abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:44:57 #26
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126867953
Ja, je bent wel compleet gek als je zo vroeg opstaat voor een band.

Dus.. Wie gaat er morgenvroeg om 6u mee de setlist live volgen?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_126868023
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Arn0 het volgende:

Ik lees het wel terug.
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:47:58 #28
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126868068
Waar slaat dat op? Als je vooraan wilt staan kan dat altijd toch wel.
2000 light years from home
pi_126868355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Arn0 het volgende:

Gestoord inderdaad.
Het is dat ik toch om 7 uur op moet staan dus een uurtje minder moet kunnen. Ben benieuwd *O*

Mini toernooitje:
Openingsnummer Afsluiter en hoeveelheid nieuwe nummers.

Ik zeg: R U Mine, Fluorescent Adolescent en 3 nieuwe nummers :)
pi_126868769
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Gestoord inderdaad.
Het is dat ik toch om 7 uur op moet staan dus een uurtje minder moet kunnen. Ben benieuwd *O*

Mini toernooitje:
Openingsnummer Afsluiter en hoeveelheid nieuwe nummers.

Ik zeg: R U Mine, Fluorescent Adolescent en 3 nieuwe nummers :)
Ik wou ook 'R U Mine?' zeggen, ook 3 nieuwe nummers... Dus GMTA enzo. Dan zet ik in op 'Dancefloor'. Afsluiter zal wel 'When The Sun Goes Down' zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Merkie het volgende:
Da's niet helemaal waar natuurlijk. In zo'n zaal kom je nooit meer bij het 'hek' als er meer dan... 50? man in de rij staat. Als je vooraan in het midden wilt staan, kalmpjes vasthoudend aan de hekken, drumstokken en knipogen vangend - elke tour eens de moeite waard - moet je bij de eerste 10 zitten. Of je daar als je ouder dan 16 bent nog voor over hebt dat je uitgeput bent 6 uur voordat de show begint is een tweede.
pi_126868983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Merkie het volgende:
Ligt aan de zaal. Soms kan het absoluut niet. :P Tenzij je redelijk-in-het-voorste-kwart vooraan vindt, maar dat is voor sommige mensen natuurlijk niet genoeg :D

Overigens hoef ik ook niet tegen het hek geplakt te staan. Leuk als het kan, en ik zorg altijd dat ik op tijd ben voor een fijn plekje, maar om nou meer dan een dag voor de deur te gaan zitten ... :')
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:57:04 #32
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126875619
Vier nieuwe nummers, opener R U Mine, afsluiter.. That's Where You're Wrong.
pi_126876317
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Arn0 het volgende:
Vier nieuwe nummers, opener R U Mine, afsluiter.. That's Where You're Wrong.
Dat zou wel een verrassing zijn zeg _O_

Als terugkerende klassieker zet ik trouwens in op Leave before the Lights come on O+
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:09:42 #34
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126876401
Ik ga voor From The Ritz To The Rubble, kan niet missen :P Leave Before The Lights Come On zou vet zijn trouwens, wel de originele versie dan.
pi_126876746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Arn0 het volgende:
Ik ga voor From The Ritz To The Rubble, kan niet missen :P Leave Before The Lights Come On zou vet zijn trouwens, wel de originele versie dan.
Ik zou het geniaal vinden, als we dan maar niet hetzelfde scenario als bij Cirkus krijgen :'(
En dan wel de originele versie inderdaad. In 2009 was ie dood, maar ik heb het idee dat ze hem nu wel weer zouden kunnen doen :)
pi_126879416

Ventura, 12:00 plaatselijke tijd.

Trouwens, begon niet zonder reden over dat vijfde (live-)lid, kan nu wel zeggen dat ze vorige maand gerepeteerd hebben met een oude bekende (maar dus niet dé oude bekende die je verwacht zou hebben ;)). De wekenlange geruchten uit Sheffield zijn correct: nadat de gitarist van Mabel Love z'n 'lucky break' kreeg in de beste rock-act van Engeland van dit moment, Miles Kane, toen z'n bandje uit elkaar viel, klapt nu ook dat ándere Don Valley Bowl-voorprogrammabandje roemloos uit elkaar nu Tom Rowley - nota bene de zanger/songwriter - van Dead Sons twee, danwel drie toetsen tegelijk zal indrukken op het podium bij Arctic Monkeys.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of hij er in de US al bij is. (En héél eerlijk gezegd ook niet of hij het überhaupt wel geworden is, maar laten we eerlijk zijn: hij moet wel echt onhandelbaar zijn geweest als er na al die voorbereiding straks toch gewoon weer een crew-lid met ze op het podium staat :P).
pi_126880364
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]

Ventura, 12:00 plaatselijke tijd.

Trouwens, begon niet zonder reden over dat vijfde (live-)lid, kan nu wel zeggen dat ze vorige maand gerepeteerd hebben met een oude bekende (maar dus niet dé oude bekende die je verwacht zou hebben ;)). De wekenlange geruchten uit Sheffield zijn correct: nadat de gitarist van Mabel Love z'n 'lucky break' kreeg in de beste rock-act van Engeland van dit moment, Miles Kane, toen z'n bandje uit elkaar viel, klapt nu ook dat ándere Don Valley Bowl-voorprogrammabandje roemloos uit elkaar nu Tom Rowley - nota bene de zanger/songwriter - van Dead Sons twee, danwel drie toetsen tegelijk zal indrukken op het podium bij Arctic Monkeys.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of hij er in de US al bij is. (En héél eerlijk gezegd ook niet of hij het überhaupt wel geworden is, maar laten we eerlijk zijn: hij moet wel echt onhandelbaar zijn geweest als er na al die voorbereiding straks toch gewoon weer een crew-lid met ze op het podium staat :P).
Kijk eens aan.

Ben wel benieuwd wat voor ideeën ze met dat vijfde bandlid hebben. Ze zullen toch niet zo iemand regelen om het orgeltje te spelen op 505/pretty visitors. Kan me voorstellen dat we weer een wat meer aanwezig vijfde bandlid gaan krijgen, wellicht voor nieuwe nummers of voor terugkerende nummers. Ligt er natuurlijk ook helemaal aan welke nummers ze überhaupt gaan spelen. We gaan het straks allemaal zien.

Wel een raar idee: nu al een beetje voorpret en dan straks om 6 uur begint het hele circus weer _O_
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:59:53 #38
192683 AMDB
Visionair.
pi_126883098
Ik zeg dat ze openen met een nieuw nummer :P
pi_126883955
Mijn gok is dat ze met iets langzaams beginnen.

Onlangs zag ik die biografie in een winkel liggen. Jullie vonden het (terecht, meen ik) bespottelijk, maar heeft iemand die al gelezen?
Stay on my arm, you little charmer
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:17:17 #40
192683 AMDB
Visionair.
pi_126884244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef tim. het volgende:
Mijn gok is dat ze met iets langzaams beginnen.

Onlangs zag ik die biografie in een winkel liggen. Jullie vonden het (terecht, meen ik) bespottelijk, maar heeft iemand die al gelezen?
Als ik iets wil weten vraag ik Aisu wel.

Als ik iets niet wil weten heeft hij het waarschijnlijk toch al wel een keer gepost.
pi_126885488
Al maken ze nou binnenkort een Nederlandse gig bekend.
Assassin stabs you in your back.
pi_126885643
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef AMDB het volgende:

[..]

Als ik iets wil weten vraag ik Aisu wel.

Als ik iets niet wil weten heeft hij het waarschijnlijk toch al wel een keer gepost.
_O-.

Die "officiële ongeautoriseerde" biografie is een uitgebreide Wikipedia-samenvatting van iemand die z'n hart er niet in heeft gestopt, het alleen maar geschreven lijkt te hebben om z'n CV op te kalefateren, z'n research op Google heeft gedaan, en zelfs geen moeite heeft gedaan om ook maar iemand uit het kamp te spreken. Ik ga 'em toch ooit op de kop tikken, al was het alleen al voor het hoofdstuk over het vijfde album, waarin bepaalde speculaties via niet nader te noemen internationale fora nog vager verwerkt worden dan een gemiddeld artikel van de NME. (Je had er bij moeten zijn om te weten waarom waar ik het over heb zo grappig is, maar dat doet er niets aan af).

Maar die meuk heeft het serieus tot de Nederlandse boekhandels gered, ja?
pi_126887614
15:30 plaatselijke tijd. Soundcheck is al begonnen.

Langzame versie van 'R U Mine?' (typisch soundcheck-dingetje) en 'Don't Sit Down' tot nu toe. Uurtje later 'Cornerstone', ze maken er het beste van.

En daar gaan we, eerste nieuwe song schalt door de straten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Aisumasen op 23-05-2013 01:47:48 ]
pi_126889302
Blake is my new hero?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_126889344

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 01:51 schreef febster het volgende:
Blake is my new hero?
_O- _O- _O-. Ik kan niet bevestigen noch ontkennen dat ik deel heb in het opfokken van de iets minder snel van stof zijnde Zuid-Amerikaanse fans.

'Cornerstone' dus, https://vine.co/v/b9EZzuTMpbu. Nieuwe song. En nu 'R U Mine?' weer. En nóg een nieuwe!

edit: Gehoord. Mag je een mening vormen over een vergalmd fragment? Generiek 'R U Mine?'-riff?

[ Bericht 7% gewijzigd door Aisumasen op 23-05-2013 01:59:16 ]
pi_126889421
Jij zit er duidelijk (veel) dieper in dan ik, plus het blijven de Monkeys, grote kans dat de songtitels die ik voorbij zie komen een (incrowd) tongue in cheek grapje zijn :P.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 23 mei 2013 @ 01:59:11 #47
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126889425
That's Where You're Wrong gesoundcheckt. Dat is alvast goed voor mijn voorspelling :7
pi_126889451
Ooh wacht, deze is wel erg flauw :P.
pi_126889476
Ik word helemaal gestoord van die inside jokes van jullie.
pi_126889527
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die inside jokes van jullie.
Nou, dat blijft behoorlijk binnen de perken toch :P? Ik heb het er nooit over.

Belangrijkste: al 2 nieuwe songs gesoundcheckt, fragment van één van die 2 klinkt als een generieke versie van 'R U Mine?'. Voor de rest hetzelfde riedeltje inclusief soundcheck-opwarmertjes 'Cornerstone' en 'That's Where You're Wrong'. Tevens:

Updates van het oude shirt :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')