PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Weet je wat nog meer snel gaat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat te snel, het doet me denken aan het begin van dit jaar toen er werd getamperd.
ja minecraftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
Voor het eckte gamen moet je denk ik toch op de pc zijn.
Ik heb het niet eens door als mijn xbox op een lagere resolutie staatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij net die quote van p4l. Ze hebben bewust niet voor de beste graphics gekozen, zodat je er meerdere kanten mee op kan.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij net die quote van p4l. Ze hebben bewust niet voor de beste graphics gekozen, zodat je er meerdere kanten mee op kan.
ik hoop het voor zequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef DuTank het volgende:
Dat blocken van 2e hands games gaan ze er vast wel weer uit halen
Tja dat wordt maybe een issue maar aan de andere kant dat doen developers nu ook al. Als je Fifa tweedehands koopt kan je ook lekker een pass kopen en bij EA gaat dat wel verdwijnen, maar niet bij alle developers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef DuTank het volgende:
Dat blocken van 2e hands games gaan ze er vast wel weer uit halen
chickiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon niks kopen en een vakantie met Peter Langhout naar Lloret de Marquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik nog eens goed nadenken voordat ik iets koop
en de andere avonden danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon niks kopen en een vakantie met Peter Langhout naar Lloret de Mar
Je wilt niet weten wat dit voor de verkoop van spellen gaat betekenen. Ik ga nu echt alleen maar FIFA en CoD ofzo kopen. BF/GTA/AC zijn spellen die ik maar even heb gespeeld en pakken nu stof. Die spellen ga ik dan ook gewoon niet meer kopen voor de Xbox1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja dat wordt maybe een issue maar aan de andere kant dat doen developers nu ook al. Als je Fifa tweedehands koopt kan je ook lekker een pass kopen en bij EA gaat dat wel verdwijnen, maar niet bij alle developers.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
en de andere avonden dan
Gewoon alleen een webapp account natuurlijk, geen afleiding
True ben ook benieuwd hoe dit in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat dit voor de verkoop van spellen gaat betekenen. Ik ga nu echt alleen maar FIFA en CoD ofzo kopen. BF/GTA/AC zijn spellen die ik maar even heb gespeeld en pakken nu stof. Die spellen ga ik dan ook gewoon niet meer kopen voor de Xbox1
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik nog eens goed nadenken voordat ik iets koop
Ik wist helemaal niet dat dat nog bestondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon niks kopen en een vakantie met Peter Langhout naar Lloret de Mar
Op zich kan dat best wel. Met FUT 14 krijg je nog packs omdat je FUT 13 hebt gespeeld. Alleen heb je dan met Fifa 15 geen start packs meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
en de andere avonden dan
Gewoon alleen een webapp account natuurlijk, geen afleiding
Gewoon wat fixen bij de fokkerts of klein beetje kopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich kan dat best wel. Met FUT 14 krijg je nog packs omdat je FUT 13 hebt gespeeld. Alleen heb je dan met Fifa 15 geen start packs meer
Ik roep ook maar iets van 15 jaar geleden. Overstappen bij de Tongelreep in Eindhoven, dat altijd uren duurdequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dat nog bestond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |