Joh gewoon espresso met suiker af laten koelen en flink wat melk erbij! Het is inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:50 schreef Gits het volgende:
De slush maker is ook lekker met Douwe Egberts ice coffee!
#luiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Joh gewoon espresso met suiker af laten koelen en flink wat melk erbij! Het is inderdaad
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:19 schreef cora4034 het volgende:
Vandaag framboos, banaan en cocosmelk. Heerlijk
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:17 schreef het-is-mij het volgende:
Ik heb de blokker variant van 15euro gekocht vanmiddag.
Testen moet even wachten ivm vakantie
Ah, okquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef Lamb29 het volgende:
Nee je kan 3x 3 ijsjes maken... De 3de ronde duurt dan wel wat langer...
Daarna is het wel echt tijd om hem weer terug in de vriezer te mikken
Bij Oldenhof heb je een duo voor ¤25,- Dus 4 ijsjes per keer voor minder geld.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:58 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ah, okIk vind het er wel heel leuk uitzien maar ik denk niet dat ik er zelf een ga aanschaffen. Ik vind de ´ouderwetse´ manier van ijsjes maken ook gewoon ok maar heb dat al héél lang niet meer gedaan. Krijg er door dit topic wel weer zin in
dus deze week maar even kijken voor ijsvormpjes.
Voor de mensen die hem wel willen kopen hier misschien een leuke aanbieding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen Zoku maar hopelijk mag het toch hier hihi. Zonder deze topic had ik ook geen eens houdertjes gekocht hihi
Your beauty never ever scared me.
Nee hoor gewoon dit topic an sichquote:
Ik ken mezelf en vind dit waarschijnlijk de komende 2 weken helemaal tof om te doen en daarna vergeet ik dat die dingen in de vriezer liggen hihiquote:Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon dit topic an sich. Weer een paar tientjes kostend apparaat die over een paar weken in elk keukenkastje in NL te vinden is terwijl het oh-zo slecht zou moeten gaan met ons
. Die vrieshoudertjes van jou had mijn moeder ook al 25 jaar geleden en zijn idd super
.
MUST BUY NOW!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:15 schreef minilot het volgende:
http://foodgawker.com/?s=zoku
Ja, potver! Nu wil ik ook zo'n ding, voor de zomer begint.
Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef SamAxe het volgende:
Gaat lekkerquote:Op maandag 29 juli 2013 19:38 schreef Feeeeble het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef SamAxe het volgende:
[..]
Bij Oldenhof heb je een duo voor ¤25,- Dus 4 ijsjes per keer voor minder geld.
Oke, je hebt dan niet die gratis kit, maar ik denk niet dat veel mensen dat zullen missen?
Overigens ook geen verzendkosten boven de
En toch is anders.. Niet van dat keiharde ijs.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon dit topic an sich. Weer een paar tientjes kostend apparaat die over een paar weken in elk keukenkastje in NL te vinden is terwijl het oh-zo slecht zou moeten gaan met ons
. Die vrieshoudertjes van jou had mijn moeder ook al 25 jaar geleden en zijn idd super
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |