Wat wel een mode wordt zijn de massale zoekacties...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef Muto het volgende:
Zal dit in de mode komen? De aandacht hiervoor gaat vrees ik meer leed veroorzaken. Vaders zien de media-aandacht en leed
Om het familiedrama helemaal compleet te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat dan nog? Moet je dat blijven verwijten? Is de straf die ze nu heeft niet zwaar genoeg? Moet ze ook nog eens op fora door het stof en zwart gemaakt worden?
Ja maar sorry hoor, naar aanleiding van wat je eerder zei, neem ik je niet meer serieus. En dan weet je best waar ik het over hebquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef mimoma het volgende:
Tja, ik heb alles met veel aandacht gevolgd en helaas zie ik veel parallellen naar mijn eigen situatie..
Mss dat ik daarom ook wel wat bevooroordeeld ben en me wat op mn tenen getrapt voel als ik zie hoe de moeder hier onder vuur wordt genomen.
Ik heb natuurlijk ook enkel maar alle info uit de media, maar het hoeft echt niet zo te zijn dat moeder vader zover heeft gedreven. Er kan echt een kronkel mis hebben gezeten bij vader die niemand heeft gezien, enkel mensen die heel dicht bij hem stonden, zoals moeder in dit verhaal.
Deze avond werd deze stelling nog eens bevestigd door een psychiater op het B nieuws. Hij stelde als zo iemand zijn voorbereidingen heeft genomen dat de persoon ineens veel rust uitstraalt, geen enkele hulpverlener zou hem dan nog als gevaarlijk bestempelen.
Ja, voor mij is dit idd een uitgemaakte zaak, maar ik sta open voor andere meningen, maar wel enkel de respectvolle
Omdat? De familie van Jeroen heeft het niet zwaar denk je?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat dan nog? Moet je dat blijven verwijten? Is de straf die ze nu heeft niet zwaar genoeg? Moet ze ook nog eens op fora door het stof en zwart gemaakt worden?
Even ziek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat wel een mode wordt zijn de massale zoekacties...
Die zijn ook hun kind en kleinkinderen kwijt...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Omdat? De familie van Jeroen heeft het niet zwaar denk je?
Nee, eerlijk gezegd niet...leg uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, naar aanleiding van wat je eerder zei, neem ik je niet meer serieus. En dan weet je best waar ik het over heb
quote:
Dat soort onzin dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:26 schreef mimoma het volgende:
pfff het griezelige van heel dit drama is dat ik idioot veel parallellen naar mijn eigen leven zie.... ja, ik weet t zout op maak een eigen topic.
Zelfs het Luxemburg verhaal....zijn ouders hebben n chalet daar en daar gaat hij ook regelmatig met de kinderen naartoe... Morgen afspraak met CGG, ga toch maar weer eens alarmbellen laten rinkelen ..
En nee, ik ben niet de bitch van een (h)ex die haar kinderen bij hun vader wil weghouden!
Familie van zowel slachtoffers en (waarschijnlijk) dader... erg complex. Leef ook met deze mee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zijn ook hun kind en kleinkinderen kwijt...
JAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
moeten wij daar alles van willen weten? nee ....
Dat luxemburg verhaal was maar een van de parallelen en ja ik snap hoe debiel deze post zonder context moet overkomenquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:04 schreef mimoma het volgende:
[..]
Dat luxemburg verhaal was maar een van de parallelen en ja ik snap hoe debiel deze post zonder context moet overkomen
Niet. Wij zijn maar buitenstaanders die wat speculeren en proberen mee te denken over het wel en wee van deze daad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:04 schreef FAUSTI het volgende:
Weer zoiets in hoeverre kunnen wij meeleven? Niet.
Ik snap eigenlijk niet dat je een of andere instantie gaat bellen omdat 'hij" (je ex neem ik aan?) de kinderen wel eens meeneemt naar het chalet.. zal hij nu nav Jeroen Denis ineens ook gekke dingen gaan doen dan? Beetje paranoia als je daar nu bij voorbaat al alarm over gaat slaan lijkt mij?? (maar ik ken het verhaal dan ook niet.. en hoef het eigenlijk ook niet te kennen besef ik me nu..)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:04 schreef mimoma het volgende:
[..]
Dat luxemburg verhaal was maar een van de parallelen en ja ik snap hoe debiel deze post zonder context moet overkomen
Ja en? Helpt het hen als je de moeder van die jongens nog even een trap na geeft?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Omdat? De familie van Jeroen heeft het niet zwaar denk je?
Juist!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niet. Wij zijn maar buitenstaanders die wat speculeren en proberen mee te denken over het wel en wee van deze daad.
Helaas is hier veel meer aan de hand Ireth... maar zal daar wel eens een eigen topic over openen zeker....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat je een of andere instantie gaat bellen omdat 'hij" (je ex neem ik aan?) de kinderen wel eens meeneemt naar het chalet.. zal hij nu nav Jeroen Denis ineens ook gekke dingen gaan doen dan? Beetje paranoia als je daar nu bij voorbaat al alarm over gaat slaan lijkt mij?? (maar ik ken het verhaal dan ook.. en hoef het eigenlijk ook niet te kennen besef ik me nu..)
Nee, wel pa een trap nageven maar over ma mag niks gesuggereerd worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Helpt het hen als je de moeder van die jongens nog even een trap na geeft?
'wij'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand dit topic verhuizen naar Memory Lane. Het is alleen geen nieuws meer. Kindjes zijn gevonden, wij gaan er nooit meer wat van horen.
Voor de gene die verder willen speculeren over een vermissingen die mogen een nieuw topic aanmaken voor http://www.telegraaf.nl/t(...)r_naar_Spanje__.html.
Tot in de volgende vermissingstopic , misschien kunnen we dan nog een FOK! meet houden. Erg gezellig
Toedeledokie iedereen!
Je bent zo gevoelloosquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Helpt het hen als je de moeder van die jongens nog even een trap na geeft?
Zie NRC artikel in OP. 10 instanties enz.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
Is er trouwens überhaupt enige aanleiding om aan te nemen dat de moeder ook blaam treft? Dat is mij, op grond van de feiten, namelijk niet bekend.
Ik zeg niet dat het niet zo is. Het zal ongetwijfeld zo zijn dat er vaak sprake is van twee schuldigen bij een problematische scheiding maar het hoeft natuurlijk niet.
Ik heb in ieder geval niets gelezen dat specifiek de vinger richting de moeder doet wijzen.
Ehm, pa heeft de kinderen vermoord.... hij is dus zeker niet onschuldig, maar wat wordt hem nagetrapt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee, wel pa een trap nageven maar over ma mag niks gesuggereerd worden.
Omdat?
Er werd gesproken over een flinke (v)echtscheiding tussen beide partijen. In die context zal moeder ongetwijfeld ook het een en ander te verwijten zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
Is er trouwens überhaupt enige aanleiding om aan te nemen dat de moeder ook blaam treft? Dat is mij, op grond van de feiten, namelijk niet bekend.
Ik zeg niet dat het niet zo is. Het zal ongetwijfeld zo zijn dat er vaak sprake is van twee schuldigen bij een problematische scheiding maar het hoeft natuurlijk niet.
Ik heb in ieder geval niets gelezen dat specifiek de vinger richting de moeder doet wijzen.
Dat artikel heb ik gelezen maar daar blijkt niet uit dat de moeder ook blaam treft, of heb ik dan iets over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie NRC artikel in OP. 10 instanties enz.
Zolang dat niet bewezen is zijn dat alleen maar assumptiesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, pa heeft de kinderen vermoord.... hij is dus zeker niet onschuldig, maar wat wordt hem nagetrapt?
Dat is overigens wel een aanname.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, pa heeft de kinderen vermoord.... hij is dus zeker niet onschuldig, maar wat wordt hem nagetrapt?
Tuurlijk jongen, het is voor de helft van dit topic geen enkel probleem moeder te veroordelen, ongehinderd door enige kennis van de zaak, en iemand die dat niet doet is gevoelloos?quote:
Kun je 'ongetwijfeld' even specificeren? Want zo is het nogal een loos statement.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er werd gesproken over een flinke (v)echtscheiding tussen beide partijen. In die context zal moeder ongetwijfeld ook het een en ander te verwijten zijn.
Ik heb hier aandachtig een topic meegelezen hoor. Dat er volgens 76 topic meer worden aangemaakt kan ik ook niets aan doenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zolang dat niet bewezen is zijn dat alleen maar assumpties
Als jullie nou consequent zijn, dan reageer je ook met die opmerkingen op posts waarin de moeder beschuldigd wordt, maar dat zie ik jullie ook niet doen.quote:
Pa was uitzichtloos en draait door.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ruzie is bewezen, de moord niet...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou consequent zijn, dan reageer je ook met die opmerkingen op posts waarin de moeder beschuldigt wordt, maar dat zie ik jullie ook niet doen.
Nee. Ik doe niks geen statement. In de media (rapporten) wordt gesproken over beide partijen. Moeizaam gedoe, emotionele schade bij de jongens, ontwikkelingsachterstanden. Ruzies tussen beide partijen. Pa en ma gingen dus samen het gevecht met elkaar aan. Daar zijn ze beide schuldig aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Kun je 'ongetwijfeld' even specificeren? Want zo is het nogal een loos statement.
Ja de fucking groeten, Leandraquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou consequent zijn, dan reageer je ook met die opmerkingen op posts waarin de moeder beschuldigt wordt, maar dat zie ik jullie ook niet doen.
Dat probeer ik haar al de hele middag duidelijk te maken.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, het is voor de helft van dit topic geen enkel probleem moeder te veroordelen, ongehinderd door enige kennis van de zaak, en iemand die dat niet doet is gevoelloos?
Ik vind het echt onbehoorlijk om nu en hier de moeder zwart te maken. Moeder heeft die kinderen niet vermoord, en hoe je het ook wendt of keert, ze heeft vader ook niet gedwongen die kinderen te vermoorden.
Ze heeft 2 gesloten kistjes terug gekregen.. en daar moet ze het mee doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft net haar kinderen 'terug'.. En dan nu zeiken over dit. Over gevoelloos gesproken.
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Pa was uitzichtloos en draait door.
Pa vermoord zijn kinderen en zich zelf.
Maar waarom zou hij dat nou doen ?
Twee vechten en twee schuld. Zoals ma schreef op haar FB. Jeroen je heb gewonnen.
Nooit en echt nooit dat ik het zou goedkeuren dat pa de kids vermoord heeft.
En zeker dat ik met ma te doen heb maar die angst posten van jou dat ma geen blaam treft ...
Gruwelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft 2 gesloten kistjes terug gekregen.. en daar moet ze het mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |