abonnement Unibet Coolblue
  roze dinsdag 21 mei 2013 @ 23:57:49 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126840116




Zal er een aanslag op Aysen plaatsvinden? En wie heeft dat op zijn of haar geweten? Of komt er een geheel andere schokkende wending, die heel Meerdijk zal doen choqueren?

We zien het over iets minder dan twee maanden, op 5 juli 2013!





Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

De GTST Live-topicreeks

Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 21 mei 2013 @ 23:58:24 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126840147
Als er iets in de OP anders moet hoor ik het graag. Verder is Ludo weer als een baas bezig 8-)
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 22 mei 2013 @ 00:02:49 #3
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126840399
^O^

Laten we hopen, dat hij voorlopig zo blijft!
  roze woensdag 22 mei 2013 @ 00:05:32 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126840519
Ik denk dat de zomerstop met Mike te maken heeft.. :Y Wanneer is de zomerstop nog maar weer?

[ Bericht 14% gewijzigd door Ama op 22-05-2013 00:12:05 ]
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 22 mei 2013 @ 00:10:54 #5
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_126840727
Ik hoop toch ook op onthullingen met de zomercliff. Maxime en Aysen moeten maar eens hangen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  roze woensdag 22 mei 2013 @ 00:12:15 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126840786
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Frey het volgende:
Ik hoop toch ook op onthullingen met de zomercliff. Maxime en Aysen moeten maar eens hangen.
Wanneer is de zomerstop dan?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 22 mei 2013 @ 00:13:37 #7
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_126840839
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wanneer is de zomerstop dan?
5 Juli is de zomercliff.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  roze woensdag 22 mei 2013 @ 00:14:38 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126840881
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Frey het volgende:

[..]

5 Juli is de zomercliff.
Oh dat is iets sneller dan ik dacht. Het moet haast wel met Mike of Aysen te maken hebben.. Maar ik denk toch echt een aanslag op Mike ^O^ Een zomerstop waar Ludo weer op en top baas is
Your beauty never ever scared me.
pi_126842501
Ik ben ook van het uitgebreide posten, maar dan nog probeer ik de essentie in een paar zinnen duidelijk te maken. Ik kan nu alles met een pagina lange post gaan weerleggen, waarop weer een minstens even lange tegenreactie van jou volgt. Volgens mij zijn we het er beiden over eens dat dat niet de bedoeling is.

Ik zal er uit beleefdheid toch op in proberen te gaan, hier heb ik enkele zinnen van je voor uitgekozen. Maar het is verder vooral de bedoeling ontopic te blijven, indien je je verder stoort aan de manier van posten en je wilt hier met mij over praten dan raad ik je PM aan. Je kan in dit topic uiten wat je dwars zit, niet verwachten dat iemand zich eraan aanpast. Dat kan alleen vanuit de moderatie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef SAMBAM het volgende:

ik pleit juist voor die dynamiek. En die is er niet.
Ergens voor pleiten kan en mag prima, verwacht echter niet dat er gehoor aan wordt gegeven, dit is een keuze van de individuele user, waar jij en ik volledig buiten staan.
quote:
dat irriteert me dus dat het in de context wordt gezet dat het 'vroeger niet zo was'.
Hier geldt mijn inziens hetzelfde antwoord voor, we nemen dit voor kennisgeving aan, maar daar houdt het verder ook wel bij op. Je kan het onmogelijk eenieder naar de zin proberen te maken. Ik irriteer mij er ook aan dat mijn buurman een gele auto heeft, maar ik zal er mee moeten leren leven.
quote:
Dan ga je op den duur minder graag naar die verjaardag, terwijl het best een leuke verjaardag kan zijn. ;)
Zo werkt het helaas wel, jij vindt die verjaardag niet leuk, maar wat is leuk überhaupt? Die Oom Govert aanhangers vinden het 'zo' leuk, jij 'zus'. Je kan moeilijk verwachten van een kamer van 12 man dat ze het voor jou een leukere verjaardag gaan maken ten koste van diezelfde 12 man. Het is ook enigzins hautain om te denken dat we hetzelfde leuk gaan vinden als jij als we ons er maar voor openstellen. Wij gunnen jouw je lievelingsonderwerp, jij ons hopelijk ook. ;)

quote:
Dus nee, ik wil niemand de mond snoeren, ik wil juist wél dat er leuke discussies zijn.
Een nobel streven, maar dit alles komt op het volgende neer: wat jij leuk vindt en wat wij leuk vinden verschilt kennelijk. Jouw definitie van leuk is niet minderwaardig aan dat van ons of omgekeerd, praat er gewoon over, deel het met ons, als mensen het ook vinden dan wordt er over gepost, als het onderwerp niet aanslaat dan is dat gewoon de realiteit. Je kan niet gaan verwachten dat mensen het op den duur ook leuk gaan vinden of er toch over gaan praten omdat de overtuiging dat het haast wel leuk moèt zijn in jouw hoofd zit. Dit is volgens mij de kern van waar we het over hebben.

quote:
Stuk over oude seizoen die ook kritiek verdienen.
Ik blijf het zeggen, je blijft er vanuit gaan dan we het niet anders dan jij het ziet kunnen zien, dit is niet zo en leg je er nou gewoon bij neer (geen bevel, maar een goed bedoeld advies). ^O^
quote:
Hopelijk heb ik me zo beter uitgedrukt, toegeven dat mijn laatste reactie inderdaad voort kwam uit irritatie. Want ik wil niet 6 pagina's wachten, niet posten en op den duur zelfs niet meer lezen. Ik wil juist de dynamiek van de leuke posts. En niet, mede door het kampjes gevoel, het maar laten omdat het voelt alsof het toch geen zin heeft. In de reacties van de anderen op mijn vorige bericht, voel ik heus wel dat als het plezier van het afzeiken even plaatsmaakt voor een objectieve blik het ineens veel interessanter wordt.

Best dynamisch... je verzetten tegen je eigen kamp ;)
Je hebt je vooral uitgebreider uitgedrukt, ik had het bij die eerste post ook al begrepen. Het komt er op neer dat mensen niet hetzelfde leuk vinden en dat hoeft ook niet. Zo zal ik kritiek blijven uiten op de Fischers, op bepaalde veranderingen en lovende kritieken uiten over de jaren '90. Hier kan jij niets aan veranderen. Anderzijds mag jij uiten dat je de Fischers geweldig vindt, de beginjaren helemaal niet zo goed als nu en daar kan ik niets aan veranderen, hoogstens zeggen dat ik het er niet mee eens ben.

Agree to disagree, zo houd je het mijn inziens leefbaar voor de grote menigte. ;)

Hmm en ik wilde het nog kort houden ook....

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 22-05-2013 01:19:36 ]
Een heer met stijl
pi_126842878
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Zoo waar dit :) Helemaal mee eens. Hoe hilarisch vond ik het ook om hier een tijdje terug te lezen hoe fantastisch seizoen 20 (?) opgehemeld werd, terwijl het tentijde van uitzenden helemaal werd afgekraakt. Het is de nostalgie die het doet lijken dat het beter is, maar dat is het naar mijn mening niet. De afgelopen jaren heb ik verhaallijnen gezien die herkenbaar waren, maar nog nooit zo uitgewerkt waren als nu. Tuurlijk loopt er altijd wel een verhaallijn die minder boeiend is, maar die waren er vroeger ook. Daarnaast laten de kijkcijfers ook goed zien dat het GTST van nu door vele kijkers gewaardeerd wordt. 1,8-1,9 miljoen kijkers in mei is jaren niet meer gehaald.
Ach als de kijkcijfers goed zijn, maar persoon X vindt het niet leuk dan moet ie dat kunnen zeggen. Als blijkt dat er een plek is waarbij er toevallig aardig wat mensen het met persoon X eens zijn dan kan je daar nu eenmaal weinig aan veranderen. Behalve eisen dat ze hun mening voor zich houden, terwijl jij je lovende mening wel mag geven. Lijkt me scheef en de wereld op zijn kop.

Overigens in het livetopic -dat dus niet eens over vroeger gaat en bestaat uit mensen die alleen het gtst van nu kennen- komen ook geregeld opmerkingen voorbij over het niveau en over de saaiheid. En daar wordt niemand blootgesteld aan de mening van (m)enig persoon X.
Een heer met stijl
pi_126843230
mag ik even zeggen dat ik heel stiekem hoop dat onno een zoon heeft, geweldig personage.
pi_126843294
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:42 schreef icloud het volgende:
mag ik even zeggen dat ik heel stiekem hoop dat onno een zoon heeft, geweldig personage.
Nou zijn zaken werden overgenomen door een andere Wassenaar. Ik kan het me niet meer goed herrineren, maar het was een voornaam dan ook weer een hoofdletter en dan dus de naam Wassenaar. Ik weet nu niet of het zijn broer of zijn zoon was, het zou me niks verbazen als er gewoon een familie Wassenaar was, waar hij het hoofd van was. ;)
Een heer met stijl
pi_126843321
ik zit nu 929 te kijken, bartho is echt geen spat veranderd freaky
pi_126843358
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:50 schreef icloud het volgende:
ik zit nu 929 te kijken, bartho is echt geen spat veranderd freaky
Zoals al duidelijk is, ben ik van het principe ieder z'n oordeel, maar zei je nou 'geen spat'? :P


Omstreeks 1994


Omstreeks 2012
Een heer met stijl
pi_126843379
wat rimpels maar ik nog duidelijk dat het beide bartho is, sommige mensen herken je helemaal niet meer.

misschien een domme beginnersvraag maar wie is die oude man die kennelijk op het modellenbureau werkt en steeds op bezoek gaat bij marieke, ik zit het nu te kijken en kan het mij totaal niet meer herinneren.
pi_126843405
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:56 schreef icloud het volgende:
wat rimpels maar ik nog duidelijk dat het beide bartho is, sommige mensen herken je helemaal niet meer.
Ah op die manier.
quote:
misschien een domme beginnersvraag maar wie is die oude man die kennelijk op het modellenbureau werkt en steeds op bezoek gaat bij marieke, ik zit het nu te kijken en kan het mij totaal niet meer herinneren.
Vragen zijn nooit stom hoor. ;)
Bedoel je Daniël? Dat was een personage die vooral naam maakte in de reclame en als jongerenwerker. Daarna steeds meer als de goede vriend die voor iedereen klaar stond en niet tegen onrecht kon. Marieke was zijn protégé nadat hij haar uit de klauwen redde van haar pleegvader die incest met haar pleegde.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_Dani%C3%ABl
Een heer met stijl
pi_126843411
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah op die manier.

[..]

Vragen zijn nooit stom hoor. ;)
Bedoel je Daniël? Dat was een personage die vooral naam maakte in de reclame en als jongerenwerker. Marieke was zijn protégé nadat hij haar uit de klauwen redde van haar vader die incest met haar pleegde.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_Dani%C3%ABl
Is dat daniel? ik herriner hem mij als een jonge gast, maar hij is hier al oud, grappig hoe sommige dingen een totaal eigen leven krijgen.
pi_126843421
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:00 schreef icloud het volgende:

[..]

Is dat daniel? ik herriner hem mij als een jonge gast, maar hij is hier al oud, grappig hoe sommige dingen een totaal eigen leven krijgen.
Zo was ik vergeten dat Robert en Laura halverwege seizoen 1 naar Amerika vertrokken en pas weer halverwege seizoen 3 weer hun intrek namen in hun huis in Nederland. :P
Een heer met stijl
pi_126843514
Ik zie zie nu een ouder vrouwtje die wat spulletjes komt brengen, heeft die niet later nog in een of ander comedy serie gespeeld, volgens mij het zonnetje in huis? ze komt me zo bekend voor.
pi_126843543
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:14 schreef icloud het volgende:
Ik zie zie nu een ouder vrouwtje die wat spulletjes komt brengen, heeft die niet later nog in een of ander comedy serie gespeeld, volgens mij het zonnetje in huis? ze komt me zo bekend voor.
Nora Daniël misschien? De moeder van Daniël. Die werd gespeeld door Coby Timp, die ook een rol had in 'Het Zonnetje in Huis' geloof ik..

Een heer met stijl
pi_126843560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nora Daniël misschien? De moeder van Daniël. Die werd gespeeld door Coby Timp, die ook een rol had in 'Het Zonnetje in Huis' geloof ik..

[ afbeelding ]
ja precies buurvrouw de vries, het komt weer helemaal terug, ik heb alle afleveringen gezien vroeger maar veel is er niet blijven plakken, het komt langzaam weer terug, dankjewel.
pi_126843619
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:19 schreef icloud het volgende:

[..]

ja precies buurvrouw de vries, het komt weer helemaal terug, ik heb alle afleveringen gezien vroeger maar veel is er niet blijven plakken, het komt langzaam weer terug, dankjewel.
Bepaalde dingen zijn wel opmerkelijk, zo was Coby Timp (mevrouw Daniël) 15 jaar ouder dan Wim Zomer (Daniël). Frans Koppers die meneer Daniël speelde was slechts 13 jaar ouder dan Wim Zomer. Toch vind ik ze beiden redelijk goed gecast. ;)

Dit soort dingen zijn natuurlijk vrij standaard in soaps, toch vind ik het interessant en opmerkelijk. Zie The Bold waarbij John McCook en Ron Moss als respectievelijk Eric en Ridge vader en zoon speelden en in werkelijkheid slechts 8 jaar van elkaar verschilden. Er ging zelfs het gerucht dat John zijn haar grijs liet verven in het begin om er iets ouder uit te zien (later werd het echt grijs). :P
Een heer met stijl
pi_126844174
Zo zijn er in de Bold een moeder en zoon die in werkelijkheid maar 3 jaar schelen, maar dat is ook in de soap heel duidelijk te zien en moeilijk te geloven.
Golden girls is nog een mooier voorbeeld. Dochter was in het echt ouder dan haar moeder maar dat viel in die serie niet eens op! :)
  roze woensdag 22 mei 2013 @ 10:50:59 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126848187
Louis Talpe* meest sexy man

Tijdschrift Glossy heeft de acteur uitgeroepen tot meest sexy man van Nederland. "Er is 20.000 keer gestemd, zo vertelt Louis aan RTL Boulevard.

Talpe had het niet verwacht: "Er zijn meer dan genoeg andere mooie mannen om op te stemmen. Er hebben veel dames voor de tv gezeten en ik ben heel blij dat ze voor mij hebben gekozen."

Ruud Feltkamp liet eerder weten het wel erg leuk te vinden om te winnen: "Als je genomineerd bent is het heel vleiend, maar wat moet je ermee? Ik ga niet zo staan wat ben ik sexy, maar stiekem wil ik toch graag winnen."

Feltkamp, Jim Bakkum en Louis vormden samen de top 3. Jan Kooijman werd vorig jaar verkozen tot meest sexy man van Nederland.

*Mike in GTST

[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 22-05-2013 11:24:58 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_126848741
Vindt het alledrie niet veel bijzonders. Vooral de winnaar niet. Brrr, rattenkop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')