Dan weet ik wat me staat te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
Ik vind mijn voornaam lelijk, maar niet in combinatie met mijn achternaam. Maar als je mij aanspreek met mijn voor- en achternaam, dan vind ik het irritant. Net zoals je mij bij mijn achternaam noemt. #firstworldproblems
Xa-Xa-Xa- bcdefghquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
Ik vind mijn voornaam lelijk, maar niet in combinatie met mijn achternaam. Maar als je mij aanspreek met mijn voor- en achternaam, dan vind ik het irritant. Net zoals je mij bij mijn achternaam noemt. #firstworldproblems
Ik kan het altijd prima combinerenquote:
Je hebt een mooie naam hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
Jaa;Dquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan het altijd prima combineren![]()
Maar ik wil niemand weglokken hoor
Vind het altijd zo gezellig in een volle TC room
trustenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
Ik ga wel slapen, beetje mensen hier vandaan halen omdat nachtbagger vergaande glorie is. Bah.
Oke doei
Ok, die krijg ik nog wel terug na dat 'gestalk'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt een mooie naam hoor
Ja ik heb even gekeken bij Etsu's vriendenlijkst na de TC
Slaap lekker fee!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
Ik ga wel slapen, beetje mensen hier vandaan halen omdat nachtbagger vergaande glorie is. Bah.
Oke doei
Ik zit mobiel en moet betalen voor de app. Kan alleen via de appquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan het altijd prima combineren![]()
Maar ik wil niemand weglokken hoor
Vind het altijd zo gezellig in een volle TC room
Lekker chilllllll doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
Oke doei
whehehe dat doet pijn somsquote:
Mag ik je toevoegen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, die krijg ik nog wel terug na dat 'gestalk'.Maar bedankt.
omdat slappelingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
waarom gaat iedereen weg
dan ga ik ook slapen.
paxje, zie je morgen11.00 uur bij turftoren
omgquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
waarom gaat iedereen weg
dan ga ik ook slapen.
paxje, zie je morgen
Nah, alleen als ik je heb gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen?Of hou je het exclusief voor Etsu en jordy?
1) ik gaf je een kusje, dit dien je terug te doen;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |