd op de grond terechtkomen en hij schoof nog een paar meter door over de grond
er was gelukkig een verpleegkundige in de buurt, die heeft hem gestabiliseerd, en ik heb zijn fiets in veiligheid gebracht, want die zag ik ineens niet meer, had iemand rechtop gezet en stond bij een boom, ben er maar bij gaan staan en heb hem later overgedragen aan een agent, want je weet maar nooit met die schoften tegenwoordig !
wat een belevenis, echt wreed !
moest ik ff kwijt
quote:kan zeker verkeerd aflopen
Op maandag 1 september 2003 23:23 schreef Schrikkie het volgende:
dit doet me gelijk denken aan dat 13 jarig jochie toen uit den-haag...kan vreselijk aflopen zoiets.
quote:weet niet, heb al nieuwssites bekeken, maar niks...
Op maandag 1 september 2003 23:24 schreef Martijn_77 het volgende:
En hoe is het met die fietser?
ik heb de ambulance zien komen en ben na de verklaring aan de agent in de tram gestapt, want ik moest verder
Het is inderdaad niet prettig om te zien hoe iemand een ongeluk krijgt. Uit ervaring weet ik dat je die laatste seconden nog wel eens vaak naar boven ziet komen...
quote:nee, deze avond staat die knal van vanmiddag op mijn netvlies
Op maandag 1 september 2003 23:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ooit in Amsterdam gehad, zeg het gelukkig NET niet..
Vrouw werd beetje door midden gereden door een vrachtwagen, terwijl je buiten even aan het werk bentEcht triest, en vergeten doe je het niet snel hoor ...
quote:ja wreed in de zin van cruel
Op maandag 1 september 2003 23:26 schreef Reintje het volgende:
Ik hoop wel dat je wreed in de letterlijke zin van het woord bedoeld?Het is inderdaad niet prettig om te zien hoe iemand een ongeluk krijgt. Uit ervaring weet ik dat je die laatste seconden nog wel eens vaak naar boven ziet komen...
Lichte hersenschudding aan overgehouden en fiets total loss
quote:Neem de tijd, en doe rustig aan ..
Op maandag 1 september 2003 23:27 schreef realist het volgende:[..]
ja wreed in de zin van cruel
misschien druk ik me verkeerd uit, maar ik voel me nog steeds shaky
quote:hij lag er ook behoorlijk levenloos bij...
Op maandag 1 september 2003 23:29 schreef Vampz het volgende:
Ik heb ook es een keer een motoragent geschept zien worden, hij zette de weg af zodat een ziekenauto door kon rijden want die had een donor orgaan mee, maar een auto zag de motor niet, knal. Het engste is dan nog wel dat ie zo levenloos op de grond bleef liggen.... Maar ja, je schrikt er toch altijd van.
quote:fenks voor de kudos
Op maandag 1 september 2003 23:30 schreef Dr.Droxz het volgende:[..]
Neem de tijd, en doe rustig aan ..
Maar voorlopig zal je je dit goed herinneren
Heeft tijd nodig
ik ben van nature 'een lullaard' dus ik lul het van me af
maar ik zal het zeker herinneren
quote:hier is zowat elke dag een ongeluk met (brom)fietser en tram
Op maandag 1 september 2003 23:32 schreef Sann_e het volgende:
* Lang leve Heerlen *we HEBBEN hier geeneens trams
Ambulance wel snel ter plekke iig, zal wel goed met hem zijn afgelopen, stond immers nix in de krant.
Maar indd vaag om mee te maken.
ik zit dagelijks in de tram en elke rit word je wel naar voren geslingerd omdat er een auto of fietser voorglipt
dan zit er echt een steekje aan je los als je het probeert te winnen van een tram die 20/30 ton weegt
edit:typo
Sterkte en ik hoop voor die jongen dat ie er uiteindelijk weer goed bovenop komt.
Voor die trams moet je inderdaad uitkijken en als het niet voor de trams is, dan voor de rails waar zeer regelmatig mensen overheen vliegen met hun fiets. Bij m'n werk op de Grote Marktstraat zie ik dat dus vrij vaak gebeuren..klote is dat.
quote:wat denk je zelf..
Op dinsdag 2 september 2003 12:22 schreef brighton het volgende:
Ik hoop dat die gast er wat van geleerd heeft!
Sterkte met het verwerken, ben ooit getuige geweest wat een trein met een lichaam kan doen. Na 12 jaar ben ik het nog steeds niet kwijt...
quote:Even Off-topic, maar die synth in je usericon, is dat die Andromeda? Heb je die zelf of wil je 'm graag
Op dinsdag 2 september 2003 14:25 schreef Beathoven het volgende:[..]
wat denk je zelf..
quote:Oei, ik kan me er wel wat mij voorstellen dat zoiets niet te verwerken is.
Op dinsdag 2 september 2003 14:32 schreef dutch-mamma het volgende:ben ooit getuige geweest wat een trein met een lichaam kan doen. Na 12 jaar ben ik het nog steeds niet kwijt...
Gelukkig heb ik geen ernstige ongelukken gezien.
quote:juist daarom bleef ik bij zijn fiets staan, omdat ik zulke berichten ook regelmatig tegenkom
Op dinsdag 2 september 2003 14:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Complimenten voor jou, realist, omdat je op zijn fiets hebt gelet!
Ik lees regelmatig in de krant van mensen die een ongeluk(je) hebben gehad, geholpen worden en vervolgens hun spullen kwijt zijnSterkte met het verwerken, ben ooit getuige geweest wat een trein met een lichaam kan doen. Na 12 jaar ben ik het nog steeds niet kwijt...
het gaat redelijk, al kan ik me niet goed concentreren vandaag
quote:de koplamp aan de kant waar de fietser geraakt werd was kapot door de klap
Op dinsdag 2 september 2003 14:35 schreef eyal het volgende:
had de tram nog schade?
heb trouwens nog steeds niks gelezen / gehoord hoe het met die gast is afgelopen, HC en West maken er geen melding van
quote:de schrik zal voorlopig wel bij iedere noodstop van de tram om mijn hart slaan, en aangezien ik iedere dag met tram reis...
Op dinsdag 2 september 2003 14:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Sterkte met het verwerken, ben ooit getuige geweest wat een trein met een lichaam kan doen. Na 12 jaar ben ik het nog steeds niet kwijt...
Naja, kip, zo`n zwart hoen dinges dat kan zwemmen. Hele stomme beesten iig. Hij was al voor ons langs overgestoken, dus wij konden doorfietsen (waren al langzamer gaan fietsen) gaat dat beest ineens vlak voor mij langs weer terug, ffies tussen ons in lopen. We fietsten vlak naast elkaar... En ineens leek het hem handig om onder de achterband van die ander te gaan liggen. Hij reed er echt midden overheen en we waren heel erg afgeremd. Stomme kipgeval spartelde beetje weg, leefde nog half ofzo
Gelukkig ben ik nog geen automobilist want het lijkt me zo`n kutgevoel geven als je een kat overrijdt (laat staan een persoon)
quote:mens of dier, ieder ongeluk/ongeval is treurig
Op dinsdag 2 september 2003 16:45 schreef -PolluX- het volgende:
Lijkt me nix om zoiets te zien gebeuren. Vond pas al erg toen ik samen met een vriend naar Zandvoort fietste en hij over een kip heen reed.Naja, kip, zo`n zwart hoen dinges dat kan zwemmen. Hele stomme beesten iig. Hij was al voor ons langs overgestoken, dus wij konden doorfietsen (waren al langzamer gaan fietsen) gaat dat beest ineens vlak voor mij langs weer terug, ffies tussen ons in lopen. We fietsten vlak naast elkaar... En ineens leek het hem handig om onder de achterband van die ander te gaan liggen. Hij reed er echt midden overheen en we waren heel erg afgeremd. Stomme kipgeval spartelde beetje weg, leefde nog half ofzo
Gelukkig ben ik nog geen automobilist want het lijkt me zo`n kutgevoel geven als je een kat overrijdt (laat staan een persoon)
het ergste vind ik het voor de trambestuurder
als die gast is gestorven (weet ik niet, maar hoop ik niet) zal ie zich wel flink klote voelen
quote:de politie heeft mijn gegevens opgenomen in het geval ze meer willen weten...
Op dinsdag 2 september 2003 16:50 schreef 2Mini het volgende:
Ben je meteen getuige voor de HTM ... was ik ook eens een keertje
En zaterdag middag met een duif die volledig door midden was gereden.
BLijft een onplezierig gezicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |