PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Weet je wat nog meer snel gaat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat te snel, het doet me denken aan het begin van dit jaar toen er werd getamperd.
ja minecraftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
Voor het eckte gamen moet je denk ik toch op de pc zijn.
Ik heb het niet eens door als mijn xbox op een lagere resolutie staatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij net die quote van p4l. Ze hebben bewust niet voor de beste graphics gekozen, zodat je er meerdere kanten mee op kan.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij net die quote van p4l. Ze hebben bewust niet voor de beste graphics gekozen, zodat je er meerdere kanten mee op kan.
ik hoop het voor zequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef DuTank het volgende:
Dat blocken van 2e hands games gaan ze er vast wel weer uit halen
Tja dat wordt maybe een issue maar aan de andere kant dat doen developers nu ook al. Als je Fifa tweedehands koopt kan je ook lekker een pass kopen en bij EA gaat dat wel verdwijnen, maar niet bij alle developers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef DuTank het volgende:
Dat blocken van 2e hands games gaan ze er vast wel weer uit halen
chickiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon niks kopen en een vakantie met Peter Langhout naar Lloret de Marquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik nog eens goed nadenken voordat ik iets koop
en de andere avonden danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon niks kopen en een vakantie met Peter Langhout naar Lloret de Mar
Je wilt niet weten wat dit voor de verkoop van spellen gaat betekenen. Ik ga nu echt alleen maar FIFA en CoD ofzo kopen. BF/GTA/AC zijn spellen die ik maar even heb gespeeld en pakken nu stof. Die spellen ga ik dan ook gewoon niet meer kopen voor de Xbox1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja dat wordt maybe een issue maar aan de andere kant dat doen developers nu ook al. Als je Fifa tweedehands koopt kan je ook lekker een pass kopen en bij EA gaat dat wel verdwijnen, maar niet bij alle developers.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
en de andere avonden dan
Gewoon alleen een webapp account natuurlijk, geen afleiding
True ben ook benieuwd hoe dit in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat dit voor de verkoop van spellen gaat betekenen. Ik ga nu echt alleen maar FIFA en CoD ofzo kopen. BF/GTA/AC zijn spellen die ik maar even heb gespeeld en pakken nu stof. Die spellen ga ik dan ook gewoon niet meer kopen voor de Xbox1
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik nog eens goed nadenken voordat ik iets koop
Ik wist helemaal niet dat dat nog bestondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon niks kopen en een vakantie met Peter Langhout naar Lloret de Mar
Op zich kan dat best wel. Met FUT 14 krijg je nog packs omdat je FUT 13 hebt gespeeld. Alleen heb je dan met Fifa 15 geen start packs meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
en de andere avonden dan
Gewoon alleen een webapp account natuurlijk, geen afleiding
Gewoon wat fixen bij de fokkerts of klein beetje kopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich kan dat best wel. Met FUT 14 krijg je nog packs omdat je FUT 13 hebt gespeeld. Alleen heb je dan met Fifa 15 geen start packs meer
Ik roep ook maar iets van 15 jaar geleden. Overstappen bij de Tongelreep in Eindhoven, dat altijd uren duurdequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dat nog bestond
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
chickiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Jezelf een eetstoornis aanpraten.. okee. 7/10. Redelijke grap.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
IK GEEF HET OP GEEN ENKELE DEVELOPER GEEFT NOG OM DE USERS DE COMMUNITY IS ROT ROT ZEG IK JE EN NU BEN IK UITERST GEFRUSTREERD IK GA DENK IK MEZELF EEN EETSTOORNIS AANPRATEN EN DAN HUILEND NAAR BED.
Hij is goed hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
TOTS CazorlaBeste speler die ik dit spel heb gebruikt. By far
Weet je het zeker?quote:
raap me opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Misschien is een dropje ook wel lekker.
keuzes.. keuzes..
Tuurlijk wel. Je hebt toch nog steeds dezelfde gamertag of je PSN ID. -> zelfde met je EA account.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich kan dat best wel. Met FUT 14 krijg je nog packs omdat je FUT 13 hebt gespeeld. Alleen heb je dan met Fifa 15 geen start packs meer
KIJK HIER MOET IK DUS ECHT VAN KOTSEN CHOCOLA BAH DAN KUN JE BETER METEEN 10KG VET NAAR BINNEN POMPEN NEE DAN STEEK IK LIEVER MIJN VINGER IN MIJN KEEL.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dit is het FUT forum. niet het chocolaatjes forum
Nou, best kut, maar wel minder kut dan gisteren. Nu weer een goddelijke pijnstiller opquote:
Ouwe chagrijn, tijd voor je medicijnen, wordt je een stuk gezelliger vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet de vorige versie op console hebben gespeeld om alleen op Web App te kunnen spelen voor de volgende versie toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je hebt toch nog steeds dezelfde gamertag of je PSN ID. -> zelfde met je EA account.
Zijn medicijn is jouw zweepje wut?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ouwe chagrijn, tijd voor je medicijnen, wordt je een stuk gezelliger van![]()
Balen man, gewoon veel rust pakken als het nodig is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, best kut, maar wel minder kut dan gisteren. Nu weer een goddelijke pijnstiller opZal ze missen als ik weer beter ben
Maar als we overstappen op de XBOX hebben we geen Free packs meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet de vorige versie op console hebben gespeeld om alleen op Web App te kunnen spelen voor de volgende versie toch?
Heb er net 1tje op. moest wel grinniken om de term chocolaatjes forumquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ouwe chagrijn, tijd voor je medicijnen, wordt je een stuk gezelliger van![]()
Geen idee, maar verwacht die overgang iig wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet de vorige versie op console hebben gespeeld om alleen op Web App te kunnen spelen voor de volgende versie toch?
Morgen maar eens mee spelen. Moet nog even kijken wat ik in welke hand hou...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
TOTS CazorlaBeste speler die ik dit spel heb gebruikt. By far
Het valt me op dat je de laatste tijd heel vaak bijna grappig ben. Helaas net niet helemaal.quote:
then we kan beter just keep spelen on the oude console...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar als we overstappen op de XBOX hebben we geen Free packs meer.
godverdomme.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar als we overstappen op de XBOX hebben we geen Free packs meer.
Ik was vandaag ziek thuis, dan zijn mijn grappen allemaal wat zwakjes...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het valt me op dat je de laatste tijd heel vaak bijna grappig ben. Helaas net niet helemaal.
But misschien is it beter to change voor de extra FUT optionsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
then we kan beter just keep spelen on the oude console...
Dat is idd wel een doorslaggevende redenquote:
Jij bent toch altijd ziek, maar dan in je hoofd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was vandaag ziek thuis, dan zijn mijn grappen allemaal wat zwakjes...
ja idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is idd wel een doorslaggevende reden
But we zijn not even uh uh sure if those functions eigenlijk wel functionen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
\
[..]
But misschien is it beter to change voor de extra FUT options
Zegt de MolXboxOneFanboy...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd ziek, maar dan in je hoofd?
Je gaat er toch niet echt blind vanuit dat de markt weer precies hetzelfde zal zijn met de nieuwe consoles hequote:
We will uiteindelijk uitvinden if they will werk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
But we zijn not even uh uh sure if those functions eigenlijk wel functionen...
yes now we are het eensch...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We will uiteindelijk uitvinden if they will werk.
Geen Büttnerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het zelf nooit doen maar wat een baas
26 x 4k discardwaarde is gewoon weer een tientje terugquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
ultimate team edition gaf ook heel veel extra content. Uiteindelijk voelden we ons allen genaaid. Xbox geeft ook veel extra exclusieve content voor FUT....
Bij de meeste winkels kosten de Ultimate Edition ook wel een 10tje meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
26 x 4k discardwaarde is gewoon weer een tientje terug
ik heb een euro meer betaaldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij de meeste winkels kosten de Ultimate Edition ook wel een 10tje meer.
Dat bedoel ik ook. Al heb ik geen idee wat het extra kostte. Dacht 5 euro ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij de meeste winkels kosten de Ultimate Edition ook wel een 10tje meer.
10 euro zeg ik toch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Al heb ik geen idee wat het extra kostte. Dacht 5 euro ofzo
Ja niet overal maar zoals ik aangaf heb je met 26x4k=104k weer 10 euro als je zou verkopen dus de kosten eruit. Dat was mijn 'punt'.quote:
ah ok, nouja ik ben blij dat ik niet de 10 euro extra heb betaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja niet overal maar zoals ik aangaf heb je met 26x4k=104k weer 10 euro als je zou verkopen dus de kosten eruit. Dat was mijn 'punt'.
van de?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ah ok, nouja ik ben blij dat ik niet de 10 euro extra heb betaald.
Hoe ging Engels? Ik had 24 punten.
Niet nagekeken, was wel prima te doen volgens mij. Zat wel regelmatig te twijfelen tussen 2 opties. Hoeveel punten waren het in totaal, 44 ofzo toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ah ok, nouja ik ben blij dat ik niet de 10 euro extra heb betaald.
Hoe ging Engels? Ik had 24 punten.
DE TIJD DIE JIJ OVERDAG NOG OP HET INTERNET HEBT HAHAHAHAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel veel dingen. De tijd bijvoorbeeld.
44.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest lachen
[..]
van de?
Daarom post ik ook wat minder.quote:
Zit daar geen gokkans op ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okequote:
Nee, zolang is jouw examen nou ook weer niet geleden. Dat weet je toch nog wel.quote:
thx zal het ff opzettenquote:
Ik weet wel dat het bij ons niet zo was dat 24 punten van de 44 een voldoende was voor Engels hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, zolang is jouw examen nou ook weer niet geleden. Dat weet je toch nog wel.
Vanaf 5.5 wel. Vond het een redelijk moeilijk examen dus ben tevreden als ik een voldoende heb.quote:
Ligt aan de norm.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij ons niet zo was dat 24 punten van de 44 een voldoende was voor Engels hoor
Ik weet niet in welk jaar je zat maar bijna elk jaar heb je met de helft een voldoendequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij ons niet zo was dat 24 punten van de 44 een voldoende was voor Engels hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |