Neehoor, niks gemist, zeker niet nalezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb ofzo
Het beste komt nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb ofzo
Die er niet isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.
Palmpjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan pak ik er effe een Smoothie bij
Let it goquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...
Dat relletje moest dus kennelijk nog eens over, en dan liefst op een manier dat het arme onschuldige jochie er naar ingeluisd werd.... dat werd hij ook, hij begrijpt alleen niet door wie.
Ik heb niks gelezen hoor? Ik las hufters en ik zei ''wie riep mij''quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...
Dat relletje moest dus kennelijk nog eens over, en dan liefst op een manier dat het arme onschuldige jochie er naar ingeluisd werd.... dat werd hij ook, hij begrijpt alleen niet door wie.
Dat kan, maar als mensen je gaan bestoken met berichtjes kan de vlam snel in de pan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef tonja het volgende:
Negeer je die shit toch? Of zeg ik nu iets heel vreemds?
Jij ook man, laat het gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen hoor? Ik las hufters en ik zei ''wie riep mij''
Maak nou niet steeds van die achterlijke complotten over mij, ik ben een hartstikke vriendelijke jongen ook al wil jij dat niet geloven.
Kwestie van eelt op je rug kweken ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan, maar als mensen je gaan bestoken met berichtjes kan de vlam snel in de pan.
Dat snap ik wel
Ja baas, dit is een bekend probleem bij mij... Moet er maar iets beter mee worden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |