Ik lees het wel terug.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Arn0 het volgende:
Ja, je bent wel compleet gek als je zo vroeg opstaat voor een band.
Dus.. Wie gaat er morgenvroeg om 6u mee de setlist live volgen?
Gestoord inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Arn0 het volgende:
Ja, je bent wel compleet gek als je zo vroeg opstaat voor een band.
Dus.. Wie gaat er morgenvroeg om 6u mee de setlist live volgen?
Ik wou ook 'R U Mine?' zeggen, ook 3 nieuwe nummers... Dus GMTA enzo. Dan zet ik in op 'Dancefloor'. Afsluiter zal wel 'When The Sun Goes Down' zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Gestoord inderdaad.
Het is dat ik toch om 7 uur op moet staan dus een uurtje minder moet kunnen. Ben benieuwd![]()
Mini toernooitje:
Openingsnummer Afsluiter en hoeveelheid nieuwe nummers.
Ik zeg: R U Mine, Fluorescent Adolescent en 3 nieuwe nummers
Da's niet helemaal waar natuurlijk. In zo'n zaal kom je nooit meer bij het 'hek' als er meer dan... 50? man in de rij staat. Als je vooraan in het midden wilt staan, kalmpjes vasthoudend aan de hekken, drumstokken en knipogen vangend - elke tour eens de moeite waard - moet je bij de eerste 10 zitten. Of je daar als je ouder dan 16 bent nog voor over hebt dat je uitgeput bent 6 uur voordat de show begint is een tweede.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Merkie het volgende:
Waar slaat dat op? Als je vooraan wilt staan kan dat altijd toch wel.
Ligt aan de zaal. Soms kan het absoluut niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Merkie het volgende:
Waar slaat dat op? Als je vooraan wilt staan kan dat altijd toch wel.
Dat zou wel een verrassing zijn zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Arn0 het volgende:
Vier nieuwe nummers, opener R U Mine, afsluiter.. That's Where You're Wrong.
Ik zou het geniaal vinden, als we dan maar niet hetzelfde scenario als bij Cirkus krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Arn0 het volgende:
Ik ga voor From The Ritz To The Rubble, kan niet missenLeave Before The Lights Come On zou vet zijn trouwens, wel de originele versie dan.
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Ventura, 12:00 plaatselijke tijd.
Trouwens, begon niet zonder reden over dat vijfde (live-)lid, kan nu wel zeggen dat ze vorige maand gerepeteerd hebben met een oude bekende (maar dus niet dé oude bekende die je verwacht zou hebben). De wekenlange geruchten uit Sheffield zijn correct: nadat de gitarist van Mabel Love z'n 'lucky break' kreeg in de beste rock-act van Engeland van dit moment, Miles Kane, toen z'n bandje uit elkaar viel, klapt nu ook dat ándere Don Valley Bowl-voorprogrammabandje roemloos uit elkaar nu Tom Rowley - nota bene de zanger/songwriter - van Dead Sons twee, danwel drie toetsen tegelijk zal indrukken op het podium bij Arctic Monkeys.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of hij er in de US al bij is. (En héél eerlijk gezegd ook niet of hij het überhaupt wel geworden is, maar laten we eerlijk zijn: hij moet wel echt onhandelbaar zijn geweest als er na al die voorbereiding straks toch gewoon weer een crew-lid met ze op het podium staat).
Als ik iets wil weten vraag ik Aisu wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef tim. het volgende:
Mijn gok is dat ze met iets langzaams beginnen.
Onlangs zag ik die biografie in een winkel liggen. Jullie vonden het (terecht, meen ik) bespottelijk, maar heeft iemand die al gelezen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik iets wil weten vraag ik Aisu wel.
Als ik iets niet wil weten heeft hij het waarschijnlijk toch al wel een keer gepost.
quote:
Nou, dat blijft behoorlijk binnen de perken tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die inside jokes van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |