Dan weet ik wat me staat te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
Ik vind mijn voornaam lelijk, maar niet in combinatie met mijn achternaam. Maar als je mij aanspreek met mijn voor- en achternaam, dan vind ik het irritant. Net zoals je mij bij mijn achternaam noemt. #firstworldproblems
Xa-Xa-Xa- bcdefghquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
Ik vind mijn voornaam lelijk, maar niet in combinatie met mijn achternaam. Maar als je mij aanspreek met mijn voor- en achternaam, dan vind ik het irritant. Net zoals je mij bij mijn achternaam noemt. #firstworldproblems
Ik kan het altijd prima combinerenquote:
Je hebt een mooie naam hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
Jaa;Dquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan het altijd prima combineren![]()
Maar ik wil niemand weglokken hoor
Vind het altijd zo gezellig in een volle TC room
trustenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
Ik ga wel slapen, beetje mensen hier vandaan halen omdat nachtbagger vergaande glorie is. Bah.
Oke doei
Ok, die krijg ik nog wel terug na dat 'gestalk'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt een mooie naam hoor
Ja ik heb even gekeken bij Etsu's vriendenlijkst na de TC
Slaap lekker fee!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
Ik ga wel slapen, beetje mensen hier vandaan halen omdat nachtbagger vergaande glorie is. Bah.
Oke doei
Ik zit mobiel en moet betalen voor de app. Kan alleen via de appquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan het altijd prima combineren![]()
Maar ik wil niemand weglokken hoor
Vind het altijd zo gezellig in een volle TC room
Lekker chilllllll doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
Oke doei
whehehe dat doet pijn somsquote:
Mag ik je toevoegen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, die krijg ik nog wel terug na dat 'gestalk'.Maar bedankt.
omdat slappelingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
waarom gaat iedereen weg
dan ga ik ook slapen.
paxje, zie je morgen11.00 uur bij turftoren
omgquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
waarom gaat iedereen weg
dan ga ik ook slapen.
paxje, zie je morgen
Nah, alleen als ik je heb gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen?Of hou je het exclusief voor Etsu en jordy?
1) ik gaf je een kusje, dit dien je terug te doen;quote:
Terwijl Ezell mij ook nooit heeft gezien. En Jord yook niet.quote:
1) geen kusje, straks ben ik nog hommotje ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) ik gaf je een kusje, dit dien je terug te doen;
2) ik zei tot morgen, dit doen je terug te koppelen en te bevestigen;
3) ik editte mijn bericht met tijdstip, dit dien je te bevestigen;
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terwijl Ezell mij ook nooit heeft gezien. En Jord yook niet.
Facebook-vrienden sinds juli 2012quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok.Die andere twee ken ik al inmiddels twee jaar.
En zo lang heb ik ze niet eens op fb.
1) ben je ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
1) geen kusje, straks ben ik nog hommotje ofzo
2) tot morgen
3) ik ben er rond 11.30 gr
4) check WA
Serieus? Ik dacht korter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Facebook-vrienden sinds juli 2012
vind ik wel lang.
Is goed is goed. Maar al mijn vrienden zullen jaloers worden door zo'n leuk meisje in mijn vriendenlijstquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok.Die andere twee ken ik al inmiddels twee jaar.
En zo lang heb ik ze niet eens op fb.
bloed zweet tranenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht korter.Na ruim een jaar pas geaccepteerd.
Niet 's nachts opladenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) ben je ook
2) x
3) nee, 11.00 uur
4) telefoon is aan oplader
quote:
Ja, want op mijn pagina is voor niet-vrienden zo veel te zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goed is goed. Maar al mijn vrienden zullen jaloers worden door zo'n leuk meisje in mijn vriendenlijst
Enkel EXA'tjes in mijn lijst nu.quote:
Leuke foto op die hangbrug hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want op mijn pagina is voor niet-vrienden zo veel te zien.
[..]
Enkel EXA'tjes in mijn lijst nu.
Dats geheim. Naja het heeft geen haast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij was bijna leeg.
wat zei je op wa dan?
Kaasrol ook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want op mijn pagina is voor niet-vrienden zo veel te zien.
[..]
Enkel EXA'tjes in mijn lijst nu.
doe maar nietquote:
NU WIL IK T WETEN OOKquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dats geheim. Naja het heeft geen haast.
hangbruggetjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuke foto op die hangbrug hoor
Nee, jullie twee, die twee Berekuilmatties en nog eentje van school.quote:
Niet je telefoon 24/7 in handbereik hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
NU WIL IK T WETEN OOK
*rent naar slaapkamer*
dvquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, heb je leuke a-typische single meisjes op je hw?
Nah misschien dat ik ook zo ga slapenquote:
Ja dat is 2 jaar geleden ook niks gewordenquote:
Lichtelijk alternatief. Niet je stereotype meisje-meisje als je snapt wat ik bedoel.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah misschien dat ik ook zo ga slapen
Ezell dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lichtelijk alternatief. Niet je stereotype meisje-meisje als je snapt wat ik bedoel.
O zo, ik snapte het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lichtelijk alternatief. Niet je stereotype meisje-meisje als je snapt wat ik bedoel.
vermaak me dan, anders val ik in slaapquote:
Ik! Oh wachtquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, heb je leuke a-typische single meisjes op je hw?
Ja ik moet er wel kans bij hebbenquote:
En anders zwaar out of my leaguequote:
ezell en ik gaan koken en als je blijft mee eten, zal ik liefdesdrank in jullie voedsel stoppen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik moet er wel kans bij hebben
[..]
En anders zwaar out of my league
Dan worden we allebei verliefd op jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ezell en ik gaan koken en als je blijft mee eten, zal ik liefdesdrank in jullie voedsel stoppen.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan worden we allebei verliefd op jou
ik val al op dv.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan worden we allebei verliefd op jou
Hehe, kom langs dan, dan vermaak ik je wel ffquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
vermaak me dan, anders val ik in slaap
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben niet alternatief, ik ben gewoon raar.
Dit was stiekem ook wel mijn gedachte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben niet alternatief, ik ben gewoon raar.
sindsdien we elkaar op FB hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Maar Etsu, sinds wanneer ben ik lichtelijk alternatief?
Meen je dit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat jij oorsmeer in je oren hebt, is niet aan mij te wijten hoor.
ik heb gezegd dat ik bi ben.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hehe, kom langs dan, dan vermaak ik je wel ff
Oh. Ik ben ook raar, tik m aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, daarvoor weet ik te weinig over jou. Ik bedoelde over mezelf.
Mag ik toekijken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij hebt VH.
ik heb DV.
in beide zit een 'v'.
dus je hebt een halve DV en ik de andere helft.
Jullie doen toch niets. Laat VA dan met dr slapen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je blijft slapen, ga je maar in de woonkamer.
dv slaapt bij mij met een gesloten deur.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga in een hoekje bij een stopcontact met mijn laptop zitten FOK!ken
Bij zijn magnetron of koelkast?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga in een hoekje bij een stopcontact met mijn laptop zitten FOK!ken
hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jullie doen toch niets. Laat VA dan met dr slapen.
Wees niet zo onzekerquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik moet er wel kans bij hebben
[..]
En anders zwaar out of my league
Trap is echt voor simpele stakkersquote:
Oh, dus je bent 1/4e biquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?
ik hoef geen kutjes te hebben, maar zoen wel gewoon met meiden. want yolo.
Ja want dat zou DV ook in de verste verte willenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jullie doen toch niets. Laat VA dan met dr slapen.
nee, want ik heb geen gevoelens voor meiden.quote:
Koelkast. Bij de batterijenquote:
Hoezo? Omdat er niet in word gescreamt dat de hele wereld kut is en je ooh zo zielig bent?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trap is echt voor simpele stakkers
Ja. Dus je bent gewoon iemand die van beide walletjes eet, maar slechts een walletje neukt. Makkelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen gevoelens voor meiden.
en met meiden zoenen ben ik niet vies van.
wel om seks mee te hebben, want dan krijg ik hem niet rechtop.
snapje?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja. Dus je bent gewoon iemand die van beide walletjes eet, maar slechts een walletje neukt. Makkelijk.
Jij zei ooit dat je bij meisjes de baas wil zijn en bij jongens meer geleid wil worden. Dus dan pas ik in de verste verte niet bij jequote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koelkast. Bij de batterijen
Je bent lastig Etsu, wees homo, of wees het niet, maar niet half/half.quote:
Ik kan leven met een halve DVquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij hebt VH.
ik heb DV.
in beide zit een 'v'.
dus je hebt een halve DV en ik de andere helft.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ga wel bij de ice tea, icea tea, ice tea, taksi en taksi.
Nee omdat het verschikkelijk simpel is en heel veel het zelfde. Naast Flosstradamus en misschien Baauer is er weinig bijzondersquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat er niet in word gescreamt dat de hele wereld kut is en je ooh zo zielig bent?
Ik ben er nog niet achter. Jij blij nu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je bent lastig Etsu, wees homo, of wees het niet, maar niet half/half.
Zitten we vlak bij elkaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ga wel bij de ice tea, icea tea, ice tea, taksi en taksi.
ik heb de bovenste helft. je mag de onderste hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan leven met een halve DV![]()
En VH is helemaal van mijwees blijdat hij geen foto's van hem op fok wil. Ander zou ik jullie ermee doodspammen
hoequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh. Zal ik helpen met er achter komen?
En het loopt dood.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, vervelende hoek, dat wel. Je kan er niets onder zetten. Neemt ruimte in beslag.
Gewoon geile chick bellen, vragen of ze even langs kan komen. Jij neemt dr mee de slaapkamer in. Heeft ze dr bekkie vol, heb je toch iets verkeerd gedaan de afgelopen jaren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gewoon geile chick bellen, vragen of ze even langs kan komen. Jij neemt dr mee de slaapkamer in. Heeft ze dr bekkie vol, heb je toch iets verkeerd gedaan de afgelopen jaren.
Moeten we elkaar warm houdenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
In koelkastland.
[..]
Geen zolderluik of zo? Dat dacht ik.
Nee. Stairway to heaven. Maar er is blijkbaar geen heaven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
In koelkastland.
[..]
Geen zolderluik of zo? Dat dacht ik.
Of alle jassen aandoen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moeten we elkaar warm houden
Doe niet zo homofobischquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gewoon geile chick bellen, vragen of ze even langs kan komen. Jij neemt dr mee de slaapkamer in. Heeft ze dr bekkie vol, heb je toch iets verkeerd gedaan de afgelopen jaren.
Nee elkaar warm houden lijkt me beterquote:
MAAR DIT:quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee elkaar warm houden lijkt me beter
quote:
Ik raak je iedere dag achter het station, jtwtz.quote:
plopmutsquote:
Die aflevering heb ik vanmiddag gezienquote:
onder het station, in de tunnel. In mijn tunnel. De tunnel of lovequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik raak je iedere dag achter het station, jtwtz.
Tunnelception.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
onder het station, in de tunnel. In mijn tunnel. De tunnel of love
Is toch leuker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik vanmiddag gezien
Hij zegt dat hij gewoon af en toe een meisje pakt, want ja, dat verschil merk je niet, maar als en tits and fanny bij komt kijken, lukt het niet meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, hij zegt zelf dat ie het nog niet weet..
ga slapenquote:
Fanny is een leuk woordquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij gewoon af en toe een meisje pakt, want ja, dat verschil merk je niet, maar als en tits and fanny bij komt kijken, lukt het niet meer.
Ik snap em volkomen
Ik trap je deur in en spank je reet eraf als je mij niet binnenlaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus rez, jij vraagt echt om ruzie.
denk maar niet dat die meet nog doorgaat.
jij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik trap je deur in en spank je reet eraf als je mij niet binnenlaat.
Hij knijpt gewoon zn billetjes samen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij?
je krijgt een papiertje nog niet eens gevouwen.
Geil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik trap je deur in en spank je reet eraf als je mij niet binnenlaat.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij?
je krijgt een papiertje nog niet eens gevouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapenleuk geweest
ara![]()
Ezell![]()
Rockiejj![]()
Pax![]()
Rezania...
Etsu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu.augustus is best snel, vergeet dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapenleuk geweest
ara![]()
Ezell![]()
Rockiejj![]()
Pax![]()
Rezania...
EtsuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Daarom bestel ik nu alvast een zweep en zo'n platte knuppel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
augustus is best snel, vergeet dat niet.
Dan regel ik massageolie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom bestel ik nu alvast een zweep en zo'n platte knuppel.
is al goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
oh kut va vergeten omg omg omg OMG
VA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om te goedmaken en slaaplekkergroet
jouw piem0l hoef ik niet, want die is klein. die van rez' wil ik wel eens in mn handen hebben.quote:
Pak die van mij en je hebt een hernia.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw piem0l hoef ik niet, want die is klein. die van rez' wil ik wel eens in mn handen hebben.
die smiliequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso de omgeving Leiden.
[..]
Gewoon droog in de poepert. [ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Leiden lopen geile wijfen heurquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pak die van mij en je hebt een hernia.
Hij heeft wel een strakke tunnel. Ik mag zijn tunnel altijd met mijn paal verkennen in de tunnel bij het station.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw piem0l hoef ik niet, want die is klein. die van rez' wil ik wel eens in mn handen hebben.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft wel een strakke tunnel. Ik mag zijn tunnel altijd met mijn paal verkennen in de tunnel bij het station.
Nee hoor, ook veel bloed en misschien een gescheurde darmwand.quote:
okequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ook veel bloed en misschien een gescheurde darmwand.
Tantraseks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Pijpen ze je zo slecht dat je het 1,5 uut volhoudt?
Wajooo 1,5 uur
Tot over twee minuten.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ook veel bloed en misschien een gescheurde darmwand.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wajooo 1,5 uur
oh even die van noorwegen luisterenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is een leuk liedje. Ik vind die van noorwegen wel tof, vreemd genoeg
IK MOEST GEWOON NOG EVEN REAGEREN LAAT ME VERDOMMEquote:
Bah.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK MOEST GEWOON NOG EVEN REAGEREN LAAT ME VERDOMME
als we seks gaan hebben morgen, dan ga ik gewoon tussendoor FOK!ken hoor, of je t wilt of niet
10 jaar? Wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK MOEST GEWOON NOG EVEN REAGEREN LAAT ME VERDOMME
als we seks gaan hebben over 10 jaar, dan ga ik gewoon tussendoor FOK!ken hoor, of je t wilt of niet
''Edging''quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wajooo 1,5 uur
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pak die van mij en je hebt een hernia.
Das tatta is het danquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
Over 10 jaar ben ik een rijke Duitste tatta, bitches overal dan. Seks met Etsu kan dan niet meer.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Rockiejj het volgende:
Post je dan: Nu lekker anaal genomen worden.
En in KLB: Rez zn pikkie is te groot
En in SEX: livetopic!
over 10 jaar ben ik wereldberoemd (niet dat ik nu niet ben) en wilt iedereen mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
Over 10 jaar ben ik een rijke Duitste tatta, bitches overal dan. Seks met Etsu kan dan niet meer.
Over tien jaar ben ik een vieze zwerver in een kartonnen doos. Wedden dat Etsu mij kiest als huisdier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
over 10 jaar ben ik wereldberoemd (niet dat ik nu niet ben) en wilt iedereen mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Rockiejj het volgende:
Post je dan: Nu lekker anaal genomen worden.
En in KLB: Rez zn pikkie is te groot
En in SEX: livetopic!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Over tien jaar ben ik een vieze zwerver in een kartonnen doos. Wedden dat Etsu mij kiest als huisdier.
Garpje garpjequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
net gaf je toe dat je hommo was. eenmaal hommo, dan..
Knap hoorquote:
wilquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
over 10 jaar ben ik wereldberoemd (niet dat ik nu niet ben) en wilt iedereen mij.
Over 10 jaar print ik peners en bind ik ze vast aan lantaarnpalen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Praatpaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over 10 jaar print ik peners en bind ik ze vast aan lantaarnpalen.
Hihi, snap je hem, een paal op een paal. Whihihih, XD XD XD! LOLLEREINZ! !!#21!!111!11![]()
tering, ik moest echt hardop lachen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over 10 jaar print ik peners en bind ik ze vast aan lantaarnpalen.
Hihi, snap je hem, een paal op een paal. Whihihih, XD XD XD! LOLLEREINZ! !!#21!!111!11![]()
Hoelaat ben je op station bby?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dag schatje, tot morgen op het station.
omdat hij dat stuurt op fb chatquote:
hij kan op zich wel leuk zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik verdedig mezelf alvast: wansmaak is ook smaak
Iejl.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de trein van 12:18 neem.
twitter:Know twitterde op woensdag 22-05-2013 om 01:03:01The middle finger originated in Ancient Greece and was also used in Ancient Rome -- It was originally used a symbol of anal intercourse. reageer retweet
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke dame ja, ik zou haar raken.
mijne ook niet. alleen opa's en oma's.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Mijn tante komt niet op mn verjaardag
mijne ookquote:
Oh. Das ook niet luek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
mijne ook niet. alleen opa's en oma's.
Tante Lienquote:
Neenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:12 schreef Rockiejj het volgende:
Kom. Effe volposten, dan maak ik 1091 aan en gaan we slapen. Goed idee? Typ 123
jawel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |