Nicequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Gewoon dik voldoende dus.Idem hier.
En dit jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef #ANONIEM het volgende:
En nu ga ik niet meer naar dat correctiemodel kijken, ik wil mijn euforische gevoel behouden.
Jaa, mij in mijn klas vond ook bijna iedereen hem makkelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef Duuc-nl het volgende:
Was eigenlijk heel makkelijk vind ik, N-term zal ook wel heel laag zijn.
Ik moet er nog drie, scheikunde, biologie en M&O. Jij alleen nog biologie en scheikunde waarschijnlijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice
Ik ga het ook niet nakijken verder. Ga er vanuit dat ik alles gewoon goed heb omdat ik geen moeite had om het te maken, dat zegt meestal genoeg bij wiskunde. Ik weet al mn antwoorden toch niet meer, en al helemaal niet alle stappen die ik op het geschreven
Hoeveel moet jij er nu nog?
[..]
En dit ja
Dat is toch geen bewijs man? Ik snap ze wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Kinderachtig dat je bij vraag 17 dat schema moet hebben. Heb gewoon het antwoord opgeschreven en gezegd dat het het enige antwoord is met 26 punten is.
Er staat bijvoorbeeld, dus misschien dat het wel wordt goed gerekend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Kinderachtig dat je bij vraag 17 dat schema moet hebben. Heb gewoon het antwoord opgeschreven en gezegd dat het het enige antwoord is met 26 punten is.
Je moet toch bewijzen hoe je aan 26 punten komt? Dat doe je door stappen uit te leggen en daar hoort zo'n schema bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Scheikunde en frans. Bio al afgeslotenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik moet er nog drie, scheikunde, biologie en M&O. Jij alleen nog biologie en scheikunde waarschijnlijk?
Ik heb ook dat schema niet, was ik te lui voor, maar wel gewoon een andere uitleg gegeven dat dit inderdaad het hoogste aantal punten was. Zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja sorry ik ga niet helpen aan een lage N-termquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Jaa, mij in mijn klas vond ook bijna iedereen hem makkelijk.
Maar er waren wel een aantal mensen die de laatste 2 opgave niet gemaakt hadden.
Dus wie weet
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Thezeurminator het volgende:
Trouwens Giovanni van Bronckhorst in de aanval zetten![]()
.
Wie waren die andere plaatjes? Die ene van Nac leek op Rob Penders ofzo. De rest had ik geen flauw ideequote:
Ik was bezig en dacht waar blijven die 6-punters nouquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Jaa, mij in mijn klas vond ook bijna iedereen hem makkelijk.
Maar er waren wel een aantal mensen die de laatste 2 opgave niet gemaakt hadden.
Dus wie weet
Oh, gewoon relaxed dan.quote:
Ik vond een schema eigenlijk niet meer dan logisch? Je moest toch wel al die combinaties berekenen om de beste te bepalen.quote:[..]
Ik heb ook dat schema niet, was ik te lui voor, maar wel gewoon een andere uitleg gegeven dat dit inderdaad het hoogste aantal punten was. Zal wel goed zijn.
Als je hoog scoort help je juist mee aan een lage N-term hè.quote:[..]
Ja sorry ik ga niet helpen aan een lage N-term
Maar hoor ook best veel mensen die denken em gewoon tussen de 5 en de 6 ofzo gemaakt te hebben hoor.
Wss vanwege de vele stappen of iets in die richting..quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef SiIk het volgende:
Oja, die laatste vraag even kijken. Snapte niet hoe ze daar 6 punten onder konden verdelen
Dat is Penders inderdaad, die andere twee ken ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wie waren die andere plaatjes? Die ene van Nac leek op Rob Penders ofzo. De rest had ik geen flauw idee
Bas Sibumquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Dat is Penders inderdaad, die andere twee ken ik niet.
Oja, hoge N-term bedoelde ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Oh, gewoon relaxed dan.
[..]
Ik vond een schema eigenlijk niet meer dan logisch? Je moest toch wel al die combinaties berekenen om de beste te bepalen.
[..]
Als je hoog scoort help je juist mee aan een lage N-term hè.
Ik kijk nu naar het antwoordmodel maar snap het nogsteeds niet. Wat is met die 1 min en al die stappen? Dit kon makkelijker hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wss vanwege de vele stappen of iets in die richting..
Inzicht? Bij A? Serieus?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, hoge N-term bedoelde ik
en berekenen vond ik niet zo nodig. Ik was een beetje luiGewoon inzicht. Zo heb ik eigenlijk alles gefixt. Kwam ook totaal niet uit die ene afgeleide eerst omdat ik het onlogisch vond. Toen toch maar na gaan denken en toen bleek het onlogische antwoord toch te kloppen
[..]
Ik kijk nu naar het antwoordmodel maar snap het nogsteeds niet. Wat is met die 1 min en al die stappen? Dit kon makkelijker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |