Super! Ik bereken mijn geschatte cijfers altijd op Laks. Dat is dus eigenlijk al 0,5 - 1,5? (Examenklacht.nl is zuster van Laks.)quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Oké...
Voor Friese taal heb ik uit de 46 punten 42 punten gesleept. Dus: 42 / 46 x 9 + onbekend?
Hoe kom ik erachter wat de norm inhoudt?
Ja, ja, landelijke gemiddelde, 2,0.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Sebesse het volgende:
Is er altijd een norm? Of kan de norm ook 0 zijn? Hoe wordt dit bepaald? Wat is in principe de maximale norm?
Hihi, bedankt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Staat om 8 uur smorgens op CITO site op de dag van uitslag.
[..]
Ja, ja, landelijke gemiddelde, 2,0.
ze bepalen het door het landelijke gemiddelde volgens mij ongeveer op een 6 te krijgen.....quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Sebesse het volgende:
Is er altijd een norm? Of kan de norm ook 0 zijn? Hoe wordt dit bepaald? Wat is in principe de maximale norm?
Nee. Daarmee praat je jezelf valse hoop aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Nosterum het volgende:
[..]
ze bepalen het door het landelijke gemiddelde volgens mij ongeveer op een 6 te krijgen.....
en je hebt nu wel erg lage normen genomen voor ieder vak.... ik zou per vak op een gemiddelde van een n-term van 1 gaan zitten denk ik.....
Hahahah ook 2 weken van te voren. Echt niet maanden van te voren. Weet niet waar jij dat vandaan haalt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Jiang153 het volgende:
WTF jij slecht bij M&O!?!
Jij begon al maanden van tevoren met leren en ik 2 weken en zelfs voor mijn gevoel ging die wel ongeacht de doorrekenfouten. Nederlands ging wel kut
oke laten we zeggen dat je erg veel eraan gedaan heb gezien de reacties in de exa forumsquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Hahahah ook 2 weken van te voren. Echt niet maanden van te voren. Weet niet waar jij dat vandaan haalt.
Ik had SE toetsweek vlak voor de examens.
Ik heb geen eens tijd om maanden van te voren te leren..
Ja, maar iedereen doet zijn/haar best om te slagen. Was zenuwachtig ook, dat speelt ook een rol. Was mijn eerste examen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oke laten we zeggen dat je erg veel eraan gedaan heb gezien de reacties in de exa forums
kan hoger dan 2,0 zijn, tijdje geleden een 2,1 volgens mij ergensquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Staat om 8 uur smorgens op CITO site op de dag van uitslag.
[..]
Ja, ja, landelijke gemiddelde, 2,0.
Kortom, als de n-term gemiddeld 0,2 is ben je geslaagd. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:52 schreef Sucuk het volgende:
Toch uit onzekerheid alle cijfers weer opnieuw berekend en gekeken naar de correctievoorschriften.
Dit heb ik als cijfers minimaal met een N-term van 0.0:
NL: 5.2 (100% zeker, minimaal)
ENG: 5.7 (100% zeker, minimaal)
DU: 5.7 (100% zeker, minimaal)
WISK: 6.0 (-/+ kan dus 5.6 zijn of nog net een 6.3)
M&O : 3.7 (100% zeker, minimaal)
G.S: 5.6 (100% zeker, minimaal)
wat ik met minimaal bedoel , is dus dat ik zeker ben dat dit ongeveer de cijfers kunnen zijn met een n-term van 0.0
Ik heb nog alleen maar economie te gaan... en dit zijn samen een CE-gemiddelde van: 5.3
En hoe hoog acht je die kans?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef Push. het volgende:
[..]
Kortom, als de n-term gemiddeld 0,2 is ben je geslaagd. Gefeliciteerd
En toch blijven het kut cijfersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef Push. het volgende:
[..]
Kortom, als de n-term gemiddeld 0,2 is ben je geslaagd. Gefeliciteerd
Ja. Ik weet niet hoeveel ik voor economie zal moet gaan halen om 100% zeker moet zijn van het slagen.. Je zou zeggen 10.0 maar ja..quote:
Maak gewoon die examens en daarna is het hopen dat je bent geslaagd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet hoeveel ik voor economie zal moet gaan halen om 100% zeker moet zijn van het slagen.. Je zou zeggen 10.0 maar ja..![]()
Veel onzekerheid pff![]()
Ach ja, voor de meesten geldt toch geslaagd is geslaagd. Boeie dan wat voor cijfers er op staan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En toch blijven het kut cijfers![]()
Maar dat maakt voor het HBO toch niks meer uit!
Ja wat denk je zelfquote:
Onbewust misschien wel ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Ach ja, voor de meesten geldt toch geslaagd is geslaagd. Boeie dan wat voor cijfers er op staan.
[..]
Ja wat denk je zelf. 'Normale' n-termen liggen tussen 0,5 en 1,5. Dit is beetje te veel naar bevestiging vragen.
Twee weken van te voren beginnen met leren een korte periode vindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Jiang153 het volgende:
WTF jij slecht bij M&O!?!
Jij begon al maanden van tevoren met leren en ik 2 weken en zelfs voor mijn gevoel ging die wel ongeacht de doorrekenfouten. Nederlands ging wel kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |