Tot nu toe wel, maar ik ben geen fan van zo'n lijntje.. Hopelijk komt er zo een mooie nieuwe cell.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik kijken moet. Reed Timmer heeft het over die cel oost van Amarillo waar nu ook een TW afgegeven is.
Omdat het een lange lijn is, en niet een lijntje wat zich kan voeden met wat kleinere celletjes in de buurt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar ik ben geen fan van zo'n lijntje.. Hopelijk komt er zo een mooie nieuwe cell.
quote:
Mooi, hoop komende anderhalf uur nog iets te zien te krijgen. Moest wel even slikken vanochtend toen ik de video's van vannacht zag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef Drassss het volgende:
Meestal zijn die mooie ronde cellen het beste. Dan krijg je langzaam een haak en bam, tornado.
Ik lees al dat New9 (oklahoma) spotters richting het westen rijden dus die komen vanzelf wel online als het los gaat in de staat.
Ik had niet eens meegekregen dat er vandaag een tornado in Italië wasquote:
Dat wil ik iedere avond, en aangezien ik op dit moment nog maar 50% werk, kan ik morgen echt niet te laat binnen komen met het nieuws -tornado's-.quote:
twitter:tigerw701 twitterde op woensdag 29-05-2013 om 23:19:34Tornado on the ground headed for mobeetie, tx. Take shelter immediately. Confirmed report by @Jeff_Piotrowski #txwx http://t.co/4uxVvfL2lm reageer retweet
Dat probeer ik serieus al 5 jaar lang, vroeg naar bed gaan.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Drassss het volgende:
http://www.news9.com/Global/category.asp?C=207228&BannerId=1017
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wel, niet, wel, niet, wel niet - undecided -
Inmiddels een moderate risk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:36 schreef Drassss het volgende:
Ik verwacht voor vandaag nog een upgrade naar moderate risk. Oklahoma gaat weer te maken krijgen met supercells die hagel en tornado´s kunnen produceren. De hagel kans kan naar extreem gaan..
Momenteel nog een slight risk.
Noop, 2e warning nu afgegeven. Mag ook van mij niet voor 22:30 beginnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Gaat vanavond weer niet vroeg worden vrees ik.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Zou toch niet zo zijn dat het systeem rond Moore activeert
Dat valt nog niet te zeggen. Het lijkt gelukkig net ten zuiden van Moore te trekken.quote:
In het afgegeven gebied 10% kans op een tornado van een EF2-EF5 formaat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Disorder het volgende:
Hoe heftig is de verwachting voor vandaag?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nog geen tornado's, ik weet niet waar jullie het vandaan halen...
twitter:wxbrad twitterde op donderdag 30-05-2013 om 22:13:533:13pm CDT--> Confirmed tornado on the ground near Perkins, OK http://t.co/CcCur5SZ6w #okwx #tornado reageer retweet
(nog) Geen gevaar voor Moore.quote:
quote:
Gecorrigeerdquote:
Omdat het ver van je bed is....quote:
Och dat is ook 50/50. De helft is daar ook aan het chasenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Omdat het ver van je bed is....
Maar de bewoners daar denken er wel anders over.
Volgens mij zou jij nu ook buiten zijn en vloeken als de gsmmasten omknallen waardoor je geen internetverbinding meer hebtquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och dat is ook 50/50. De helft is daar ook aan het chasen
Ik heb mijn neus nog danquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij nu ook buiten zijn en vloeken als de gsmmasten omknallen waardoor je geen internetverbinding meer hebt
Ben jij wel eens een Amerikaan tegengekomen die met een paraplu op straat liep in die regio? Cars, cars, cars.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:57 schreef -CRASH- het volgende:
Daar helpt een paraplu niet tegen de regen.
Misschien een onwetende toeristquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij wel eens een Amerikaan tegengekomen die met een paraplu op straat liep in die regio? Cars, cars, cars.
Hier als in OK? en nu niet meer? Ik krijg nog steeds de rillingen als ik die sirene hoorquote:
Uh, help mij even Drasss, jij zit nu iets noordelijker dan ik te kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:05 schreef Drassss het volgende:
Ahnee niet Guthrie, dat is een mooi dorpje.
Guthrie ligt een kilometer of 15 noord van Edmond, OKC.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, help mij even Drasss, jij zit nu iets noordelijker dan ik te kijken.
ja, daar zit ik dus nu te kijken. Maar ik ben niet zo ervaren als jij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Drassss het volgende:
Nu de vraag of net iets daar ZW van nog een nieuwe cell zich kan ontwikkelen. Die zou nog over OKC kunnen gaan.
in Galesburg, IL. We krijgen nooit (nahja, zelden) tornado's en dit was (denk ik) ook "alleen maar" omdat de wind snelheden van 80 mph bereikt. Maar het blijft griezelig.quote:
Ik kreeg er juist adrenaline van haha.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
in Galesburg, IL. We krijgen nooit (nahja, zelden) tornado's en dit was (denk ik) ook "alleen maar" omdat de wind snelheden van 80 mph bereikt. Maar het blijft griezelig.
Ik woon in een houten huisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kreeg er juist adrenaline van haha.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kreeg er juist adrenaline van haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |